Як отримати компенсацію?
Іноді під час роботи можуть траплятися ситуації, коли райдер не виходить на поїздку та не відповідає на дзвінки. У такому випадку подайте запит на скасування замовлення.
Також ви можете претендувати на компенсацію за хибну подачу авто. Ось основні види компенсації:
Автоматична компенсація за скасування райдером (безготівкові замовлення)
Якщо ви прибули на місце, а клієнт не з’явився, компенсація нараховується автоматично у розмірі мінімального тарифу класу авто, якщо:
- Очікування тривало не менше 7 хвилин (3 хв безкоштовно + 4 хв платно).
- Замовлення скасоване райдером або оператором у статусах «Прийнято», «Прибув на місце», «В дорозі», якщо були виконані умови на отримання компенсації.
💡 Зверніть увагу: списується комісія за невихід райдера.
Умови для автоматичної компенсації:
- Відстань до райдера в момент скасування не більша, ніж у момент прийняття замовлення.
- Ви подолали більше 1 км або минуло 3+ хв після прийняття замовлення.
Автоматична компенсація НЕ нараховується для:
- Delivery, Інклюзивний, Корпоративні замовлення.
- Готівкові замовлення (тут можливе лише одне відшкодування на день, яке обробляється вручну).
Як отримати компенсацію за готівкове замовлення?
Перейдіть у «Мої замовлення» → оберіть активне замовлення → «Дії» → «Проблеми із замовленням» → «Отримати компенсацію» → «Пасажир не вийшов». Додайте коментар, наприклад: «Клієнт не вийшов, компенсуйте замовлення» та дочекайтеся скасування.
Детальніше 👉 за посиланням
Дотримуйтесь цих простих кроків, і система подбає про компенсацію автоматично! 😊