Активність
Теми статті:
Активність — це показник залученості водіїв у виконання поїздок (як ви виконуєте або не виконуєте обов’язкові замовлення). Це також один з факторів, який впливає на розподіл замовлень між водіями та доступність методів пошуку замовлень.
Чим більше балів, тим вищий вплив на пріоритет при розподілі замовлення.
Активність відображається у балах від 0 до 1000 і має три рівні:
- Зелений: 1000 – 701 балів
Доступні всі методи пошуку замовлень - Жовтий: 700 – 401 балів
Блокуються фільтри: Авто та Цикл.
Активними залишаються: Ланцюг, Додому, Сектор із чергою, Ефір та фільтри Ефіру. - Червоний: 400 – 1 бал
Блокуються: Ланцюг, фільтри Авто та Цикл, Додому.
Активними залишаються: Сектор із чергою, Ефір та фільтри Ефіру.
Якщо Активність знизиться до 0, водії не зможуть отримувати замовлення.

📈 Як водії можуть впливати на рівень Активності
Водії можуть збільшувати свій показник за допомогою базових і додаткових балів.
Базові бали можна отримати за виконані замовлення з усіма методами пошуку, які у вас зараз активні.
Додаткові бали нараховуються за певні типи поїздок, які будуть відображатися одразу на екрані Активності, де водій може їх переглянути.
Доступність додаткових балів варіюється в залежності від регіону та може відрізнятися.

📉 Показник Активності може знижуватися за:
- неприйняте чи відхилене обовʼязкове замовлення,
- за скасування прийнятого замовлення,
- за відмову від підтвердження або скасування запланованого замовлення.
Якщо зрив замовлення відбувся не з вини водіїв, вони можуть звернутися до Відділу Турботи і оскаржити списання балів.
На показник Активності НЕ впливають:
- неприйняті необовʼязкові замовлення,
- скасовані райдером замовлення (не з вини водіїв),
- рейтинг водіїв.
Як переглянути свою Активність:
- Відкрийте застосунок Uklon Driver
- Перейдіть у бокове меню
- Оберіть пункт Активність
Тут ви побачите свій рівень Активності та доступні методи пошуку замовлень. Також у цьому розділі ви побачите історію змін вашої Активності, де детально вказано кількість балів, які нараховуються та списуються.


Тепер водії можуть бачити, як кожне замовлення впливає на рівень Активності — скільки балів вони можуть отримати або втратити.
У деталях кожної поїздки відображається, скільки балів Активності було нараховано чи списано.


Питання та відповіді