close
ГоловнаБаза знаньВодіям Зрив замовлення

Зрив замовлення

Зрив замовлення

 

 

Під терміном “Зрив замовлення” мається на увазі відсутність автомобіля в зазначений час або несвоєчасне скасування замовлення.

1. Відсутність автомобіля за адресою у вказаний в замовленні час подачі (протягом 3 хвилин від часу подачі і при цьому не повідомили пасажира про запізнення);

2. Відмова клієнта через запізнення водія;

3. Несвоєчасний запит про зняття замовлення з будь-яких причин (спустило колесо або інша технічна несправність авто, застрягли в снігу та інше);

4. Скасування замовлення пізніше 3 хвилин 59 секунд з моменту прийняття стандартного замовлення;

5. Скасування замовлення “На час” менше як за 15 хвилин до часу подачі;

6. Скасування замовлення раніше ніж за 7 хвилин після настання часу подачі;

7. Якщо помилково забрали не свого пасажира
8. Подача на іншому авто*

Коли фіксується зрив замовлення?

Автоматичний розрахунок часу подачі

Зараз час на подачу у замовленні розраховується автоматично системою (ви не обираєте час на подачу, як це було раніше), замовлення можна зняти протягом 3 хвилин 59 секунд від часу прийняття без застосування штрафу. Починаючи з 4 хвилини буде зафіксовано зрив замовлення.

Для замовлень, у яких ви обираєте час подачі самостійно ефіру працює наступний алгоритм:

Замовлення “На зараз”

Таке замовлення можна скасувати протягом 3 хв, 59 без штрафів

 

Замовлення “На час”

 

Скасувати замовлення можна за 15 хвилин (і більше) до подачі – відміною водія та без фіксації зриву

Якщо до подачі менш як 15 хвилин – замовлення скасовується відміною водія з фіксацією зриву.

 

Подача на іншому авто*

 

У разі якщо ви приїхали на замовлення на іншому авто, обліковий запис блокується до заміни автомобіля та стягується штраф відповідно до правил.

Винятки, в яких не застосовуються штрафні санкції відносно водія-партнера:

1. Помилка в роботі програми. Вам потрібно надати скриншот, який підтверджує технічний збій;

2. Ви попередили клієнта про затримку заздалегідь та отримали згоду на очікування з його боку;

3. Клієнт некоректно оформив замовлення з умовами, які вам не підходять.

Важливо!

При зриві замовлень можуть застосовуватися штрафні санкції.

Київ:

1-й зрив – попередження, 2-й зрив –50 грн, 3-й зрив і більше – 100 грн
Штраф за зрив замовлення у напрямку аеропорту “Бориспіль” або з нього – 300 грн.

Регіони:

1-й зрив – попередження, 2-й зрив – 30 грн, 3-й зрив та більше – 60 грн.