close
← Повернутись до новин

“Курган&Агрегат” за підтримки Uklon зібрали понад 9 мільйонів гривень на благодійному концерті

Як зібрати понад 9 мільйонів гривень на ЗСУ завдяки музиці та креативу. Розказуємо на прикладі благодійного концерту “Курган&Агрегат” у Палаці Спорту в Києві.

 

Харківський гурт «Курган&Агрегат» зіграв концерт, під час якого було зібрано 9 139 344 гривні на потреби Збройних Сил України. Захід, що відбувся в Палаці Спорту в останній день весни, став не лише знаковою подією для шанувальників, а й потужною платформою для підтримки захисників.

Uklon став головним партнером концерту, що допомогло покрити значну організаційну частину витрат і дозволило спрямувати кошти від продажу квитків на підтримку Сил Оборони. 

“Величезний респект і подяка нашому одному і єдиному партнеру компанії Uklon, які дізнавшись про ціль цього концерту, своїм донатом у 2 мільйони гривень закрили величезну затратну частину”, – зазначають учасники гурту “Курган&Агрегат”.

Крім того, під час виступу було проведено благодійний аукціон з цінним лотами, а також впродовж концерту “Курган&Агрегат” закликали слухачів сканувати QR-код і донатити. Таким чином, додатково вдалося закумулювати ще 4 576 744 гривень допомоги. 

Усі кошти, зібрані під час концерту, будуть спрямовані на забезпечення нагальних потреб військових. Зокрема, за підтримки Uklon буде придбано автомобіль з хірургічним обладнанням для евакуації поранених бійців медичної служби «Ульф» батальйону Вовки Да Вінчі.

Успіх заходу значною мірою забезпечили креативні інтеграції Uklon, що охоплювали різні аспекти взаємодії з аудиторією:

  • Chill-зона Uklon: Для комфорту відвідувачів була облаштована спеціальна зона відпочинку з пуфами, де можна було розслабитися, поспілкуватися та підзарядити гаджети.
  • Інтеграції Uklon: Перед Палацом Спорту стояли величезні пінчики Uklon, які привертали уваги містян, а також медіатор Uklon був розміщений на вхідних браслетах. На екранах транслювалися креативи Uklon, а після концерту з’являвся інтерактивний екран з написом “Уходиш? Ну і їздуй.. з Uklon”, що створювало єдину візуальну айдентику події. 
  • Конфеті з промокодами: Під час виступу зі сцени розліталися конфеті з промокодами на поїздки від Uklon, додаючи святковості та заохочуючи до взаємодії з брендом.
  • Пік-ап точка “Інклюзивного” класу: Для забезпечення комфорту та доступності для всіх відвідувачів, включаючи людей з інвалідністю, була облаштована спеціальна пік-ап точка для спеціально обладнаних авто.