Функціонал “Декілька отримувачів”
Декілька отримувачів — це можливість відправляти одразу декілька посилок декільком одержувачам в рамках одного замовлення доставки.
Як виконувати такі замовлення:
1. Відкриваючи замовлення, ви одразу зможете побачити в картці замовлення більше двох адрес (можуть бути до 8 проміжних точок);
2. Якщо в замовлення вказана додаткова послуга «До дверей», додаткові +35 грн ви отримуєте до кожної адреси доставки та включається для всіх точок замовлення
3. Якщо до замовлення додана функція «Безпечна доставка», при врученні посилки вам мають повідомити код — для кожної точки він унікальний.
4. Скасування відбувається для всього замовлення. У випадку повернення — відбувається для кожної окремої точки, але точка повернення завжди одна.
Як виконати перше замовлення доставки
Крок 1
Натисніть “Ланцюг замовлень” та дочекайтеся, доки система підшукає
вам замовлення
Крок 2
Коли зʼявиться замовлення, натискайте на «Прийняти»
Крок 3
Коли прибудете за адресою, натисніть «На місці», щоб клієнту надійшло повідомлення про ваше прибуття
Крок 4
Після того, як вам передадуть посилку для доставки, натисніть на «Почати доставку»
Крок 5
Після завершення доставки, натисніть на кнопку «Віддати посилку»
Дякуємо за вашу роботу!
Доставка – це перевезення пакунків по місту.
Існують такі формати доставок:
“Адреса – адреса” – це стандартний тип доставки, де вихід партнера з автомобіля для отримання/передачі посилки не передбачений. Доплата відсутня.
“Двері – двері” – партнер повинен зв’язатися з відправником та за необхідності піднятися на поверх, щоб отримати посилку у точці відправлення та доставити її одержувачу до дверей/на поверх. Доплата за даний формат доставки складає +45 грн до тарифу.
У вартість входить підняття на зазначений в замовленні поверх. У випадку, якщо ліфт не працює, або він відсутній – водій має право доставити посилку до 5 поверху (включно) та передати її отримувачу.
“Викуп” – це новий тип замовлення доставки, коли ви викуповуєте товар з точки замовлення та доставляєте його отримувачу, який повертає вам кошти у повному обсязі.
Детальніше з функціоналом викупу можна ознайомитися 👉 тут
Правила щодо виконання замовлень “Доставка”:
- Посилка має бути добре запакована відправником;
- Допустима вага посилки: до 20 кг, максимальні розміри: 80х105х45 см (довжина, ширина, висота);
- Направлятися до отримувача потрібно одразу після отримання посилки, змінивши статус на “В дорозі”;
- Перша точка в замовленні або адреса подачі – це точка, де ви маєте забрати замовлення у відправника.
Іноді можуть виникати проблемні ситуації як збоку райдера, так і збоку драйвера
Посилка не доставлена з вини райдера:
- Якщо одержувач не виходить на зв’язок протягом 15 хвилин, ви повинні повернути товар відправнику (повідомити про інцидент оператора підтримки);
- Замовлення перераховується з урахуванням повернення посилки, відправник оплачує повернення;
- Якщо відправник відмовляється від перерахунку замовлення з урахуванням повернення посилки, то ми допоможемо вирішити ситуацію;
- Якщо відправник та одержувач не виходять на зв’язок, вам рекомендується тимчасово зберегти посилку в авто до виходу одержувача або відправника на зв’язок;
- Якщо ви не бажаєте або у вас немає можливості зберігати у себе посилку – рекомендуємо звернутися з цим питанням до служби підтримки. Після розгляду інциденту відділом контролю якості вам нададуть зворотний зв’язок.
Посилка не доставлена з вини драйвера
- Якщо ви не виходите на зв’язок, менеджер тимчасово блокує вас до виходу на зв’язок;
- Якщо ви вийшли на зв’язок, менеджер контролює хід виконання замовлення та переконується, що посилка доставлена;
- Якщо ви на зв’язок так і не вийшли, за вами фіксується зрив замовлення.
Дякуємо за вашу роботу!
Доставка – це перевезення пакунків по місту.
Існують такі формати доставок:
“Адреса – адреса” – це стандартний тип доставки, де вихід партнера з автомобіля для отримання/передачі посилки не передбачений. Доплата відсутня.
“Двері – двері” – партнер повинен зв’язатися з відправником та за необхідності піднятися на поверх, щоб отримати посилку у точці відправлення та доставити її одержувачу до дверей/на поверх. Доплата за даний формат доставки складає +45 грн до тарифу.
У вартість входить підняття на зазначений в замовленні поверх. У випадку, якщо ліфт не працює, або він відсутній – водій має право доставити посилку до 5 поверху (включно) та передати її отримувачу.
“Викуп доставки” – це новий тип замовлення доставки, коли ви викуповуєте за готівку товар з точки замовлення та доставляєте його отримувачу, який повертає вам кошти у повному обсязі.
Детальніше з функціоналом викупу можна ознайомитися 👉 тут
Увага!
Для виконання замовлень “Доставка”, у вас має бути рейтинг не нижче 4.75
Правила щодо виконання замовлень “Доставка”:
- Посилка має бути добре запакована відправником;
- Допустима вага посилки: до 20 кг, максимальні розміри: 80х105х45 см (довжина, ширина, висота);
- Направлятися до отримувача потрібно одразу після отримання посилки, змінивши статус на “В дорозі”;
- Перша точка в замовленні або адреса подачі – це точка, де ви маєте забрати замовлення у відправника.
Детальніше про функціонал Доставки
Функціонал “Безпечне отримання”
Безпечне отримання – це додаткова послуга для доставки.
Якщо райдер обирає опцію безпечної доставки, у вас буде додатковий крок виконання замовлення. Отримувачу надійде код (через SMS або пуш-повідомлення в застосунку) під час отримання пакунку, а ви маєте ввести його в додатку. Це потрібно, щоб замовник точно був впевнений, що отримувач забрав посилку.
Детальніше про такі замовлення можна почититати 👉 тут
Функціонал “Декілька отримувачів”
Декілька отримувачів — це можливість відправляти одразу декілька посилок декільком одержувачам в рамках одного замовлення доставки
Детальніше про такі замовлення можна почитати 👉 тут
Функціонал “Повернення та скасування доставки”
Повернення та скасування доставки – це опція повернення посилки під час активного замовлення назад відправнику з перерахуванням вартості доставки
Детальніше про те, як це працює можна ознайомитися 👉 тут
Іноді можуть виникати проблемні ситуації як збоку райдера, так і збоку драйвера
Посилка не доставлена з вини райдера:
- Якщо одержувач не виходить на зв’язок протягом 15 хвилин, ви повинні повернути товар відправнику (повідомити про інцидент оператора підтримки);
- Замовлення перераховується з урахуванням повернення посилки, відправник оплачує повернення;
- Якщо відправник відмовляється від перерахунку замовлення з урахуванням повернення посилки, то ми допоможемо повернути кошти;
- Якщо відправник та одержувач не виходять на зв’язок, вам рекомендується тимчасово зберегти посилку в авто до виходу одержувача або відправника на зв’язок;
- Якщо ви не бажаєте або у вас немає можливості зберігати у себе посилку – рекомендуємо звернутися з цим питанням до служби підтримки. Після розгляду інциденту відділом контролю якості вам нададуть зворотний зв’язок.
Посилка не доставлена з вини драйвера
- Якщо ви не виходите на зв’язок, менеджер тимчасово блокує вас до виходу на зв’язок;
- Якщо ви вийшли на зв’язок, менеджер контролює хід виконання замовлення та переконується, що посилка доставлена;
- Якщо ви на зв’язок так і не вийшли, за вами фіксується зрив замовлення.
Дякуємо за вашу роботу!