Функціонал “Декілька отримувачів”
Декілька отримувачів — це можливість відправляти одразу декілька посилок декільком одержувачам в рамках одного замовлення доставки.
Як виконувати такі замовлення:
1. Відкриваючи замовлення, ви одразу зможете побачити в картці замовлення більше двох адрес (можуть бути до 8 проміжних точок);
2. Якщо в замовлення вказана додаткова послуга «До дверей», додаткові +35 грн ви отримуєте до кожної адреси доставки та включається для всіх точок замовлення
3. Якщо до замовлення додана функція «Безпечна доставка», при врученні посилки вам мають повідомити код — для кожної точки він унікальний.
4. Скасування відбувається для всього замовлення. У випадку повернення — відбувається для кожної окремої точки, але точка повернення завжди одна.
Як виконати перше замовлення доставки
Крок 1
Натисніть “Ланцюг замовлень” та дочекайтеся, доки система підшукає
вам замовлення
Крок 2
Коли зʼявиться замовлення, натискайте на «Прийняти»
Крок 3
Коли прибудете за адресою, натисніть «На місці», щоб клієнту надійшло повідомлення про ваше прибуття
Крок 4
Після того, як вам передадуть посилку для доставки, натисніть на «Почати доставку»
Крок 5
Після завершення доставки, натисніть на кнопку «Віддати посилку»
Дякуємо за вашу роботу!
Доставка – це перевезення пакунків по місту від відправника до отримувача.
Існують такі формати доставок:
“Адреса – адреса” – це стандартний тип доставки, де вихід водія з автомобіля для отримання/передачі посилки не передбачений.
При виконанні цього типу замовлення передбачено 3 хвилини безкоштовного очікування на точці подачі та 3 хвилини на адресі отримання. Якщо очікування перевищує цей час, вартість замовлення може змінитися. Додатково при зверненні до відділу турботи може бути компенсовано до 7 хвилин очікування на кожній із точок, починаючи з 4-ї хвилини після закінчення безкоштовного часу.
“Двері – двері” – водій повинен зв’язатися з відправником та за необхідності піднятися на поверх, щоб отримати посилку у точці відправлення та доставити її отримувачу до дверей/на поверх. Доплата за даний формат доставки складає +45 грн до тарифу.
У вартість входить підняття на зазначений в замовленні поверх. У випадку, якщо ліфт не працює, або він відсутній – водій має право доставити посилку до 5 поверху (включно) та передати її отримувачу.
Простій при цьому форматі доставки не компенсується, оскільки і відправник, і отримувач чекають на вас біля дверей або на поверсі.
“Викуп доставки” – це тип замовлення доставки, коли ви викуповуєте товар з точки замовлення (за готівку або картою) та доставляєте його отримувачу, який повертає вам кошти у повному обсязі.
Детальніше з функціоналом викупу можна ознайомитися 👉 тут
Увага ❗️
Для виконання замовлень “Доставка”, у вас має бути рейтинг не нижче 4.75
Правила щодо виконання замовлень “Доставка”:
– посилка має бути добре запакована відправником;
– стандартна доставка передбачає посилки вагою до 20 кг і розмірами не більше 80×105×45 см (довжина × ширина × висота);
– якщо вага посилки від 20 до 50 кг, оформлення здійснюється через додаткову послугу – «Додатковий вантаж»;
– рушати до отримувача потрібно одразу після отримання посилки, змінивши статус на “В дорозі”;
– перша точка в замовленні або адреса подачі – це точка, де ви маєте забрати замовлення у відправника.
Детальніше про функціонал Доставки
Функціонал “Безпечне отримання” – це додаткова послуга для доставки.
Детальніше про такі замовлення можна почититати 👉 тут
Функціонал “Декілька отримувачів” — ці замовлення передбачають доставку одразу декількох посилок різним отримувачам у межах одного замовлення.
Детальніше про такі замовлення можна почитати 👉 тут
Функціонал “Повернення та скасування доставки” – це опція повернення посилки під час активного замовлення назад відправнику з перерахуванням вартості доставки.
Детальніше про те, як це працює можна ознайомитися 👉 тут
Вирішення проблемних ситуацій
Посилка не доставлена з вини відправника або отримувача:
- якщо отримувач не виходить на зв’язок протягом 10 хвилин, ви повинні повернути товар відправнику (повідомити про інцидент оператора відділу турботи);
- замовлення перераховується з урахуванням повернення посилки — відправник оплачує повернення;
- якщо відправник відмовляється від перерахунку замовлення з урахуванням повернення посилки, зверніться до оператора підтримки;
- якщо відправник та отримувач не виходять на зв’язок, вам рекомендується тимчасово зберегти посилку в авто до виходу отримувача або відправника на зв’язок;
- якщо ви не бажаєте або у вас немає можливості зберігати у себе посилку – рекомендуємо звернутися з цим питанням до відділу турботи. Після розгляду інциденту відділом контролю якості вам нададуть зворотний зв’язок.
Посилка не доставлена з вини драйвера:
- якщо ви не виходите на зв’язок, оператор відділу турботи блокує вас, допоки звʼязок із вами не буде відновлено;
- якщо ви вийшли на зв’язок, оператор відділу турботи контролює хід виконання замовлення та переконується, що посилка доставлена;
- якщо ви на зв’язок так і не вийшли, за вами фіксується зрив замовлення.
Дякуємо за вашу роботу!