close

Робота з Ефіром

Робота з Ефіром

Після входу в застосунок на стартовому екрані за замовчуванням відображатиметься карта та ваше місцезнаходження.

Щоб перейти до Ефіру, натисніть кнопку Ефір у нижньому лівому кутку екрана, як показано на скріншоті нижче:

Щоб перейти до Ефіру, натисніть на виділену область.

Тут ви побачите розділ, що містить дві вкладки: “Ефір” і “Заплановані поїздки (На час)”.
Замовлення в Ефірі можете сортувати за часом подачі чи його появою в ефірі. При цьому список Запланованих замовлень оновлюється автоматично.

За замовчуванням радіус видимості замовлень складає 3 км від вас, але його також можна змінювати в налаштуваннях “Фільтра”.

“Заплановані” — замовлення, які клієнти роблять, коли очікують подачу авто на точний час. Для них у правому куті вказано час на який клієнт очікує подачу авто. Ці поїздки мають за замовчуванням підвищений коефіцієнт, тож є більш вигідними. Крім того, ми додали можливість фільтрувати заплановані замовлення за сектором подачі та призначення, щоб спростити для вас пошук найзручніших та найвигідніших поїздок.

На стартовому екрані є кілька додаткових функцій:

Рибні місця – функція, що відображає ділянки міста з підвищеним попитом на послугу виклику авто. Чим темніший колір, тим більше замовлень у даному секторі, і тим вищий коефіцієнт вартості поїздки.

Сектори – ділянки, на які поділено місто. У налаштуваннях Фільтру можна вибрати бажаний сектор подачі і ви отримуватимете пропозиції про замовлення саме з цього сектора.

Також схему секторів для м. Києва можна переглянути за посиланням.

Як взяти замовлення з Ефіру

Виберіть замовлення в “Ефірі”, проведіть пальцем ліворуч або праворуч в полі “Прийняти” для підтвердження. На підтвердження замовлення надається 10 секунд. Якщо протягом цього часу замовлення не підтверджується, воно вважається неприйнятим.