close
ГоловнаБаза знаньВодіям Виконання замовлення

Виконання замовлення

Виконання замовлення

Після прибуття за адресою подачі необхідно натиснути кнопку “На місці“. Райдер отримає сповіщення про те, що водій вже прибув за адресою.

 

Простій

Під час виконання замовлення вартість може змінитися у зв’язку з очікуванням райдера як на початковій, так і на проміжній адресах. У райдера є 3 хвилини безкоштовного очікування. Починаючи з 4-ї хвилини, кожна наступна буде рахуватися відповідно до класу.

Простій почне рахуватися з моменту подачі. На простій також розповсюджується динамічний коефіцієнт.

Простій вмикається, коли:

  • розпочався вказаний час подачі авто;
  • авто вже не рухається;
  • авто перебуває у радіусі 100 м від вказаної точки і є перешкоди, що заважають підʼїхати ближче.

     

Послідовність фіксації простою

  1. Прийміть замовлення. 
  2. Час, необхідний на подачу автомобіля, розраховується автоматично спеціальним сервісом.
  3. Натисніть “На місці”, коли прибудете за адресою.

 

Важливо!

  • як тільки ви прийняли замовлення, райдер отримає повідомлення за 2 хв до того, як авто приїде до точки подачі. 

Коли настане час подачі, який зазначено у замовленні, очікування почне рахуватися автоматично:

 

 

 

Райдер отримає повідомлення про початок очікування:

 

Як тільки ви почнете поїздку, простій завершиться автоматично:

 

 

 

Увага!

Рекомендуємо додатково повідомляти райдера в усній формі про наявність очікування та показувати йому оновлений тариф. Якщо райдер не згоден з тарифом за простій, ви завжди можете звернутися на гарячу лінію для уточнення деталей.

Дії Зателефонувати у підтримку

Простій на проміжних точках

Простій на маршруті в проміжних точках платне з першої хвилини.
Якщо райдер попросив десь зупинитися на шляху чи у маршруті, очікування в такому випадку платне.

Продовження маршруту

Тепер продовжити маршрут або додати послугу можна без звернення до оператора підтримки. Райдер у своєму застосунку додає потрібну адресу, а вам лишається тільки підтвердити зміни в Uklon Driver:

 

 

 
 

Зміна вартості замовлень

Зміна кілометражу і точки на карті відповідно

Додавання адреси 

Таймер з підтвердженням змін

Якщо потрібно змінити маршрут, необхідно звернутися до оператора підтримки будь-яким зручним способом:

– зателефонувати у підтримку;
– відправити запит на зміну маршруту, щоб оператор вніс зміни у замовлення.

Натисніть “Дії“➝”Продовження маршруту” або “Зателефонувати у підтримку

 

 

 

 

Увага!

Звертаємо вашу увагу, що маршрут в Uklon Driver маршрут рахується оптимальний можливий. Перерахунок вартості замовлення можливий тільки у разі, якщо ініціатором буде райдер (наприклад, об’їзд затору).

 

 

Зміна типу оплати

Як це працює?

Під час поїздки райдер може ініціювати зміну типу оплати замовлення з готівки на безготівку.

Для цього райдер робить запит у своєму застосунку, після чого в Uklon Driver з’явиться оновлена інформація по замовленню: 

Зміна типу оплати

Таймер для підтвердження

Якщо замовлення не вдалося підтвердити – нічого страшного, Uklon Karma від цього не страждає, а райдер може зробити повторний запит. 

Важливо!

Наразі можна змінювати тип оплати лише з готівки на безготівку!

Зверніть увагу!

Якщо ви прийняли готівкове замовлення по Ланцюгу, але не погоджуєтеся зі зміною типу оплати, таке замовлення можна скасувати, звернувшись до оператора підтримки. Воно буде скасоване без наслідків для вас. 

 

Скасування замовлення

У вас є можливість скасовувати невідповідні замовлення. Існує кілька варіантів скасувань замовлення:

– скасування з боку водія (зі збільшенням відсотка скасувань);
– скасування з боку оператора (без збільшення відсотка скасувань);
– скасування з боку райдера;

Скасування з боку водія

Замовлення, яке ви скасовуєте з власної причини. Для скасування замовлення необхідно перейти в “Дії” → “Скасувати замовлення” та очікуйте опрацювання запиту.

 
Необхідно перейти в “Дії” та вибрати пункт “Скасувати замовлення

Замовлення “На зараз” можна скасувати протягом 3-х хвилин з моменту його прийняття.

Попередні замовлення можна скасовувати не менше ніж за 15 хвилин до часу подачі.

При своєчасно відправленому запиті замовлення буде автоматично скасоване.

При несвоєчасно знятому замовленні за вами фіксується зрив та застосовуються штрафні санкції.

 

Скасування з боку оператора

Скасування з боку оператора здійснюється при зверненні райдера з проханням скасувати замовлення, а також на прохання водія-партнера, якщо потрібно зняти замовлення через його некоректність або неактуальність, або якщо заміське замовлення надійшло за фільтром “Ланцюг замовлень”. У такому разі необхідно зателефонувати до служби підтримки одразу після його прийняття.

 

Увага!

Якщо у райдера рейтинг нижче 4.0, замовлення можна скасувати без штрафних санкцій.

У такому разі необхідно зателефонувати до служби підтримки одразу після його прийняття.

 

Якщо ви вказали час на подачу 7 хв, скасувати таке замовлення можна протягом 3-х хвилин з моменту прийняття.

Якщо ви вказали час на подачу 5 хв, скасувати таке замовлення можна протягом 1-ї хвилини з моменту прийняття.

Скасування з боку райдера

Райдер може скасувати замовлення у застосунку через зміни планів або помилкового виклику авто.

 

Скасування замовлення без штрафних санкцій

Ви можете відмовитися від виконання замовлення без штрафних санкцій, якщо:

1. Райдер вказав некоректну адресу;

2. У райдера неадекватна/агресивна поведінка;

3. Одяг райдера значно забруднений;

4. Якщо райдер вимагає перевезти небезпечний або негабаритний багаж, який може завдати шкоди авто або не поміститися в багажному відділенні, не вказавши про габарити багажу в Замовленні;

5. Райдер збирається перевезти тварину, попередньо не вказавши в коментарях “Тварина”;

6. Кількість райдерів перевищує передбачені технічні характеристики автомобіля;

7. Райдер не виходить до автомобіля понад 7 хвилин від часу подачі авто.

 

Для скасування замовлення через перераховані вище пункти необхідно відправити запит в залежності від ситуації, наприклад, пасажир не вийшов:

 

Оберіть причину та коротко опишіть ситуацію:

 

 
Після відправлення запиту, дочекайтеся, опрацювання запиту оператором.

 

Завершення поїздки

Важливо!

  • за 2хв до завершення поїздки райдер отримає пуш-сповіщення, щоб приготуватися до виходу з авто і нічого не забути

Після того, як райдер доставлений за адресою призначення, замовлення можна закривати.

Для цього необхідно перейти в активне замовлення та провести по екрану “Завершити“.
Далі застосунок запропонує оцінити райдера. Також на цьому екрані буде відображена інформація щодо типу оплати (готівка або безготівка). Після оцінення пасажира потрібно натиснути символ ✔ у правому верхньому куті – замовлення закриється