close
ГоловнаНовиниВодіям Повторне зарахування на картку

Повторне зарахування на картку

Теми статті:

Повторне зарахування на картку

У випадку якщо повторні спроби також є невдалими, кошти зарахуються в якості передоплати за доступ що буде відображено в Балансі.

 

Як це працює?

Тепер у меню “Баланс” відображатиметься іконка, натиснувши на яку ви побачите  детальну інформацію про статус транзакції у разі повторного запиту на зарахування коштів:

  Тобто ви знатимете, через який час система спробує повторно зарахувати кошти на картку:

Зверніть увагу!

 Якщо при повторній спробі зарахування буде недостатньо коштів, то значення на Балансі стане від’ємним. У такому випадку вам будуть доступні тільки безготівкові замовлення, або ви зможете поповнити Баланс самостійно. 

  Повторне зарахування можливе тільки на ту платіжну картку, на яку було ініційовано першу транзакцію. Тобто, якщо ви прив’яжете до застосунку нову картку, повторна транзакція і спроба зарахування буде ініційована на попередню картку, яка була прив’язана на момент виконання замовлення.