Темы статьи:
Зв'язок з Uklon
Важливо!
Під час дзвінку спеціаліст відділу турботи не зобов’язаний розголошувати свої особисті дані, крім внутрішнього номера та імені.
Відділ турботи
Всеукраїнський відділ для загальних консультацій та допомоги водіям у питаннях замовлень.
Час роботи: щоденно 05:00 – 00:00
Телефон: +380931771511
Viber чат-бот: viber://pa?chatURI=uklon_driver_support_ua_bot
Telegram чат-бот
Відділ по роботі з водіями-партнерами (Driver Care)
Всеукраїнський відділ для консультацій щодо реєстрації та співпраці з водіями у сервісі.
пн-пт: 09:00 – 18:00
сб-нд: 09:00 – 17:00 (для опрацювання заявок)
Телефон: +380931771516
Viber чат-бот: viber://pa?chatURI=uklon_driver_support_ua_bot
Telegram чат-бот
Email: drivercare@uklon.com.ua
Офіс: у м. Київ, куди ви можете звернутись з понеділка по п’ятницю о 9:00-13:00, за адресою: пр-т Бандери, 20Б (парковка ТРЦ “Плаза“).
Подача заявки на реєстрацію онлайн за посиланням .
Відділ брендування (Branding)
Всеукраїнський відділ для консультацій щодо брендування автомобілів символікою Uklon.
Графік роботи: пн-пт: 09:00 – 18:00
Телефон: +380931771502
Telegram-чат
Email: branding@uklon.com.ua
Детальніше про умови та особливості брендування — у статті за посиланням .
Відділ по роботі з автопарками (Fleets)
Всеукраїнський відділ для консультацій щодо реєстрації та співпраці з автопарками.
Графік роботи: пн-пт: 09:00 – 18:00
сб: 10:00 – 17:00 (черговий режим опрацювання заявок).
нд: вихідний
Телефон +380931771506
Telegram-чат
Email: fleets@uklon.com.ua
Заявку на створення автопарку ви можете подати тут .
Відділ по роботі з кур‘єрами (Couriers)
Всеукраїнський відділ для консультацій щодо реєстрації та співпраці з кур‘єрами (з авто і мото).
Графік роботи: пн-пт: 09:00 – 18:00
Telegram-чат
Email: couriercare@uklon.com.ua
Заявку на реєстрацію кур‘єром можна залишити тут .
Зв’язок з оператором відділу турботи
Проконсультуватись з оператором можна не лише під час виконання замовлення за допомогою спеціальних запитів по кнопці: “Дії“, але і у будь-який інший час (окрім комендантської години).
Для цього перейдіть застосунку в меню, натисніть кнопку “Навушники” та оберіть варіант зв’язку, який показано на фото.
❗️Важливо ❗️
Усі дзвінки сплачуються згідно з умовами тарифного плану вашого оператора зв’язку.