close

Як з нами зв’язатись

Темы статьи:

Зв'язок з Uklon

Як з нами зв’язатись

 

Відділ турботи

Для Києва та регіонів:

   +380931771511

 

Важливо!

Оператор не зобов’язаний розголошувати свої особисті дані, окрім внутрішнього номера та імені.

Відділ по роботі з водіями-партнерами (Driver Care)

Графік роботи:

  • пн-пт: 09:00 – 18:00

  • сб-нд: 09:00 – 17:00 (черговий режим опрацювання заявок та звернень в месенджерах)

  •    Telegram

  •   drivercare@uklon.com.ua

  • У м.Київ ви також можете звернутись до офісу, пн-пт 9:00-13:00, адреса: пр-т Бандери, 20Б (парковка ТРЦ “Плаза“)

Для онлайн реєстрації: https://uklon.com.ua/partner-registration

Відділ брендування (Branding)

Графік роботи:

пн.-пт. 09:00-18:00

+380931771502

 branding@uklon.com.ua

Відділ по роботі з автопарками (Fleets):

Графік роботи:

пн.-пт. 09:00-18:00

сб. 10:00 – 17:00 (черговий режим опрацювання заявок та звернень в месенджерах)

+380931771506

 fleets@uklon.com.ua 

Для онлайн реєстрації: https://uklon.com.ua/partner-registration

Зв’язок з оператором

 

Звʼязатися з оператором можна не лише під час виконання замовлення за допомогою спеціальних запитів, але і у будь-який інший час 24/7.

Для цього знаходячись на екрані Ефіру натисніть на меню “Гамбургер”

Далі натисніть на іконку з навушниками та оберіть варіант звʼязку

 

Оберіть один зі способів звʼязку, як показано на скриншоті

 

Увага!

Усі дзвінки сплачуються згідно з умовами тарифного плану вашого оператора.

Текстові повідомлення відправляються прямо у додатку Uklon Driver та не тарифікуються.