close

Баланс та його поповнення

Баланс – це відображення стану розрахунків у Вашому акаунті. Тож, щоб приймати та виконувати замовлення, вам необхідно самостійно здійснювати авансові платежі для підтримання позитивного залишку у вашому акаунті.

Для перегляду балансу, перейдіть у меню додатку та оберіть розділ “Баланс”

Важливо!

При від’ємному балансі прийняття замовлень буде обмежено до його поповнення, тому рекомендуємо стежити за станом  балансу.

Ви можете поповнити баланс самостійно за допомогою:

Комісія за поповнення балансу відсутня у всіх містах України.

Для поповнення оберіть пункт “Поповнити баланс”, виберіть спосіб поповнення та введіть суму:

Якщо поповнення за допомогою Apply Pay чи Google Pay, у вас заздалегідь має бути додана картка у цих сервісах.

Якщо поповнення за допомогою банківської картки — підготуйте реквізити для введення.