close

Рейтинг. Вимоги, на що впливає

Темы статьи:

Профіль

Рейтинг. Вимоги, на що впливає

 

Рейтинг партнера формується за принципом середнього арифметичного на основі всіх оцінок, виставлених клієнтами, але не більше 100 шт.

Оцінка клієнта є особистим враженням від поїздки, тому видалити її немає можливості.

 

Дайджест оцінок

 

Як це працює?

 

Щопонеділка ви автоматично отримуєте від нас дайджест з оцінками та рейтингом за попередній тиждень.

загальний рейтинг, який базується на основі 100 оцінених замовлень;

інформація про оцінки, які були виставлені по виконаним замовленням саме за минулий тиждень.

У майбутньому ми плануємо оптимізувати отримані оцінки та фактичні поїздки за минулий тиждень, щоб не було ситуацій коли поїздок у вас було менше ніж самих оцінок за попередній період.

Рекомендації, які допоможуть мати максимальний рейтинг та чайові

 

1. Як отримати максимальний рейтинг?

Мати охайний зовнішній вигляд та тримати авто у чудовому стані. Чим задоволеніший буде клієнт, тим приємнішою буде для вас поїздка. Від даної поїздки ви отримаєте більше, ніж очікували. Клієнт стане більш лояльним та з радістю порадить сервіс Uklon друзям.

2. Будьте ввічливим

Ваш рейтинг напряму залежить від клієнта та його вражень від поїздки, тому будьте з ним тактичним та толерантним.

3. Допоможіть з багажем

Деякі райдери подорожують з валізами або ручною поклажею. Якщо ви допоможете розмістити речі в багажнику, то зекономите час та отримаєте додаткову лояльність від клієнта.

4. Уточніть, чи комфортно клієнту

Це просте питання покращить враження клієнта про поїздку та збільшить ваші шанси на отримання чайових.

5. Дізнайтеся про музичні вподобання

За можливості, увімкніть той жанр, який подобається клієнту. Також встановіть помірну гучність.

6. Керуйте автомобілем впевнено, але плавно

Не порушуйте ПДР та памʼятайте, що під час поїздки ви відповідальні не тільки за себе, але і за всіх пасажирів. Зайві хвилювання нікому не потрібні.

 

На скриншотах детально зображено меню «Статистика»

 

1. Чистий заробіток (з вирахуванням комісії);

2. Період, за який показується статистика;

3. Загальний рейтинг*;

4. Кількість виконаних замовлень;

5. Кількість скасованих замовлень (у процентному співвідношенні);

6. Безготівковий заробіток, що прийнято на карту, із відрахуванням комісії;

7. Готівковий заробіток із відрахуванням комісії;

8. Безготівковий заробіток, що прийнято на Баланс із відрахуванням комісії;

9. Сума комісії, яка була утримана з виконаних замовлень

 

Загальний рейтинг*

Рейтинг рахується, як середнє арифметичне за останніми 100 відгуками пасажирів, тобто кожна наступна оцінка формує актуальний рейтинг.

 

Важливо!

При зниженні загального рейтингу водія за системою Uklon нижче 4.5 зірок – з партнером припиняється співпраця.