close

Фільтри та їх налаштування

 

 

Ви можете налаштувати замовлення під себе зі зручним вам тарифом, вартістю, типом оплати та відстанню до посадки за допомогою “Фільтрів”.

 

Створений фільтр можна використовувати для:

 

– фільтрації та вибору замовлень в Ефірі;

– автоматичного прийняття замовлення – фільтр Автовзяття

 

 

Щоб створити новий фільтр, необхідно натиснути область, позначену червоним прямокутником “Фільтри”, потім на знак “+”

 

 

 

 

1. Ефір – відображає доступні замовлення в Ефірі за заданими параметрами.


2. Авто – активує фільтр Автовзяття – автоматичне взяття замовлення за вказаними параметрами у Фільтрі.

 

 

 


1 – застосовано фільтру для Ефіру;

2 – застосовано фільтру Автовзяття.

 

 

Після налаштування фільтрів та їх активації ви побачите дві іконки:

1 – кількість активних фільтрів для фільтру Автовзяття.

2 – кількість активних фільтрів для замовлень Ефіру

 

 

 

❗️Ви можете одночасно використовувати не більше трьох фільтрів, які працюють незалежно один від одного.

 

У вікні з’являться параметри Фільтра, які можна налаштовувати.

 

 

 

 

 

На скріншотах наведено приблизні параметри базового тарифу для міста

 

 

 

 

 

Ви можете налаштувати Фільтри за наступними параметрами:

 
 

Радіус подачі

5 км з урахуванням розв’язок для фільтра Автовзяття та Ефіру.

 

Ціна по місту

Від мінімальної за кожний кілометр.

Цей параметр працює у зв’язці із мінімальною вартістю. У ньому задається кількість кілометрів, що входять до мінімальної вартості замовлення.

 

Тип оплати

Готівковий чи будь-який

 

Ціна передмістя

Від мінімальної за кожний кілометр за містом.
Фільтр дозволяє також дозволяє регулювати вартість.

 Регулювання вартості заміського кілометражу: якщо ви не бажаєте здійснювати заміські подорожі, цей параметр допоможе уникнути взяття таких замовлень. 

 

Мінімальний тариф

Якщо встановити лише цей параметр (без заповнення інших полей), вам будуть надходити замовлення від вказаної вартості та вище. Якщо інші поля заповнені – налаштування тарифу працює з урахуванням кількох параметрів.

 

Сектор призначення

Ви можете вибрати від 1 до 300 секторів, у яких ви хочете працювати, одночасно. 

Після активації такого фільтру вам будуть доступні замовлення  з точкою посадки та висадки лише у цих секторах. Без зазначеного сектора вам будуть доступні замовлення у будь-якому напрямку.
Налаштування сектору є опціональним, а не обов’язковим

 

 

Зверніть увагу!

Замовлення категорії “Міжміст” починається від відстані у 75 км. 

 

 

 

Порада!

Для коректної роботи фільтра рекомендується заповнювати усі поля

 

 

 

 

Увага!

Автовзяття працює тільки при статусі Online. Для перегляду замовлень в Ефірі, потрібно перевести перемикач в Ефір.

 

З чого складається замовлення?

Загальну вартість замовлення формують наступні складові:

– вартість подачі (км в мінімалці)
– вартість кілометражу по місту
– кілометраж за містом
– додаткова вартість
– очікування
– додаткові послуги (кур’єр, завантаження салону та інше)
– коефіцієнт (активується автоматично, коли в певному секторі підвищується попит на авто)

Всі перераховані вище параметри залежать від класу автомобіля і можуть відрізнятися від міста до міста. З тарифною сіткою можна ознайомитися в меню тарифи.

 

Робота по автовзяттю

 

 

Автовзяття (автоматичне взяття замовлення) – це спосіб, при якому програма автоматично шукає та приймає замовлення за умовами налаштованого фільтра.

Увага!

Замовлення, які приходять автоматично, необхідно підтверджувати протягом 20 секунд. Якщо цього не зробити, відсоток скасувань буде збільшуватися, а це може призвести до блокування функції Автовзяття.

Щоб скористатись даним способом, потрібно:

– перейти у розділ фільтрів;
– створити фільтр, налаштувати потрібні умови та зберегти його;
– після збереження увімкнути кнопку Автовзяття.

На розподіл замовлень по автовзяттю впливають такі фактори:

1) Час активації фільтра в режимі Автовзяття;

Наприклад, якщо один водій активував фільтр 10 хвилин тому, а інший 3 хвилини тому, то замовлення надійде першому водієві. Варто також зауважити, що якщо водій деактивує фільтр хоча б на пів секунди, то пріоритетність прийняття замовлення впаде.

2) Показник Uklon Karma;

Uklon Кarma визначається співвідношенням кількості виконаних, неприйнятих на етапі пропозиції та скасованих замовлень. Рівень Uklon Karma поки впливатиме на розподіл замовлень та роботу партнера у сервісі, але ніяк не вплине на рейтинг, а також бонусні виплати.Детальніше з роботою Uklon Karma можна ознайомитися за посиланням.

3) Стабільність Інтернет-з’єднання;

Якщо у водія часто пропадає Інтернет-з’єднання та втрачається зв’язок з сервером, то пріоритетність прийняття замовлення також впаде.

4) Точність визначення місця знаходження (GPS);

Якщо в пристрої партнера неякісний GPS-модуль або не активований режим Висока точність (для ОС Android), то це також може негативно вплинути на пріоритетність прийняття замовлення.

Увага!

При систематичних відмовах від замовлень, які надходять по “Автовзяттю”, Uklon залишає за собою право обмежити роботу цієї функції на певний проміжок часу.