Повернення та скасування доставки

Теми статті:
Під час активного замовлення доступна опція повернення посилки назад відправнику з перерахуванням вартості доставки.
Як це працює?
– Під час активного замовлення вам прийде повідомлення, що замовлення перейшло у статус «Повернення».
У цьому випадку, ви побачите оновлений маршрут (додана точка для повернення) та перерахується вартість замовлення.
– Якщо ви прибули до точки доставки, але отримувач не відповідає, зачекайте на місці 10 хвилин, періодично намагаючись зв’язатися з ним. Якщо за цей час отримувач не вийшов на зв’язок, зв’яжіться з відправником через кнопку «Зв’язатися», щоб він оформив повернення.
У випадку, якщо ні відправник, ні отримувач не виходять на зв’язок — зателефонуйте у Відділ турботи (натисніть на кнопку «Дії», а потім на «Не вдалося вручити посилку»).
Компенсація простою
При виконанні замовлення “Адреса — адреса” передбачено 3 хвилини безкоштовного очікування на точці подачі та 3 хвилини на адресі отримання. Якщо очікування триває довше, вартість замовлення може змінитися. Загальний ліміт очікування – 10 хвилин, з яких 3 безкоштовні, а решта 7 можуть бути компенсовані за зверненням до відділу турботи
При виконанні типу замовлення “Адреса — адреса” передбачено 3 хвилини безкоштовного очікування на точці подачі та 3 хвилини на адресі отримання. Якщо очікування перевищує цей час, вартість замовлення може змінитися. Додатково при зверненні до відділу турботи може бути компенсовано до 7 хвилин очікування на кожній із точок, починаючи з 4-ї хвилини після закінчення безкоштовного часу.
При виконанні типу замовлення “Двері — двері” простій не компенсується, оскільки і відправник, і отримувач чекають на вас біля дверей на поверсі.
Важливо!
Якщо повернення замовлення не буде виконано — це відмова від виконання замовлення. У випадку якщо ви не можете повернути посилку з обʼєктивних причин — треба звʼязатися з оператором для уточнення деталей щодо передачі посилки іншому водію.