close

Як з нами зв’язатись

Темы статьи:

Зв'язок з Uklon

Важливо!

Під час дзвінку спеціаліст відділу турботи не зобов’язаний розголошувати свої особисті дані, крім внутрішнього номера та імені.

Відділ турботи

Всеукраїнський відділ для загальних консультацій та допомоги водіям у питаннях замовлень.

  • Час роботи: щоденно 05:00 – 00:00
  • Телефон: +380931771511
  • Viber чат-бот: viber://pa?chatURI=uklon_driver_support_ua_bot
  • Telegram чат-бот
Відділ по роботі з водіями-партнерами (Driver Care)

Всеукраїнський відділ для консультацій щодо реєстрації та співпраці з водіями у сервісі.

  • Графік роботи:

пн-пт: 09:00 – 18:00

сб-нд: 09:00 – 17:00 (для опрацювання заявок)

  • Телефон: +380931771516
  • Viber чат-бот: viber://pa?chatURI=uklon_driver_support_ua_bot
  • Telegram чат-бот 
  • Email: drivercare@uklon.com.ua 
  • Офіс: у м. Київ, куди ви можете звернутись з понеділка по п’ятницю о 9:00-13:00, за адресою: пр-т Бандери, 20Б (парковка ТРЦ “Плаза“).
  • Подача заявки на реєстрацію онлайн за посиланням
Відділ брендування (Branding)

Всеукраїнський відділ для консультацій щодо брендування автомобілів символікою Uklon. 

Відділ по роботі з автопарками (Fleets)

Всеукраїнський відділ для консультацій щодо реєстрації та співпраці з автопарками.

  • Графік роботи:
    пн-пт: 09:00 – 18:00

сб: 10:00 – 17:00 (черговий режим опрацювання заявок).

нд: вихідний

  • Телефон +380931771506
  • Telegram-чат 
  • Email:  fleets@uklon.com.ua 
  • Заявку на створення автопарку ви можете подати тут
Відділ по роботі з кур‘єрами (Couriers)

Всеукраїнський відділ для консультацій щодо реєстрації та співпраці з кур‘єрами (з авто і мото).

  • Графік роботи:
    пн-пт: 09:00 – 18:00
  • Telegram-чат 
  • Email: couriercare@uklon.com.ua 
  • Заявку на реєстрацію кур‘єром можна залишити тут

Зв’язок з оператором відділу турботи

Проконсультуватись з оператором можна не лише під час виконання замовлення за допомогою спеціальних запитів по кнопці: “Дії“, але і у будь-який інший час (окрім комендантської години).

Для цього перейдіть застосунку в меню, натисніть кнопку “Навушники” та оберіть варіант зв’язку, який показано на фото.

❗️Важливо❗️

Усі дзвінки сплачуються згідно з умовами тарифного плану вашого оператора зв’язку.