Ми в Uklon прагнемо, щоб кожна ваша поїздка була максимально безпечною та комфортною. Саме тому спільно зі страховою компанією ТАС та ARX ми розробили комплексні страхові програми, які охоплюють захист життя та здоров’я, особистих речей, вантажів, а також страхування автомобілів замовників послуги Driver та Автопідмога.
Прагнемо, щоб ви почувалися впевнено за будь-яких обставин, а наш відділ турботи завжди готовий допомогти вам.
Розглянемо детальніше доступні страхові програми.
🧑 1. Страхування життя та здоров’я користувачів
📋 Що страхується
Життя та здоров’я райдера, водія, кур’єра, відправника та отримувача відправлень під час користування послугами сервісу, незалежно від міста присутності сервісу.
🛡️ Що покривається
Травмування, госпіталізація або смерть у результаті користування послугами чи пасивних воєнних ризиків.
Під пасивними воєнними ризиками маються на увазі ситуації, коли застрахована особа отримала травми або ушкодження внаслідок прямого чи непрямого впливу зброї (крім зброї масового ураження) під час поїздки в забезпеченому транспортному засобі на території України.
Покриття діє за умови, що під час цієї поїздки особа не брала участі в бойових діях і перебувала поза межами районів активних бойових дій або тимчасово окупованих територій.
🛡️ Автоматичне покриття діє:
Для райдера, відправника та отримувача — з моменту посадки до транспортного засобу/передачі відправлення кур’єру включно до моменту висадки або передачі відправлення отримувачу.
Для водія — з моменту отримання замовлення до завершення виконання замовлення, тобто до висадки пасажира.
Для кур’єрів — з моменту отримання замовлення до моменту завершення виконання послуги доставки, тобто передачі замовлення клієнту.
💰 Розмір страхової виплати
До 300 000 грн на одну особу, але не більше 1 000 000 грн на всіх учасників однієї поїздки.
🚫 Виключення
Особи, які не є фактичними користувачами послуг Uklon в межах конкретного замовлення.
Водій, що здійснював поїздку, на момент настання страхового випадку був позбавлений права кермування автомобілем та/або авто якого знаходилося в неналежному технічному стані.
Випадки до початку чи після завершення поїздки.
Упущена вигода чи моральна шкода.
Смерть, що трапилась не в результаті нещасного випадку.
Спроби / вчинення злочину безпосередньо застрахованою особою або за її участі незалежно від психічного стану.
Вчинення застрахованою особою дій, що призвели до настання нещасного випадку в тому числі в результаті алкогольного або наркотичного сп’яніння / психічного розладу.
Смерті застрахованої особи прямо або побічно викликаної психічними захворюваннями, якщо нещасний випадок, який призвів до смерті, відбувся із застрахованою особою, що була психічно хворою і знаходилась в неосудному стані.
Будь-якого використання транспортного засобу не за призначенням на момент настання страхового випадку.
Застосування будь-якого виду зброї масового ураження.
📦 2. Страхування вантажів та особистих речей
📋 Що страхується
Особисті речі та вантажі користувачів під час перевезення чи доставки, незалежно від міста присутності сервісу.
🛡️ Що покривається
Повне знищення, часткове пошкодження або повна втрата.
🛡️ Автоматичне покриття діє
З моменту посадки пасажира / передачі вантажу в автомобіль і до моменту завершення замовлення.
💰 Розмір страхової виплати
До 15 000 грн на одну особу, але не більше 80 000 грн по одному замовленню.
🚫 Виключення
Страховий захист не поширюється на збитки, що виникли внаслідок:
Перевезення грошей як повноцінного вантажу, посилки або її складової.
Перевезення заборонених відповідно до чинного законодавства речей.
Якщо вигодонабувач отримав повне відшкодування збитку від осіб, винних у завданні збитку.
Якщо вигодонабувач свідомо повідомив неправдиву інформацію про вміст посилки та / або обставини настання страхового випадку.
Ядерного, радіоактивного чи електромагнітного впливу.
Військових дій, терористичних актів, масових заворушень.
Конфіскацій, націоналізації, дії уряду або незаконних органів.
Впливу зброї або боєприпасів.
Умисних дій користувача з метою отримання вигоди.
Упущеної вигоди чи моральної шкоди.
Випадків до початку чи після завершення поїздки.
🤝 3. Страхування послуг “Driver” та “Автопідмога”
📋 Що страхується
Авто користувачів під час виконання водієм послуг “Driver” і “Автопідмога”.
🛡️ Що покривається
Завдання шкоди транспортним засобам користувачів, які скористалися послугами “Driver” або “Автопідмога”, що надавалися партнером Uklon
🛡️ Автоматичне покриття діє
З моменту посадки водія в автомобіль клієнта і до моменту завершення замовлення
💰 Розмір страхової виплати
До 100 000 грн за один страховий випадок.
🚫 Виключення
Не є страховими випадками події, що сталися внаслідок:
ДТП, де винуватцем є другий учасник дорожнього руху.
Якщо вигодонабувач отримав повне відшкодування збитку від осіб, винних у завданні збитку.
Вигодонабувач свідомо повідомив неправдиву інформацію про обставини настання страхового випадку.
Ядерного, радіоактивного чи електромагнітного впливу.
Військових дій, терористичних актів, масових заворушень.
Конфіскацій, націоналізації, дій уряду або незаконних органів.
Впливу зброї або боєприпасів.
Умисних дій користувача з метою отримання вигоди.
Упущеної вигоди чи моральної шкоди.
Випадків до початку чи після завершення поїздки.
Добровільної передачі ключів третій особі.
📞 Як повідомити про страховий випадок
У разі настання страхового випадку ви можете повідомити про це:
зателефонувавши до Відділу турботи Uklon (+380931771511);
У меню поїздки натиснувши “Повідомити про ДТП“ (у випадку ДТП).
Через застосунок у розділі головного меню:
Терміни 📅
Запит на подання страхової заявки необхідно оформити протягом 5 робочих днів з моменту настання події.