Збираємо на 1000 дронів Грім
зібрано вже 16 500 000 ₴ /
20 000 000 ₴
16 500 000 ₴ /
20 000 000 ₴
Вимоги до поведінки та спілкування
Правилами сервісу заборонені будь-які маніпуляції, спрямовані на збільшення кількості виконаних замовлень або ж інших якісних чи кількісних показників, що впливають на участь у бонусних програмах. Суворо заборонено створювати замовлення з метою їх самостійного прийняття та виконання, або залучати до цього процесу сторонніх осіб. У випадку, якщо ці правила будуть порушені, сервіс залишає за собою право позбавити партнера бонусу, обмежити прийняття замовлень на певний період або припинити співпрацю. Стосується усіх міст.
Загальні обовʼязки:
-
Мати справне та чисте авто, без сторонніх запахів й особливо сигаретного диму;
-
Очікування клієнта не менше 7 хвилин від часу подачі авто;
-
Відповідність класу авто та додаткових вимог вказаним параметрам у замовленні;
-
Охайний зовнішній вигляд;
-
Знання основних автомобільних сполучень міста;
-
Дотримання правил дорожнього руху;
-
Наявність розмінних коштів;
* решта має бути з купюри 500 грн.
Комунікативні обовʼязки:
-
Толерантне та ввічливе спілкування з клієнтами;
-
Актуальний номер телефону в програмі;
-
Обовʼязкове виконання замовлення при його підтвердженні або скасування водієм протягом 3 хвилин;
-
Обговорення всіх деталей замовлення/маршруту до його виконання;
-
Попередження клієнта в разі запізнення на замовлення; якщо клієнта це не влаштовує, замовлення скасовується відмовою водія;
-
Звʼязатись з відділом інформаційної підтримки для перерахунку вартості замовлення або внесення змін до маршруту;
-
Наявність коштів на балансі програми та на мобільному рахунку для звʼязку з клієнтом/оператором;
-
Обов`язково питайте у клієнта яку музику увімкнути під час поїздки;
Забороняється:
-
Самостійно змінювати/підвищувати вартість замовлення;
-
Просити клієнта скасувати замовлення;
-
Контактувати з клієнтом після виконання замовлення;
-
Використовувати ненормативну лексику в присутності клієнта;
-
Обговорювати політику та релігію;
-
Передавати замовлення або дані клієнта 3-тім особам;
-
Виконувати замовлення на іншому автомобілі. Необхідно заздалегідь замінити актуалізувати дані про авто в особистому кабінеті, або звернутися до відділу по роботі з партнерами у вашому місті;
-
Подаватися на замовлення зі сторонньою особою або підбирати попутників;
-
Вмикати російську музику та будь-який російський контент під час поїздки.
-
Транслювати музику або інші звуки в салоні без згоди на це пасажирів.