close
ГоловнаНовиниВодіям Як з нами зв’язатись

Як з нами зв’язатись

Теми статті:

Важливо!

Під час дзвінку спеціаліст відділу турботи не зобов’язаний розголошувати свої особисті дані, крім внутрішнього номера та імені.

Відділ турботи

Всеукраїнський відділ для загальних консультацій та допомоги водіям у питаннях замовлень.

Час роботи: щоденно 05:00 – 00:00

Телефон: +380931771511

Viber чат-бот

Telegram чат-бот
у чат-боті оберіть: “Водій → Замовлення”

Відділ по роботі з водіями-партнерами (Driver Care)

Всеукраїнський відділ для консультацій щодо реєстрації та співпраці з водіями у сервісі.

Графік роботи:
– пн-пт: 09:00 – 18:00
– сб-нд: 09:00 – 17:00 (для опрацювання заявок)

Телефон: +380931771516

Viber чат-бот

Telegram чат-бот 
у чат-боті оберіть: “Водій → Реєстрація”

Email: drivercare@uklon.com.ua 

Офіс: у м. Київ, куди ви можете звернутись з понеділка по п’ятницю о 9:00-18:00, за адресою: пр-т Бандери, 20Б (парковка ТРЦ “Плаза“).

Подача заявки на реєстрацію онлайн за посиланням

Відділ брендування (Branding)

Всеукраїнський відділ для консультацій щодо брендування автомобілів символікою Uklon. 

Графік роботи:
– пн-пт: 09:00 – 18:00

Телефон: +380931771502

Telegram-чат 

Email: branding@uklon.com.ua

Детальніше про умови та особливості брендування — у статті за посиланням.

Відділ по роботі з автопарками (Fleets)

Всеукраїнський відділ для консультацій щодо реєстрації та співпраці з автопарками.

Графік роботи:
– пн-пт: 09:00 – 18:00
– сб: 10:00 – 17:00 (черговий режим опрацювання заявок).
– нд: вихідний

Телефон +380931771506

Telegram-чат 

Email:  fleets@uklon.com.ua 

Заявку на створення автопарку ви можете подати тут

Відділ по роботі з кур‘єрами (Couriers)

Всеукраїнський відділ для консультацій щодо реєстрації та співпраці з кур‘єрами (з авто і мото).

Графік роботи:
– пн-пт: 09:00 – 18:00

Viber чат-бот

Telegram чат-бот

у чат-боті оберіть: “Кур‘єр → Реєстрація”

Email: couriercare@uklon.com.ua

Заявку на реєстрацію кур‘єром можна залишити тут

Зв’язок з оператором відділу турботи

Проконсультуватись з оператором можна не лише під час виконання замовлення за допомогою спеціальних запитів по кнопці: “Дії“, але і у будь-який інший час (окрім комендантської години).

Для цього перейдіть застосунку в меню, натисніть кнопку “Навушники” та оберіть варіант зв’язку, який показано на фото.

❗️Важливо❗️

Усі дзвінки сплачуються згідно з умовами тарифного плану вашого оператора зв’язку.