Меню

Відповіді та питання

Відповіді та питання

Компенсація та її види

Під час роботи ви можете зіткнутися з непередбаченими обставинами, які можуть перешкодити виконанню замовлення.

 

Якщо ви вчасно подали автомобіль за адресою, але клієнти не виходять і не відповідають на телефонні дзвінки, необхідно подати запит про скасування замовлення.

Щоб це зробити, потрібно перебувати за адресою не менше 5 хвилин від часу подачі авто, зазначеному в замовленні.

 

Умови компенсації:

 

  • Безперервний GPS-трек (ця інформація відображається в програмі оператора);

  • Подача має становити не менше 1 кілометра;

  • Своєчасне прибуття за адресою;

  • Якщо райдер запізно скасував замовлення;

  • Запросити компенсацію можна лише протягом 30 хвилин з моменту подачі авто;

  • Передбачена лише одна компенсація на добу 30 грн;

 

Причини, за яких компенсація не виплачується:

 

  • Фейкові замовлення – це замовлення, які створюються недобросовісними особами для дезінформації та навмисного перешкоджання роботі партнерів. Такі замовлення не компенсуються;

  • Якщо райдер скасував замовлення протягом 1 хв з моменту його прийняття, при подачі 3 або 5 хв;

  • Якщо райдер скасував замовлення протягом 3 хв з моменту його прийняття, при подачі 7 або 10 хв;

  • Відсутній трек подачі або він складає менше ніж 1 км;

  • Запит на компенсацію відправлено пізніше 30 хв з моменту скасування замовлення;

Проблеми із замовленням:

 

1. Клієнт не вийшов

Зайдіть в “Мої замовлення” → оберіть активне замовлення та натисніть “Дії” → “Проблеми із замовленням” → “Отримати компенсацію” → пасажир не вийшов та вкажіть коментар, наприклад: “клієнт не вийшов, компенсуйте замовлення”.

 

2. Клієнт скасував замовлення після подачі

В такому випадку зверніться до Інформаційної підтримки 24/7 та повідомте оператора про скасування замовлення, або звʼяжіться за допомогою одного із месенджерів.

Натисніть “Профіль” → оберіть знак гарнітури → оберіть зручний для вас месенджер → в повідомленні напишіть: “клієнт скасував замовлення, компенсуйте подачу”.

 

3. Відмова від сплати по перерахунку

Зайдіть в “Мої замовлення” → оберіть активне замовлення та натисніть “Дії” → “Проблеми із замовленням” → “Отримати компенсацію” → відмова сплати по перерахунку та вкажіть коментар, наприклад: “клієнт не згоден з перерахунком замовлення” або зверніться до Інформаційної підтримки 24/7.

 

4. Відмова від сплати очікування

У разі, якщо ви були вчасно за адресою подачі, у застосунку була увімкнена геолокація, а клієнти без обʼєктивної причини відмовляються від оплати – не створюючи конфліктних ситуацій повідомляйте цю інформацію оператору.

Зайдіть в “Мої замовлення” → оберіть активне замовлення та натисніть “Дії” → “Проблеми із замовленням” → “Отримати компенсацію” → відмова сплати очікування та вкажіть коментар, наприклад: “клієнт не хоче оплачувати очікування” або зверніться до Інформаційної підтримки 24/7.

 

5. Неправильно побудовано маршрут

При виникненні проблем через некоректний прорахунок маршруту, різниця в тарифі компенсується на гаманець в Uklon Driver.

Для запиту про компенсацію необхідно звернутися до Інформаційної підтримки 24/7.

 

6. Зіпсований салон

Якщо під час поїздки клієнти забруднили салон, ви можете звернутися до відділу контролю якості, щоб розглянути питання про часткову або повну компенсацію хімчистки. Для цього вам необхідно відправити лист у вільному форматі на електронну пошту: okk@uklon.com.ua. До листа необхідно додати деталі замовлення, фотографії зіпсованого салону та квитанцію після хімчистки. Розмір компенсації визначається співробітниками відділу контролю якості, спираючись на характер завданих збитків та ряд факторів, які можуть вплинути на остаточне рішення.

 

Клієнт вийшов з машини та не сплатив замовлення. Компенсація залежить від двох чинників – якість виконання замовлення та причина відмови від оплати;

 

Якісне виконання замовлення

 

Якщо ви якісно виконали свою роботу, то вартість замовлення компенсується повністю.

 

Неякісне виконання замовлення

 

Якщо під час поїздки конфлікт спровокований неякісним обслуговуванням, то рішення про компенсацію приймається в індивідуальному порядку.

 

 

Як приєднатися до тестування?

Кожен з наших користувачів може стати бета-тестувальником додатку. Ви зможете отримати доступ до ранніх функцій, яких ще немає в публічному користуванні, а також, залишаючи відгуки, разом з нами брати участь в розробці продукту.

Android

Необхідно знайти Uklon Driver в Google Play – прокрутивши сторінку вниз, ви побачите розділ для реєстрації в бета-тестуванні. Після натискання на кнопку Приєднатися (необхідно пару хвилин почекати), ви зможете оновити програму до останньої тестової версії.

iOS

iOSНеобхідно завантажити програму TestFlight, вона дає можливість бути бета-тестувальником. Після завантаження перейдіть за посиланням та підтвердіть, що ви згодні отримувати бета версії програми.

Бета – це тестова версія додатку. На жаль, при роботі з бетою можуть виникати збої та неточності, пов'язані з інтерфейсом. Будь ласка, не зволікайте повідомити нас, якщо щось пішло не так!