close
ГоловнаБаза знаньметод розрахунку фоп


Інформація по розрахунку безкоштовного та платного простою

Під час виконання замовлення вартість може змінитися у зв’язку з очікуванням райдера як на початковій, так і на проміжній адресах. У райдера є 3 хвилини безкоштовного очікування. Починаючи з 4-ї хвилини, кожна наступна буде рахуватися відповідно до класу.

Простій вмикається, коли:

Вплив динамічного коефіцієнта на вартість простою

Якщо замовлення здійснюється за підвищеним коефіцієнтом, наприклад 2x, вартість простою автоматично збільшується. Таким чином, при тарифі 2x, вартість хвилини платного простою становитиме 6 грн замість стандартних 3 грн. Це дозволить вам отримувати більш справедливу оплату за час очікування у періоди високого попиту.

Окремий розрахунок простою на проміжних точках маршруту

Розрахунок простою на кожній проміжній зупинці починається одразу з платного часу, незалежно від того, скільки хвилин ви провели у простої на початковій точці. Тобто ви отримуватимете оплату за кожну хвилину простою на проміжних зупинках, що робить процес нарахування більш прозорим і справедливим.

Нам важливо, щоб ви отримували справедливу оплату за надані послуги, тож оновленні розрахунки роблять систему більш ефективною та прозорою.

Співпраця через ФОП  – це спосіб співпраці, що дозволяє отримувати кошти за безготівкові замовлення від райдерів на розрахунковий рахунок ФОП.

Переваги даного методу

✅ офіційна діяльність та прозора сплата податків; 

✅ щоденні виплати на рахунок ФОП.

❗️ Щомісячна програма заохочення для ФОП

Як отримати вигоду до 600 балів?

Зв‘яжіться з нами, щоб долучитись до співпраці через ФОП 👋

На кожному кроці реєстрації ми допомагаємо порадами та надаємо додаткові матеріали!

Персональний менеджер з радістю проконсультує вас у Telegram-чаті.

Якщо вам зручніше дзвінок – повідомте про це і ми зв‘яжемось із вами!

 

Кроки переходу до співпраці через ФОП 


1️⃣Зареєструйте ФОП 2 або 3 групи

Для співпраці розглядаються партнери з ФОП 2-ї або 3-ї групи, на загальній або спрощеній системі оподаткування. Рекомендуємо обирати спрощену систему при реєстрації, оскільки ведення ФОП за такою діяльністю статистично простіше. 

Реєстрація ФОП

Зареєструвати ФОП ви можете онлайн, на сайті Дія: https://diia.gov.ua/services/reyestraciya-fop, або у центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП)

КВЕД – види економічної діяльності

По ФОП необхідно відкрити наступні види економічної діяльності (КВЕД):

✅ 49.39: Інший пасажирський наземний транспорт, н. в. і. у.

Обов‘язково необхідний для співпраці.

✅ 53.20: Інша поштова та кур’єрська діяльність 

Даний КВЕД необхідно додати у випадку, якщо Ви плануєте виконувати замовлення доставки.

Звертаємо увагу!

Даний КВЕД рекомендуємо додавати після реєстрації та переходу на спрощену систему:

– Ви спочатку реєструєте ФОП та успішно переходите на спрощену систему оподаткування

– Після цього, додаєте даний КВЕД 53.20 як додатковий

✅ 49.32 – Надання послуг таксі

Даний КВЕД обов‘язковий, якщо крім перевезення пасажирів легковим автомобільним транспортом на замовлення, ви маєте намір здійснювати надання послуг таксі та будете оформлювати відповідну ліцензію.

Також, ви маєте право додавати будь-які інші КВЕД, якщо маєте намір здійснювати діяльність передбачену такими КВЕД-ами.

Отримання витягу/виписки

Після реєстрації, необхідно надати витяг/виписку з ЄДР(єдиного державного реєстру) у форматі .pdf – її можна отримати у кабінеті на сайті Дія https://id.diia.gov.ua/ у розділі “Послуги”. Виписка автоматично надається у кабінеті після створення ФОП, або після внесення змін по ФОП.


2️⃣ Відкрийте рахунок ФОП у банку

Після успішної реєстрації ФОП, вам необхідно відкрити рахунок ФОП для прийняття платежів. Для цього:

– Оберіть зручний для вас банк України, та відкрийте рахунок ФОП

– Замовте в банку довідку про відкриття рахунку ФОП, нового зразка із зазначенням IBAN.

– Збережіть дану довідку у форматі .pdf, вона знадобиться при подальшій реєстрації. 


3️⃣ Отримайте ліцензію перевізника

Подача заявки на ліцензію

Створення заявки відбувається на державному ресурсі ШЛЯХ, у кабінеті перевізника: https://shlyah.dsbt.gov.ua

Види діяльності

У заявці на ліцензію необхідно вказати види діяльності(доступна можливість обрати декілька видів одразу):

✅“Внутрішні перевезення пасажирів легковими автомобілями на замовлення”.

Даний вид діяльності рекомендуємо завжди вказувати як основний або додатковий, при подачі заявки на ліцензію

✅ “Внутрішні перевезення пасажирів на таксі“.

Даний вид діяльності вам необхідно вказати, якщо крім перевезення пасажирів легковим автомобільним транспортом на замовлення, ви маєте намір здійснювати надання послуг таксі.

Для здійснення діяльності “таксі” необхідно буде вказати додаткове спецобладнання на ваш автомобіль: шашка, композиції квадратів на дверях зліва та справа(можна придбати магнітні стрічки), сигнальний ліхтар під лобовим склом, дані про таксометр.

❓В чому різниця між видом діяльності “таксі” і “перевезення на замовлення”?

– “Перевезення на замовлення” – це полегшений вид діяльності, що не потребує додаткового спецобладнання на автомобіль, а також не дає права руху смугою громадського транспорту та інших переваг, що доступні для “таксі” згідно з ПДР.

– “Таксі” – це більш спеціалізований вид діяльності, що потребує додаткового спецобладнання на автомобіль, та дозволяє обслуговування клієнтів на зупинках “Таксі”, рух смугою громадського транспорту та інші переваги згідно з ПДР.

Звертаємо увагу!

Державний збір за отримання ліцензії становить один прожитковий мінімум для працездатних осіб, що на початок 2025 року складає 3028 грн.

Якщо ви оформите ліцензію, і після цього захочете додати ще один вид діяльності – вам доведеться розширити ліцензію, додавши ще один вид діяльності, та повторно сплатити державний збір. 

Тому, рекомендуємо при подачі заявки одразу визначити всі необхідні види діяльності.

Отримання витягу ліцензії

Після успішної реєстрації та оплати ліцензії – у кабінеті стане доступною вкладка: “Перевізник”

Якщо у вас вже є ліцензія, рекомендуємо також увійти до кабінету і перевірити, чи додано актуальний автомобіль у вашу ліцензію. 

У кабінеті ШЛЯХ, в розділі “Перевізник → Картка організації” – сформуйте витяг/виписку про отримання ліцензії у форматі .pdf, вона знадобиться при подальшій реєстрації. 

Інструкція та допомога

Ми завжди можемо допомогти вам з подачею заявки на ліцензію, та надати детальну інструкцію та матеріали щодо оформлення заявки.


4️⃣ Зареєструйте акаунт у платіжній системі

Щоб почати співпрацю, необхідно також укласти договір з платіжними системами, яких станом на початок 2025 року дві.

В акаунті у платіжній системі ви зможете отримувати реєстри платежів.

На даному кроці, у вас мають бути підготовлені всі необхідні витяги та виписки:

– витяг або виписка з ЄДР

– довідку про відкриття рахунку ФОП

– витяг ліцензії

Також, може бути запитано додаткові дані, а саме:

– Фото паспорта та РНОКПП(ідентифікаційний код чи ІПН) у форматі .pdf 

– Можливе заповнення додаткових форм чи опитувальників

– інші документи

Ми надамо вам інструкцію, як швидко пройти реєстрацію у платіжній системі, а також можемо допомогти із заповненням чи отриманням супутніх даних


5️⃣ Підпишіть договір з Uklon

На даному етапі, вам необхідно укласти договір з Uklon про надання доступу до онлайн-сервісу.

Кроки для підписання договору:

– Для підписання необхідно надати витяги документів, які ви оформили на попередніх етапах.

– Ми надамо примірник договору та надішлемо його вам на ознайомлення та погодження. 

– Після погодження, ми надішлемо вам договір на підпис у ЕДО Вчасно  https://vchasno.ua/

– Для підпису достатньо зареєструвати безплатний акаунт у даному сервісі. 

– Також у Вчасно будуть надходити щомісячні акти від Uklon про надані вам послуги.


6️⃣ Увімкнення співпраці через ФОП по вашому акаунту

Готово! На цьому кроці ми узгоджуємо з Вами час та вмикаємо в акаунті даний спосіб співпраці. 

Механіка нарахувань:

– Безготівкові кошти від пасажирів будуть накопичуватись протягом доби у вашому акаунті в платіжних системах, та надходитимуть вам на рахунок ФОП щоденно (окрім вихідних, за пт+сб+нд кошти надійдуть у понеділок).

– В історії вашого балансу після кожного замовлення буде формуватись транзакція, що відображатиме розмір коштів, які надійшли до платіжної системи, з вирахуванням комісії Uklon

Зверніть увагу!

Для подачі звітностей по ФОП ми рекомендуємо використовувати реєстри платіжних систем, з якими ви укладали договори, та які відображають загальний об‘єм ваших доходів. 

Додаткова інформація


🚕 ОТК(обов‘язковий технічний контроль)

Для здійснення діяльності з перевезень вам необхідно проходити технічний контроль, за результатами проходження якого надається відповідний сертифікат. 

Деталі щодо проходження технічного контролю ви можете дізнатись на сайті сервісного центру МВС

📝 Страховий поліс з приміткою: “використовується для таксі“

Для здійснення діяльності з перевезень вам необхідно придбати страховий поліс ОСЦПВ з приміткою “використовується для таксі”.

Якщо у вас буде страховий поліс без такої примітки – при настанні страхового випадку, страхова компанія може відмовити вам у компенсації, якщо виявиться, що автомобіль експлуатувався як таксі.

Про дану опцію варто запитувати безпосередньо у персональних менеджерів страхових компаній. Така примітка збільшує загальну вартість полісу.

🖨РРО(реєстратор розрахункових операцій)

Якщо ви виконуєте і готівкові і безготівкові замовлення через ФОП – в такому разі варто фіскалізувати оплати. Для фіскалізації оплат встановіть реєстратор розрахункових операцій (РРО).

Рекомендуємо використовувати програмні РРО, їх можна встановити як застосунок на ваш мобільний пристрій, це досить зручно.

Є застосунки на Android та IOS, від провідних приватних компаній, або штатні застосунки напряму від податкової.