close

Ми прагнемо, щоб у кожній поїздці з Uklon райдери і драйвери могли завжди з легкістю порозумітися і провести час у дорозі разом приємно та комфортно💛 

Щоб це стало реальністю, ми підготували прості та зрозумілі правила етикету для драйвера і райдера.

Тут розписали про взаємоповагу, спілкування, безпеку — усе, що потрібно для чудової поїздки!

БЕЗПЕКА І КОМФОРТ

1. Справне авто 🚖

Будь ласка, стежте за станом вашого авто, проходьте техогляди, вчасно замінюйте шини та виконуйте ремонт за його потреби. Детально ознайомитися з нашими вимогами до авто можна тут

2. Ремені безпеки 💺

На всіх сидіннях мають бути ремені безпеки. Обов’язково пристібайтеся в дорозі та простежте, аби всі пасажири також були пристебнуті. Краще уникати фраз типу «Ви мені не довіряєте», якщо пасажир хоче пристебнутися. Це базове правило безпеки, і ніхто не ставить під сумнів вашу майстерність за кермом!

3. Кермування і ПДР 🚦

Будьте обережними на дорозі. Ваша майстерність водіння і дотримання правил — це безпека і для вас, і для усіх райдерів. 

Уникайте різких гальмувань, зрушень з місця та переміщень між автомобілями. Намагайтеся їхати плавно та з дозволеною правилами дорожнього руху швидкістю. У разі її перевищення вам прийде сповіщення у застосунку, зверніть увагу на це.

4. Абсолютна тверезість ✅

Ваша концентрація на дорозі — це запорука безпеки для всіх учасників руху, а також ваша професійна репутація. Порушення цього може мати серйозні наслідки для життя і здоров’я та призвести до припинення співпраці. 

5. Обігрів і кондиціонування ☀️❄️

В авто має бути справна система обігріву та кондиціонування салону, щоб в усі сезони підтримувати належну температуру. 

Подбайте про те, щоб температура в салоні була комфортною до посадки райдера в авто. Під час подачі авто вікна мають бути закриті. За потреби можете уточнити в райдера, чи комфортна йому температура в салоні.

ПРОФЕСІЙНЕ СПІЛКУВАННЯ І ПОВЕДІНКА

6. Українська мова 💙💛 

В Україні згідно зі статтею 30 Закону України “Про забезпечення функціонування української мови як державної” мовою обслуговування споживачів за замовчуванням є українська. Це також стосується водіїв-партнерів Uklon, які погоджуються з умовами та правилами роботу сервісу, одне з яких — надання послуг та спілкування із пасажирами українською мовою. 

Ми розуміємо, що вам може бути складно перейти на українську мову, тому для початку пропонуємо користуватися базовими фразами під час поїздки із пасажирами, поступово збільшуючи свій словниковий запас української мови. 

А для ще більшого вдосконалення ми пропонуємо пройти безплатний онлайн-курс «Мовити. Мотиви» від нашого партнера Ed Era, який допоможе вам подолати мовний бар’єр та вільно володіти українською. 

7. Українська мова застосунку Uklon Driver

Перехід на українську мову починається з простих кроків. Як от змінити мову мобільних програм, Google-карт, дорожніх навігаторів та, зокрема, мову застосунку Uklon Driver.

Як змінити мову застосунку в Uklon Driver:

  1. У боковому меню на головному екрані вибираємо “Налаштування”.
  2. Далі обираємо “Системні налаштування” та змінюємо мову на українську. 

8. Будьте ввічливим 👋

Спокійне і доброзичливе спілкування — це запорука вашого успіху та позитивного враження райдера від поїздки. Почніть просто з вітання та завершіть поїздку прощанням. Також звертайтеся на “Ви”, незалежно від віку райдера. 

Ввічливість та уважність до потреб користувачів допоможе вам заробляти більше з Uklon. Адже багато користувачів залишають чайові за привітність, манеру водіння водія та чистоту в салоні.

9. Повага до кожного 🤝

Всі райдери заслуговують на гідне і толерантне ставлення, незалежно від статі, віку, орієнтації чи зовнішнього вигляду. Будь ласка, не давайте коментарів про райдера та не обговорюйте політику чи релігію. 

Також не варто обговорювати інших учасників дорожнього руху та коментувати їхню манеру їздити тощо.

10. Інклюзія

Uklon підтримує та сприяє розвитку безбар’єрності та доступності в Україні.  Тому не відмовляйте у поїздці райдеру, який має ту чи іншу форму інвалідності. Будьте терплячими та уважними, але не проявляйте надмірної уваги. Якщо пропонуєте допомогу людині з інвалідністю — зачекайте, поки її приймуть, а потім запитайте, що і як робити. Якщо ж людина відмовилася, поважайте її вибір. 

Не варто жаліти, різко або співчутливо реагувати на розповіді людини з інвалідністю. Співчуття — це нормально, однак краще підтримати та допомогти рухатися далі, а не говорити фрази: «Ах ти ж бідненький / бідненька».

Важливо використовувати коректні терміни: людина з інвалідністю, крісло колісне, людина з ампутованими кінцівками. Не вживайте фрази: інвалід, каліка, візочник, безногий/безрукий чи недієздатний. Більше правильних термінів у цьому словничку. Будь ласка, ознайомтеся з ними.

11. Комунікація з військовими та ветеранами війни

Демонструйте дружню поведінку та спілкуйтесь звично, якщо ваш райдер — військовий чи ветеран війни. Уникайте дискусій на чутливі теми, зокрема, про війну і службу, політику, провину, несправедливість у світі тощо. Якщо райдер прагне говорити на ці теми, пам’ятайте — ваші думки можуть відрізнятися. Це нормально, не потрібно переконувати у зворотному. Спробуйте перевести тему на більш нейтральну розмову і спитати «А що було до цього?», поговорити про хобі чи побут. 

Для кращого розуміння, як спілкуватися з ветеранами та військовими, рекомендуємо почитати статтю. 

12. Ніякої лайки і погроз 🚫

Утримуйтеся від використання нецензурних слів під час поїздки, не погрожуйте і не ображайте райдерів, навіть, якщо вас провокують. Всі суперечки можна вирішити через конструктивний діалог або наш відділ турботи. 

13. Конфіденційність 🔒

Користуйся онлайн-сервісом з повагою до особистих даних райдера. Користуйтеся даними лише за призначенням і не розголошуйте 3-м особам. Не варто дзвонити чи писати райдеру після завершення замовлення. У випадку ж, коли райдер нехтує цим правилом і поширює чи користується вашими даними, звертайтеся до нашого відділу турботи. 

14. Користування телефоном 📱

Під час виконання замовлення не варто відволікатися на розмови телефоном, перегляд новин чи відео. Також рекомендуємо користуватися тримачем для телефону, аби зручно переглядати навігатор і не тримати телефон у руці. 

ОХАЙНІСТЬ

15. Авто ✨

Ваш автомобіль повинен бути чистим ззовні та всередині. А також без сторонніх ароматів всередині та запаху диму від цигарок. Чистота і комфорт — ваша конкурентна перевага!

16. Зовнішній вигляд 👩🏻👨🏻

Піклуйтеся про свій зовнішній вигляд — це створює приємне враження від поїздки і позитивно впливає на ваш рейтинг! Подбайте, щоб ваш одяг та взуття завжди були чистими та свіжими.

ЗАМОВЛЕННЯ І ПОЇЗДКА

17. Спочатку деталі ☝️

Уточніть в райдера всі потрібні деталі замовлення чи маршруту до виконання поїздки. 

18. Штучні замовлення ❌

Заборонено самостійно створювати і приймати замовлення, залучати до цього процесу сторонніх осіб та робити будь-які інші дії для штучного збільшення кількості створених та виконаних замовлень. 

19. Запізнення 😨

Якщо ви запізнюєтеся, будь ласка, попереджайте райдера у чаті або телефоном. Якщо його це не влаштовує, у нього є можливість скасувати замовлення. 

У разі скасування замовлення райдером, ви маєте право на отримання компенсації у випадку дотримання вимог, встановлених адміністратором онлайн-сервісу. 

20. Очікування 🕐

Очікуйте  райдера  впродовж, як мінімум, 7-ми хвилин. Якщо райдер не виходить найближчим часом, то можете написати в чат чи подзвонити і уточнити. Так ви не втратите свій час і точно будете знати, чи райдер встигає вийти у визначений часовий проміжок. 

21. Використання іншого авто 🚫

Ви не можете виконувати замовлення на іншому автомобілі, аніж на тому, дані якого вказані в особистому кабінеті. Потрібно заздалегідь актуалізувати самостійно дані про авто в особистому кабінеті або звернутися до відділу по роботі з партнерами у вашому місті.  

22. Актуальне фото в профілі 📷

У вашому профілі повинно бути ваше актуальне фото, без котиків чи знаменитостей. Райдер має впізнати вас у житті, інакше він може скасувати поїздку. 

23. Розмінні кошти 💸

Майте при собі готівку на випадок, коли потрібно буде давати решту під час розрахунку за поїздку. Будь ласка, звертайте увагу на суму в готівкових замовленнях і заздалегідь переконайтеся, що у вас є розмінні гроші. 

Не варто просити райдера йти і розмінювати гроші або під час виконання замовлення їхати і розмінювати.

24. Знання дороги 🛣

Важливо, щоб ви орієнтувалися в ключових транспортних шляхах міста, а також могли здійснити точну висадку та посадку. 

25. Музика 🎵

Обов`язково запитуйте у райдера, чи можна увімкнути музику під час поїздки та уточнюйте побажання. Заборонено вмикати російську музику чи будь-який інший російський контент.

Рекомендуємо під час поїздки вмикати українські радіостанції: DJFM, Europa Plus, Kiss FM, Lounge FM, Radio Nostalgie, Radio Relax, Radio ROKS та інші.

Або ж  вмикайте плейлист “Дорожні мотиви”, який ми підготували спільно з BEZODNYA MUSIC та EdEra. У ньому ми зібрали 100 українських треків для водіїв та райдерів Uklon, які зроблять ваші поїздки комфортнішими.

Також райдер може під час замовлення вибрати послугу “Тиша в салоні”, якщо не налаштований розмовляти та хоче, аби в салоні не грала музика під час поїздки.

26. Заправка ⛽️

Якщо вам потрібно заправитися, то краще зробити це перед чи після виконання замовлення. Заправка під час поїздки заборонена.

27. Висадка і посадка 🎯

Намагайтеся завжди якомога точніше подати авто райдеру чи висадити його. Якщо потрібно, то зателефонуйте райдеру або уточніть з ним потрібні дані в чаті. 

За неточності можете отримати скаргу від райдера та попередження від нас. 

Якщо точка подачі авто в забороненій зоні правилами дорожнього руху, повідомте про це райдера та зупиніться у найближчому дозволеному місці, щоб уникнути штрафів. У разі негативної реакції райдера повідомте нашу службу підтримки. 

ПІДТРИМКА

28. Уважність 👀

Бачите у райдера пакунки? Запропонуйте відразу їх поставити у багажник. Райдеру приємно, а ви не переживайте через речі на сидіннях. 

29. Допомагайте знайти один одного 🗺

Інколи райдер не може описати, де він знаходиться. Не зліться! Скоріш за все він вперше в цьому місці. Допоможіть йому зорієнтуватися і підкажіть, куди йому краще підійти до подачі авто. Інакше розгублений райдер просто скасовує поїздку. 

Не можна

Призупинення співпраці на 5 днів

 Припинення співпраці

Вимоги до поведінки та спілкування

 

Правилами сервісу заборонені будь-які маніпуляції, спрямовані на збільшення кількості виконаних замовлень або ж інших якісних чи кількісних показників, що впливають на участь у бонусних програмах. Суворо заборонено створювати замовлення з метою їх самостійного прийняття та виконання, або залучати до цього процесу сторонніх осіб. У випадку, якщо ці правила будуть порушені, сервіс залишає за собою право позбавити партнера бонусу, обмежити прийняття замовлень на певний період або припинити співпрацю. Стосується усіх міст.

 

Загальні обовʼязки:

Комунікативні обовʼязки:

 

 

Забороняється:

 

 

Водій має право відмовитись від замовлення у разі:

Неадекватної або агресивної поведінки клієнта

Явно вираженого алкогольного або наркотичного спʼяніння

Якщо одяг клієнта значно забруднений

Якщо передбачається перевезення небезпечного або неформатного багажу, який може чинити шкоду авто або не поміститися в багажному відділенні

Якщо кількість клієнтів перевищує передбачені технічні характеристики автомобіля

 

 

Попередження

— Скарга за заїзд на заправку;

— Скарги за запізнення;

— Скарги за неточність подачі або висадки;

— Скарги за відсутність решти;

— Перша подача на іншому автомобілі, при умові що зараз драйвер працює та буде працювати на зареєстрованому авто.

 

 

Блокування на 5 днів

— Самовільне завищення тарифу;

— Паління в авто без дозволу клієнта;

— Розмови на політичні, релігійні або сексуальні теми;

— Розмови телефоном без гарнітури під час поїздки;

— Критичні скарги на стан автомобіля;

— Систематичні скарги за запізнення, відсутність решти, заїзд на заправку або неточність подачі;

— Контакт з клієнтом після замовлення без погроз чи переходу на особистості;

— Повторна скарга на подачу іншого автомобілю;

— Незначне зловживання довірою компанії;

— Систематичні скарги на поведінку.

 

 

Припинення співпраці

— Використання ненормативної лексики до клієнта або працівників компанії;

— Контакт з клієнтом після замовлення з погрозами та переходом на особистості;

— Скарги на манеру спілкування;

— Систематичне або критичне зловживання довірою компанії;

— Якщо драйвер має рейтинг 4.5 або нижче та не менше 20 оцінок;

— Систематичні скарги на будь-які з порушень після блокування на 5 днів;

— Застосування фізичної сили, крадіжка, сексуальне домагання, наркотичне або алкогольне спʼяніння;

— Якщо драйвер не розмовляє українською мовою;

 

 

Спілкування з оператором інформаційної підтримки

Ми розуміємо, що у повсякденному житті та особливо під час виконання замовлень можуть виникати стресові ситуації, але ми радимо зберігати рівновагу і поважати один одного та дотримуватися етики спілкування. Ні в якому разі не використовуйте ненормативну лексику та не підвищуйте тон під час розмови з оператором. Це правило працює в обох напрямках.

 

У разі ігнорування попередження про некоректне спілкування, партнер не змінює манеру спілкування, оператор має право обмежити партнера в роботі строком на 5 днів.

 

 

Важливо!

Якщо водій-партнер систематично порушує правила співпраці, компанія залишає за собою право відмовитися від співпраці з даним партнером.