close
ГоловнаБаза знаньКур’єрам Активність замовлень

Активність замовлень

Активність — показник, що формується на основі виконання/пропущення/скасування замовлень та є одним з факторів, що впливає на пріоритет у розподілі замовлень між кур’єрами. Тобто при однаковій відстані до замовлення, воно в першу чергу буде запропоновано кур’єру з вищою Активністю.

Активність вимірюється в балах: її максимальний бал — 100. Показник мінімального рівня Активності можна переглянути в застосунку → Розділ Активність → інформер “Про Активність”.

Як нараховується Активність

Після реєстрації кожному кур’єру за замовчуванням нараховується 100 балів. 

Як розраховується активність:

  • за успішне виконання замовлення – бали додаються до поточного значення вашої активності. Зауважимо, що максимальна кількість балів становить 100 балів
  • за відхилення або пропуск замовлення – бали віднімаються від значення. У випадку досягнення мінімального порогу активності 20 балів – вашу роботу в сервісі буде заблоковано через низький рівень активності. 

Детальніше кількість балів за виконане, відхилене та скасоване замовлення можна подивитися в застосунку

Як покращити Активність

Щоб рівень Активності не знижувався, важливо не пропускати та не скасовувати замовлення. А кожне виконане замовлення призведе до зростання Активності.

❗️ Важливо❗️

Якщо ваша робота була заблокована через низький рівень Активності, ви можете звернутися до оператора підтримки Uklon для вирішення цього питання.