Archives: Driver update
-
Заміна авто
08.29.2022Заміна авто у додатку Ми отримуємо від вас багато питань про те, як замінити дані автомобіля в обліковому записі. У цій статті ми розповімо як це можна зробити. Заміна інформації здійснюється прямо у додатку. 1. Для цього натисніть меню “гамбургер” 2. Оберіть меню “Авто” 3. Оберіть […]
-
Можливі компенсації
08.29.2022Можливі компенсації Під час роботи ви можете зіткнутися з непередбаченими обставинами, які можуть перешкодити виконанню замовлення. Якщо ви вчасно подали автомобіль за адресою, але клієнти не виходять і не відповідають на телефонні дзвінки, необхідно подати запит про скасування замовлення. Щоб це зробити, потрібно перебувати за адресою не менше 7 хвилин від часу подачі […]
-
Як прив’язати платіжну картку
08.29.2022Як прив’язати платіжну картку У цій статті ми розкажемо, як додати платіжну картку до вашого акаунта, бо без цього ви не зможете виконувати замовлення Uklon. 1. На головному екрані ви побачите сповіщення про необхідність підв’язати картку, натисніть на нього: 2. Далі натисніть “Прив’язати карту” та введіть її номер та термін її […]
-
Баланс та його поповнення
08.29.2022Баланс та його поповнення Баланс – це відображення стану розрахунків у Вашому акаунті. Тож, щоб приймати та виконувати замовлення, вам необхідно самостійно здійснювати авансові платежі для підтримання позитивного залишку у вашому акаунті. Для перегляду балансу, перейдіть у меню додатку та оберіть розділ “Баланс” Важливо! При від’ємному балансі прийняття замовлень буде обмежено до його поповнення, тому […]
-
ДТП
08.26.2022ДТП На жаль, під час поїздки з клієнтами, можуть виникати дорожньо-транспортні пригоди. Що робити у разі виникнення такої ситуації ми коротко розкажемо далі. У разі виникнення будь-якого ДТП, переконайтеся, що ви та усі пасажири в безпеці. Негайно повідомте про нещасний випадок у поліцію та швидку допомогу, якщо це необхідно, а також повідомте нас, […]
-
Клас “Дитячий”. Особливості виконання
08.26.2022Клас “Дитячий”. Особливості виконання Ми помітили, що клієнти, які подорожують з дітьми та без автокрісла чи бустера, часто не обирають клас “Дитячий”, а також не вказують відповідний коментар. Якщо партнер прибув на замовлення, де не було вказано, що буде їхати дитина, але у партнера є в автомобілі відповідне дитяче автокрісло/бустер, яке дає змогу виконати замовлення, […]
-
Доставка
08.26.2022Доставка – це перевезення пакунків по місту від відправника до отримувача. Існують такі формати доставок: “Адреса – адреса” – це стандартний тип доставки, де вихід водія з автомобіля для отримання/передачі посилки не передбачений. При виконанні цього типу замовлення передбачено 3 хвилини безкоштовного очікування на точці подачі та 3 хвилини на адресі отримання. Якщо очікування перевищує […]
-
Зрив замовлення
08.26.2022Зрив замовлення Під терміном “Зрив замовлення” мається на увазі відсутність автомобіля в зазначений час або несвоєчасне скасування замовлення. 1. Відсутність автомобіля за адресою у вказаний в замовленні час подачі (протягом 3 хвилин від часу подачі і при цьому не повідомили пасажира про запізнення); 2. Відмова клієнта через запізнення водія; 3. Несвоєчасний запит про […]
-
Закриття замовлення
08.26.2022Закриття замовлення Після виконання поїздки рекомендується натискати запит Завершити замовлення, після чого поїздка буде завершена та спишеться комісія. Зауважимо, що під час виконання замовлення потрібно обовʼязково по черзі натискати “На місці”, “Почати поїздку”, а вже коли замовлення виконане – “Завершити поїздку”, тоді воно закриється без проблем. Якщо ви будете робити усі кроки […]
-
Продовження маршруту. Додавання інших послуг
08.26.2022Продовження маршруту. Додавання інших послуг Райдер може ініціювати продовження або зміну маршруту, а також надіслати запит на додавання інших послуг через додаток Uklon Rider. Після цього в Uklon Driver ви побачите оновлену інформація про замовлення, яку ви можете підтвердити або відхилити. Які зміни можуть бути запропоновані: Зміна маршруту […]