close

Активність

Активність — це показник залученості водіїв у виконання поїздок (як ви виконуєте або не виконуєте обов’язкові замовлення). Це також один з факторів, який впливає на розподіл замовлень між водіями та доступність методів пошуку замовлень.

Чим більше балів, тим вищий вплив на пріоритет при розподілі замовлення.

Активність відображається у балах від 0 до 1000 і має три рівні:

  • Зелений: 1000 – 701 балів
    Доступні всі методи пошуку замовлень

  • Жовтий: 700 – 401 балів
    Блокуються фільтри: Авто та Цикл.
    Активними залишаються: Ланцюг, Додому, Сектор із чергою, Ефір та фільтри Ефіру.

  • Червоний: 400 – 1 бал
    Блокуються: Ланцюг, фільтри Авто та Цикл, Додому.
    Активними залишаються: Сектор із чергою, Ефір та фільтри Ефіру.

Якщо Активність знизиться до 0, водії не зможуть отримувати замовлення.

📈 Як водії можуть впливати на рівень Активності

Водії можуть збільшувати свій показник за допомогою базових і додаткових балів.

Базові бали можна отримати за виконані замовлення з усіма методами пошуку, які у вас зараз активні.

Додаткові бали нараховуються за певні типи поїздок, які будуть відображатися одразу на екрані Активності, де водій може їх переглянути. 

Доступність додаткових балів варіюється в залежності від регіону та може відрізнятися.

📉 Показник Активності може знижуватися за:

  • неприйняте чи відхилене обовʼязкове замовлення,
  • за скасування прийнятого замовлення,
  • за відмову від підтвердження або скасування запланованого замовлення.

Якщо зрив замовлення відбувся не з вини водіїв, вони можуть звернутися до Відділу Турботи і оскаржити списання балів.

На показник Активності НЕ впливають:

  • неприйняті необовʼязкові замовлення, 
  • скасовані райдером замовлення (не з вини водіїв),
  • рейтинг водіїв.

Як переглянути свою Активність:

  1. Відкрийте застосунок Uklon Driver
  2. Перейдіть у бокове меню
  3. Оберіть пункт Активність

Тут ви побачите свій рівень Активності та доступні методи пошуку замовлень. Також у цьому розділі ви побачите історію змін вашої Активності, де детально вказано кількість балів, які нараховуються та списуються.

Тепер водії можуть бачити, як кожне замовлення впливає на рівень Активності — скільки балів вони можуть отримати або втратити.

У деталях кожної поїздки відображається, скільки балів Активності було нараховано чи списано.

Питання та відповіді

Чому мій показник Активності знизився?  

Це могло відбутися через:

  • неприйняте чи відхилене обовʼязкове замовлення,
  • скасування прийнятого замовлення,
  • відмову від підтвердження або скасування запланованого замовлення.
Як мені підвищити свій рівень Активності? 

Виконуйте замовлення, щоб отримувати базові бали, та підвищуйте Активність за рахунок додаткових балів. Більшу кількість балів приносить виконання замовлень по ланцюгу, авто та циклу
Також дотримуйтесь рекомендацій на екрані Активності — це допоможе підтримувати стабільно високий рівень.

Чому при низькому показнику Активності я отримую менше замовлень? 

Показник Активності впливає на розподіл замовлень, тож чим він у вас більший, тим більша ймовірність отримувати замовлення

Чи можу я оскаржити зниження Активності, якщо скасування сталося не з моєї вини?  

Так, для цього зверніться до Служби підтримки та поясніть ситуацію. Оператор розгляне ваш випадок і прийме рішення

Як налаштувати фільтри, щоб приймати тільки відповідні замовлення і не знижувати Активність? 

Налаштуйте фільтри в застосунку під свої потреби: вкажіть бажані параметри замовлень та увімкніть Авто або Цикл. Так ви отримуватимете лише ті обов’язкові замовлення, які відповідають вашим очікуванням.
Виконуйте такі замовлення — і ви стабільно отримуватимете базові бали Активності.
Пам’ятайте: за пропуск або відхилення відповідних замовлень бали можуть знижуватися.

Як працюють інші методи пошуку замовлень, такі як Ефір, коли мій акаунт обмежено через низьку Активність? 

Якщо показник Активності  у діапазоні 400– 1 бал, ви можете приймати замовлення з Сектора із чергою, Ефіру та фільтрів Ефіру. Якщо ваш показник опуститься до 0, недоступним стане й Ефір.

Коли оновлюватиметься показник Активності у застосунку?  

Показник Активності оновлюється після кожного замовлення — і ви одразу бачите, як воно вплинуло на Активність.