close
ГоловнаБаза знаньНовини Доставка до відділень Нової пошти

Доставка до відділень Нової пошти

НОВА МОЖЛИВІСТЬ ЗБІЛЬШИТИ ПРИБУТОК ДЛЯ ВОДІЇВ UKLON

Uklon Delivery та Нова пошта запустили новий вид послуг — доставка посилок від відправників до відділень. А ще це — новий та простий спосіб збільшити ваш дохід без зміни звичного ритму роботи.

Що це за замовлення?

Замовлення надходять від користувачів, які хочуть швидко відправити посилку Новою Поштою, але не мають часу або можливості йти до відділення. Водій в цьому випадку допомагає забирати посилки та відвозити їх до найближчих відділень.

Всі замовлення підбираються так, щоб найближче відділення Нової пошти було в радіусі до 3 км. Тобто ви просто забираєте посилку по дорозі й відвозите у вказане найближче відділення.

Кожне таке замовлення — це плюс до доходу, бо послуга має окреме бонусування. 

Тариф на даний вид замовлень включає доплату за доставку “двері-двері” — 45 грн, які вже закладені у вартість. 

А також додаткових 30 бонусів від Uklon, які у структурі ціни буде виділено окремо.

Тож ви витрачатимете мінімум часу, а зароблятимете більше!

Як отримати замовлення?

Ви бачитимете нове замовлення в застосунку. Воно буде позначене в описі іконкою Нової пошти та міститиме адресу забору, відділення призначення та розраховану вартість послуги із зазначеними бонусами. Ви приймаєте замовлення в застосунку як зазвичай.

Як відбувається забір замовлення?

Прибувши на точку, ви забираєте посилку у відправника від дверей / на поверсі.

Як перевірити замовлення?

Перед тим як прийняти посилку:

1️⃣ переконайтеся, що вона упакована та зафіксована  (щоб нічого не випадало);

2️⃣ оцініть габарити та вагу — посилка має бути до 30 кг і не перевищувати розміри 70×70×120 см.

3️⃣  відмовтесь від замовлення, скасувавши його в застосунку, якщо посилка не відповідає вимогам (неупакована, надто велика, містить заборонені до пересилання предмети або речовини тощо).

❗Не хвилюйтеся — в разі скасування через невідповідність ви все одно отримаєте оплату за виконання замовлення.

Не приймаються до перевезення: 

⛔ Грошові знаки

⛔ Вогнепальна зброя та її частини

⛔ Тварини, рештки тварин, прах людини, необроблене хутро

⛔ Пероксиди водню

⛔ Кислоти

⛔ Піротехнічні вироби

Частково дозволено:

⚠️ Продукти харчування

⚠️ Лікарські та наркотичні засоби

⚠️ Небезпечні речовини

⚠️ Акумулятори та зарядні пристрої всіх типів
⚠️ Лампи, світильники

⚠️ Балони/ картриджі/ вогнегасники

⚠️ Місткості з рідинами

⚠️ Підакцизні товари

Детальніше за посиланням

Як передати посилку на відділенні?

Приїдьте до вказаного у замовленні відділення. 

Передайте посилку співробітнику або самостійно відскануйте штрихкод на терміналі самообслуговування.

Після сканування замовлення вважається виконаним — вам необхідно завершити його в застосунку Uklon Driver.

💡 Переконайтеся, що штрихкод відсканований. Без цього етапу система не зарахує виконання.

В разі, якщо замовлення не приймають у відділенні Нової Пошти, оформлюється повернення, за яке ви також отримуєте оплату.

Дякуємо, що рухаєте світ з нами! 🖤