Ми постійно отримуємо від вас багато запитань щодо роботи фільтрів, яка між ними різниця, чи є пріоритет та чому в ефірі немає замовлень. Тож у цій статті ми постараємося пролити світло на ці питання.
Брендування авто
Брендовані автомобілі мають більший пріоритет при розподілі замовлень Ланцюг, Додому та для фільтрів Автовзяття і Циклу.
Усі наведені вище параметри враховуються при формуванні черги.
☝️Зауважимо, що рейтинг драйвера, не впливає на розподіл замовлень.
Які пріоритети між способами прийняття замовлення?
1. Ланцюг замовлень і фільтр “Додому” мають найвищий пріоритет.
2. Автовзяття і Цикл – середній.
Як це працює
Розподіл замовлення відбувається постійно, доки хтось із драйверів не прийме замовлення або доки райдер його не скасує.
👉 Коли райдер розміщує замовлення у застосунку Uklon, спочатку система розподіляє замовлення між драйверами, у яких активований “Ланцюг замовлень” або фільтр “Додому”. Якщо жоден з драйверів не прийняв замовлення, воно починає розподілятися між драйверами, які активували “Автовзяття”.
👉 Якщо не знайшлося відповідного драйвера, замовлення потрапляє до “Ефіру” та стає доступним одразу усім драйверам.
👉 Для кожного раунду формується черга наново, але ті драйвери, які раніше відмовилися від замовлення, більше не отримають пропозицію його взяти (не потраплять до черги).
Параметри, які впливають на сортування у черзі для типу “Автовзяття” або “Цикл”.
- Драйвери, у яких увімкнений “Ланцюг замовлень”, отримують певний бонус при побудові черги.
- Карма драйвера. Чим вища Uklon Karma, тим вищу позицію в черзі займе драйвер.
- Час на подачу. Чим менше час на подачу, тим більш високу позицію в черзі займе драйвер.
- Відстань до подачі. Чим ближче водій знаходиться до точки подачі – тим вищу позицію в черзі він займе.
- Час очікування замовлення. Чим довше водій чекає замовлення, тим вища його позиція у черзі.