Відповіді та питання

Відповіді та питання

Зрив замовлення

Під терміном “Зрив замовлення” мається на увазі відсутність автомобіля в зазначений час або несвоєчасне скасування замовлення.

 

1. Відсутність автомобіля за адресою у вказаний в замовленні час подачі
2. Відмова клієнта через запізнення водія
3. Несвоєчасний запит про зняття замовлення з будь-яких причин (спустило колесо або інша технічна несправність авто, застрягли в снігу та інше)
4. Скасування замовлення пізніше 3 хвилин з моменту прийняття стандартного замовлення
5. Скасування замовлення “На час” менше як за 15 хвилин до часу подачі
6. Скасування замовлення раніше ніж за 5 хвилин після настання часу подачі
7. Подача на іншому авто*

 

Зверніть увагу!

 

Київ:

 

Замовлення “На зараз”

Якщо партнер обрав час подачі 5 хв, то скасувати замовлення без фіксації зриву замовлення можна протягом 1 хв з моменту прийняття.

Якщо партнер обрав час подачі 7, або 10 хв, то скасувати замовлення без фіксації зриву замовлення можна протягом 3 хв з моменту прийняття.

 

Замовлення “На час”

Скасувати замовлення можна за 15 хвилин до подачі без фіксації зриву.
Якщо часу лишилося менше – утримується штраф, в залежності від кількості зривів та міста.

 

Регіони:

 

Замовлення “На зараз”

Якщо партнер обрав час подачі 3, або 5 хв, то скасувати замовлення без фіксації зриву замовлення можна протягом 1 хв з моменту прийняття.

Якщо партнер обрав час подачі 7, або 10 хв, то скасувати замовлення без фіксації зриву замовлення можна протягом 3 хв з моменту прийняття.

 

Замовлення “На час”
Скасувати замовлення можна за 15 хвилин до подачі без фіксації зриву.
Якщо часу лишилося менше – утримується штраф, в залежності від кількості зривів та міста.

Подача на іншому авто*

 


У разі якщо партнер приїхав на замовлення на іншому авто, аккаунт блокується до заміни автомобіля та стягується штраф відповідно до правил.

 

Винятки, в яких не застосовуються штрафні санкції відносно водія-партнера:

 

1. Помилка в роботі програми. Вам потрібно надати скріншот, який підтверджує технічний збій
2. Ви попередили клієнта про затримку заздалегідь та отримали згоду на очікування з його боку
3. Клієнт некоректно оформив замовлення з умовами, які вам не підходять.

 

Важливо!
У разі зриву замовлення до водія застосовується попередження або штраф.

 

Київ:
1-й зрив – попередження, 2-й зрив –50 грн, 3-й зрив і більше – 100 грн
Штраф за зрив замовлення у напрямку аеропорту “Бориспіль” або з нього – 300 грн.

 

Регіони:
1-й зрив – попередження, 2-й зрив – 30 грн, 3-й зрив та більше – 60 грн.

 

 

Your cookie preferences have been saved. To change your preferences at any time, see our cookies policy or visit the link in the page footer.