close

Функціонал “Декілька отримувачів”

 

Декілька отримувачів  — це можливість відправляти одразу декілька посилок декільком одержувачам в рамках одного замовлення доставки.

Як виконувати такі замовлення:

 1. Відкриваючи замовлення, ви одразу зможете побачити в картці замовлення більше двох адрес (можуть бути до 8 проміжних точок);

 2. Якщо в замовлення вказана додаткова послуга «До дверей», додаткові +35 грн ви отримуєте до кожної адреси доставки та включається для всіх точок замовлення

3. Якщо до замовлення додана функція «Безпечна доставка», при врученні посилки вам мають повідомити код — для кожної точки він унікальний.

4. Скасування відбувається для всього замовлення. У випадку повернення — відбувається для кожної окремої точки, але точка повернення завжди одна.

Як виконати перше замовлення доставки

Крок 1

 

Натисніть “Ланцюг замовлень” та дочекайтеся, доки система підшукає
вам замовлення

Крок 2

Коли зʼявиться замовлення, натискайте на «Прийняти»

Крок 3

Коли прибудете за адресою, натисніть «На місці», щоб клієнту надійшло повідомлення про ваше прибуття

Крок 4

Після того, як вам передадуть посилку для доставки, натисніть на «Почати доставку»

Крок 5

Після завершення доставки, натисніть на кнопку «Віддати посилку»

Дякуємо за вашу роботу!



Доставка – це перевезення пакунків по місту.


Існують такі формати доставок:

“Адреса – адреса” – це стандартний тип доставки, де вихід партнера з автомобіля для отримання/передачі посилки не передбачений. Доплата відсутня.

“Двері – двері” – партнер повинен зв’язатися з відправником та за необхідності піднятися на поверх, щоб отримати посилку у точці відправлення та доставити її одержувачу до дверей/на поверх. Доплата за даний формат доставки складає +45 грн до тарифу.

У вартість входить підняття на зазначений в замовленні поверх. У випадку, якщо ліфт не працює, або він відсутній  – водій має право доставити посилку до 5 поверху (включно) та передати її отримувачу.

“Викуп” – це новий тип замовлення доставки, коли ви викуповуєте товар з точки замовлення та доставляєте його отримувачу, який повертає вам кошти у повному обсязі.

Детальніше з функціоналом викупу можна ознайомитися 👉 тут

Правила щодо виконання замовлень “Доставка”:

  1. Посилка має бути добре запакована відправником;
  2. Допустима вага посилки: до 20 кг, максимальні розміри: 80х105х45 см (довжина, ширина, висота);
  3. Направлятися до отримувача потрібно одразу після отримання посилки, змінивши статус на “В дорозі”;
  4. Перша точка в замовленні або адреса подачі – це точка, де ви маєте забрати замовлення у відправника.

Іноді можуть виникати проблемні ситуації як збоку райдера, так і збоку драйвера

Посилка не доставлена з вини райдера:

  1. Якщо одержувач не виходить на зв’язок протягом 15 хвилин, ви повинні повернути товар відправнику (повідомити про інцидент оператора підтримки);
  2. Замовлення перераховується з урахуванням повернення посилки, відправник оплачує повернення;
  3. Якщо відправник відмовляється від перерахунку замовлення з урахуванням повернення посилки, то ми допоможемо вирішити ситуацію;
  4.  Якщо відправник та одержувач не виходять на зв’язок, вам рекомендується тимчасово зберегти посилку в авто до виходу одержувача або відправника на зв’язок;
  5. Якщо ви не бажаєте або у вас немає можливості зберігати у себе посилку – рекомендуємо звернутися з цим питанням до служби підтримки. Після розгляду інциденту відділом контролю якості вам нададуть зворотний зв’язок.

Посилка не доставлена з вини драйвера

  1. Якщо ви не виходите на зв’язок, менеджер тимчасово блокує вас до виходу на зв’язок;
  2. Якщо ви вийшли на зв’язок, менеджер контролює хід виконання замовлення та переконується, що посилка доставлена;
  3. Якщо ви на зв’язок так і не вийшли, за вами фіксується зрив замовлення.

Дякуємо за вашу роботу!

Доставка – це перевезення пакунків по місту.


Існують такі формати доставок:

“Адреса – адреса” – це стандартний тип доставки, де вихід партнера з автомобіля для отримання/передачі посилки не передбачений. Доплата відсутня.

“Двері – двері” – партнер повинен зв’язатися з відправником та за необхідності піднятися на поверх, щоб отримати посилку у точці відправлення та доставити її одержувачу до дверей/на поверх. Доплата за даний формат доставки складає +45 грн до тарифу.

У вартість входить підняття на зазначений в замовленні поверх. У випадку, якщо ліфт не працює, або він відсутній  – водій має право доставити посилку до 5 поверху (включно) та передати її отримувачу.

“Викуп доставки” – це новий тип замовлення доставки, коли ви викуповуєте за готівку товар з точки замовлення та доставляєте його отримувачу, який повертає вам кошти у повному обсязі.

Детальніше з функціоналом викупу можна ознайомитися 👉 тут

Увага!

Для виконання замовлень “Доставка”, у вас має бути рейтинг не нижче 4.75

Правила щодо виконання замовлень “Доставка”:

  1. Посилка має бути добре запакована відправником;
  2. Допустима вага посилки: до 20 кг, максимальні розміри: 80х105х45 см (довжина, ширина, висота);
  3. Направлятися до отримувача потрібно одразу після отримання посилки, змінивши статус на “В дорозі”;
  4. Перша точка в замовленні або адреса подачі – це точка, де ви маєте забрати замовлення у відправника.

Детальніше про функціонал Доставки

Функціонал “Безпечне отримання”

Безпечне отримання – це додаткова послуга для доставки.

Якщо райдер обирає опцію безпечної доставки, у вас буде додатковий крок виконання замовлення. Отримувачу надійде код (через SMS або пуш-повідомлення в застосунку) під час отримання пакунку, а ви маєте ввести його в додатку. Це потрібно, щоб замовник точно був впевнений, що отримувач забрав посилку.

Детальніше про такі замовлення можна почититати 👉 тут

Функціонал “Декілька отримувачів”

Декілька отримувачів  — це можливість відправляти одразу декілька посилок декільком одержувачам в рамках одного замовлення доставки

Детальніше про такі замовлення можна почитати 👉 тут

Функціонал “Повернення та скасування доставки”

Повернення та скасування доставки – це опція повернення посилки під час активного замовлення назад відправнику з перерахуванням вартості доставки

Детальніше про те, як це працює можна ознайомитися 👉 тут

Іноді можуть виникати проблемні ситуації як збоку райдера, так і збоку драйвера

Посилка не доставлена з вини райдера:

  1. Якщо одержувач не виходить на зв’язок протягом 15 хвилин, ви повинні повернути товар відправнику (повідомити про інцидент оператора підтримки);
  2. Замовлення перераховується з урахуванням повернення посилки, відправник оплачує повернення;
  3. Якщо відправник відмовляється від перерахунку замовлення з урахуванням повернення посилки, то ми допоможемо повернути кошти;
  4.  Якщо відправник та одержувач не виходять на зв’язок, вам рекомендується тимчасово зберегти посилку в авто до виходу одержувача або відправника на зв’язок;
  5. Якщо ви не бажаєте або у вас немає можливості зберігати у себе посилку – рекомендуємо звернутися з цим питанням до служби підтримки. Після розгляду інциденту відділом контролю якості вам нададуть зворотний зв’язок.

Посилка не доставлена з вини драйвера

  1. Якщо ви не виходите на зв’язок, менеджер тимчасово блокує вас до виходу на зв’язок;
  2. Якщо ви вийшли на зв’язок, менеджер контролює хід виконання замовлення та переконується, що посилка доставлена;
  3. Якщо ви на зв’язок так і не вийшли, за вами фіксується зрив замовлення.

Дякуємо за вашу роботу!