close

Ми постійно отримуємо від вас багато запитань щодо роботи фільтрів, яка між ними різниця, чи є пріоритет та чому в ефірі немає замовлень. Тож у цій статті ми постараємося пролити світло на ці питання.

Які способи взяття замовлень бувають?  

1. Ланцюг замовлень. Система автоматично знаходить замовлення за відповідним радіусом.

2. Додому. Система автоматично знаходить замовлення за відповідним радіусом, як і в Ланцюгу, але ви можете вказати бажаний сектор прибуття. Метод замовлення “Додому” можна використовувати не більше 2 разів на день.

3. Автовзяття. Система автоматично підбирає замовлення відповідно до встановлених налаштувань у фільтрі (радіус подачі або сектор, тариф тощо).

 Після отримання замовлення фільтр вимикається, і для наступного замовлення водій повинен знову його активувати.

 4. Цикл. Спосіб прийняття замовлення, який працює за тим же принципом, що й Автовзяття, але з ключовою відмінністю: фільтр залишається активним після отримання замовлення. Як тільки водій завершує поточне замовлення, система автоматично підбирає наступне без необхідності повторного ввімкнення фільтра.

У режимі “Цикл” водію доступне взяття інших замовлень за режимом “Авто“ або з “Ефіру“. Якщо взяти замовлення іншим способом, “Цикл” не вимикається – після завершення поїздки система знову підбере наступне.

5. Ефір – самостійне взяття доступного замовлення, яке з’являється в ефірі Uklon Driver.

Брендування авто

Брендовані автомобілі мають більший пріоритет при розподілі замовлень Ланцюг, Додому та для фільтрів Автовзяття і Циклу. 

Усі наведені вище параметри враховуються при формуванні черги.

☝️Зауважимо, що рейтинг драйвера, не впливає на розподіл замовлень.

Які пріоритети між способами прийняття замовлення?

1. Ланцюг замовлень і фільтр “Додому” мають найвищий пріоритет.

2. Автовзяття і Цикл – середній.

Як це працює

Розподіл замовлення відбувається постійно, доки хтось із драйверів не прийме замовлення або доки райдер його не скасує.

👉 Коли райдер розміщує замовлення у застосунку Uklon, спочатку система розподіляє замовлення між драйверами, у яких активований “Ланцюг замовлень” або фільтр “Додому”. Якщо жоден з драйверів не прийняв замовлення, воно починає розподілятися між драйверами, які активували “Автовзяття”.  

👉  Якщо не знайшлося відповідного драйвера, замовлення потрапляє до “Ефіру” та стає доступним одразу усім драйверам.

👉  Для кожного раунду формується черга наново, але ті драйвери, які раніше відмовилися від замовлення, більше не отримають пропозицію його взяти (не потраплять до черги).

Що впливає на отримання замовлення?  

Насамперед на отримання замовлення для усіх типів розподілу впливає відповідність умовам замовлення, саме:

1. Відповідність класу замовлення. Наприклад, драйвер, у якого доступний тільки клас “Стандарт”, ніколи не отримає замовлення з класом “Мікроавтобус”.

2.Відповідність додаткових послуг драйвера. Якщо драйвер, у якого недоступна додаткова послуга “Кондиціонер” ніколи не отримає замовлення з додатковою послугою “Кондиціонер”.

3. Відповідність замовлення фільтра драйвера. Якщо умови замовлення не задовольняють будь-який з пунктів (наприклад, тариф, тип оплати) фільтрів – драйверу не прийде це замовлення.

4. Відстань від точки подачі. Якщо драйвер знаходиться далеко від точки подачі, він не отримає замовлення.

5. Чорний список. Якщо драйвер у чорному списку у райдера і навпаки – пара не зійдеться.

6. 3 01.07.2022 автомобілі, забрендовані логотипом Uklon мають найвищий пріоритет при розподілі замовлень.

Параметри, які впливають на сортування у черзі для типу “Автовзяття” або “Цикл”.

  1. Драйвери, у яких увімкнений “Ланцюг замовлень”, отримують певний бонус при побудові черги.
  2. Карма драйвера. Чим вища Uklon Karma, тим вищу позицію в черзі займе драйвер.
  3. Час на подачу. Чим менше час на подачу, тим більш високу позицію в черзі займе драйвер.
  4. Відстань до подачі. Чим ближче водій знаходиться до точки подачі – тим вищу позицію в черзі він займе.
  5. Час очікування замовлення. Чим довше водій  чекає замовлення, тим вища  його позиція у черзі.