Баланс та його поповнення
Баланс – це відображення стану розрахунків у Вашому акаунті. Тож, щоб приймати та виконувати замовлення, вам необхідно самостійно здійснювати авансові платежі для підтримання позитивного залишку у вашому акаунті.
Для перегляду балансу, перейдіть у меню додатку та оберіть розділ “Баланс”
Важливо!
При від’ємному балансі прийняття замовлень буде обмежено до його поповнення, тому рекомендуємо стежити за станом балансу.
Поповнення Балансу
Ви можете поповнити баланс самостійно за допомогою:
- Apple Pay та Google Pay
- банківською картою
Комісія за поповнення балансу відсутня у всіх містах України.
Для поповнення оберіть пункт “Поповнити баланс”, виберіть спосіб поповнення та введіть суму:
- для Києва: від 50 до 1000 грн
- для інших регіонів: від 200 до 330 грн
Якщо поповнення за допомогою Apply Pay чи Google Pay, у вас заздалегідь має бути додана картка у цих сервісах.
Якщо поповнення за допомогою банківської картки — підготуйте реквізити для введення.