close

Етикет поведінки райдера

Ми прагнемо, щоб у кожній поїздці з Uklon райдери і водії могли завжди з легкістю порозумітися і провести час у дорозі разом приємно та комфортно💛
Щоб це стало реальністю, ми підготували прості та зрозумілі правила етикету для райдера і водія.
Тут розписали про взаємоповагу, спілкування, безпеку — усе, що потрібно для чудової поїздки!

Рухай свій світ!

Безпека

  1. Пристебни ремінь

    Задля безпеки всі райдери мають пристебнутися. Це стосується і діток у дитячих кріслах. Водій не рушить, поки кожен не подбає про безпеку.

  2. Висадка і посадка в дозволених місцях

    Не варто просити зупинятись на пішохідному переході чи зупинці громадського транспорту. Це не лише незручно, але й небезпечно та може призвести до штрафів. Дотримуймось правил разом!

  3. Їдемо за правилами

    У населених пунктах допустима швидкість до 50 км/год, а на окремих ділянках до 80 км/год. Не злися на водія, якщо він їде повільно, та не вимагай їхати швидше.

    Також не варто просити водія “проскочити” на червоний, об’їхати затор по зустрічній чи зупинятися на перехресті. Це може спричинити аварійні ситуації або штрафи. Всі повинні дотримуватися правил дорожнього руху, щоб бути в безпеці.

  4. Жодного насильства чи шкоди

    Поважайте водія, його майно та інших райдерів. Агресивні дії або пошкодження майна можуть призвести до юридичних наслідків та блокування облікового запису.

Спілкування і поведінка

  1. Будь ввічливим

    Почни поїздку з вітання і завершуй прощанням з водієм — це просто, але одразу додає гарного настрою. Також спокійно озвучуй свої побажання на кшталт зробити музику тихіше, закрити вікна чи відкрити багажник. За агресію або нецензурну лексику можливе блокування облікового запису.

  2. Спокійно реагуй на зауваження

    Сприймай з повагою прохання водія щодо поведінки в салоні, якщо, наприклад, дитина ставить ноги у взутті на сидіння або ти голосно розмовляєш телефоном.

  3. Ніяких сварок і погроз

    Якщо водій чи інший райдер зробили помилку, не варто погрожувати чи ображати. Всі суперечки можна вирішити через конструктивний діалог або нашу службу підтримки.

  4. Тверезий і свідомий

    Будь ласка, не замовляй поїздку в стані сильного алкогольного сп’яніння. Водій може відмовитися від замовлення, якщо райдер у стані сп’яніння буде агресивно поводитися та наражати оточення на небезпеку.

Повага

  1. Проговорюй деталі

    Користуйся коментарями до замовлення або пиши в чаті чи дзвони водію, якщо маєш нестандартні запити, хочеш внести будь-які зміни в поїздку чи треба заїхати на проміжну точку. Також уточнюй, якщо маєш габаритний багаж. Водій повинен розрахувати, чи є в авто місце для речей.

  2. Попереджай про запізнення

    Цінуймо час один одного! Напиши в чаті чи подзвони водію, якщо запізнюєшся. Водій має право скасувати поїздку, якщо ти не виходиш через 7 хвилин з моменту прибуття водія на місце, вказане у замовленні.

  3. На правильному шляху

    Водій обирає безпечніший та оптимальний маршрут, враховуючи дорожній трафік і правила дорожнього руху. Все для того, аби вчасно приїхати в місце призначення згідно з часом, який прорахував застосунок. Не вимагай скорочувати дорогу через заборонений маршрут.

  4. Поважай водія

    Користуйся онлайн-сервісом з повагою до правил і водіїв. Відмова сплатити за поїздку або грубі вимоги до водія можуть призвести до призупинення дії облікового запису.

Перевезення багажу

  1. Розміри

    У багажнику можеш безкоштовно везти валізу розміром до 55х40х23 см. Якщо трошки не вписуєшся в ці параметри, тоді вказуй під час замовлення послугу “Додатковий багаж в салоні”. Також краще класти у багажник всі пакунки, що можуть забруднити салон.

Охайність

  1. Чистота в салоні

    Будь ласка, не клади брудні чи мокрі речі на сидіння та не лишай за собою сміття.

  2. Паління, напої та їжа

    Знаємо, що іноді хочеться перекусити на ходу, проте в салоні не можна їсти і пити каву або інші напої. А також палити та користуватися будь-якими девайсами для цього. Ти можеш забруднити салон та лишити аромат, що не сподобається ні водію, ні наступному райдеру.

  3. Діти

    Дітей зростом до 150 см потрібно перевозити із використанням дитячої утримуючої системи. Якщо її в тебе немає, тоді при замовленні обирай клас «Дитячий». Якщо маєш таку систему, тоді можеш обирати інший зручний тобі клас авто. Просто попередь водія, що їдеш з дитиною і в тебе є дитяча утримуюча система для перевезення.

    Під час поїздки стеж, щоб діти не ставили взуття на сидіння та не бруднили салон.

  4. Тварини

    Якщо їдеш з улюбленцем — обирай послугу “Їду з тваринкою” при оформленні замовлення. Маленькі тварини мають бути в переносці. Для великих порід потрібно мати з собою килимок чи плед, щоб не пошкодити салон або не забруднити його шерстю.

Зворотній зв’язок

  1. Оцінюй справедливо

    Став оцінку за поїздку відповідно до її якості, а не через поганий настрій або затримки через дорожній трафік.

  2. Лишай враження в коментарі

    Нам важлива твоя думка, і ми завжди працюємо з критичними моментами. Тому як позитивні, так і негативні враження можеш лишати в коментарях до оцінки поїздки.

  3. Не погрожуй низьким рейтингом

    Якщо тобі не сподобалося щось в поїздці, вкажи це в коментарі до оцінки, а наша команда розгляне його в пріоритетному порядку. Не варто говорити водію щось у дусі “Я поставлю тобі одиницю, якщо…”. Це маніпуляція, що може мати негативні наслідки для профілю.

  4. Говори ввічливо зі службою підтримки

    Якщо виникла проблема з поїздкою, опиши спокійно ситуацію службі підтримки. Грубі слова чи погрози не допоможуть, а можуть призвести до блокування облікового запису.

Не можна

  • Вимагати від драйвера зупинятися при висадці чи посадці на проїжджій частині з порушенням ПДР.
  • Висловлюватися у грубій або зневажливій формі щодо драйвера або представника служби підтримки.
  • Відмовляти на прохання драйвера пристібнутися ременями безпеки.
  • Курити електронні та інші види сигарет або розпивати спиртні напої в салоні авто.
  • Використовувати ненормативну лексику в коментарях до оцінки за поїздку.
  • Відмовлятися на прохання драйвера вказати у замовленні додаткові послуги, які не були вказані під час створення замовлення.

Блокування профілю

  • Загроза життю та здоров’ю драйвера чи свідоме пошкодження його майна.
  • Коли не розрахувався з драйвером за виконане замовлення.
  • Системне та агресивне спілкування з драйвером або представниками служби турботи.