close

Клас “Дитячий”. Особливості виконання


Ми помітили, що клієнти, які подорожують з дітьми та без автокрісла чи бустера, часто не обирають клас “Дитячий”, а також не вказують відповідний коментар.

Якщо партнер прибув на замовлення, де не було вказано, що буде їхати дитина, але у партнера є в автомобілі відповідне дитяче автокрісло/бустер, яке дає змогу виконати замовлення, то є можливість збільшити вартість замовлення клієнта на 20 грн, а партнеру компенсувати їх на баланс в Uklon Driver.

Алгоритм дій партнера, якщо замовлення некоректно оформлено:

1. Повідомити клієнта, що є можливість скорегувати дане замовлення, якщо він погоджується з тим, що на його акаунт надійде перерахунок в розмірі додаткових 20 грн за використання дитячого автокрісла.
2. Написати або зателефонувати оператору та повідомити, що клієнт не проти перерахунку.
3. Оператор зателефонує клієнту для підтвердження інформації.
4. У разі спільної згоди, будуть проведені дії (див. п.1).
5. Якщо партнер або клієнт не погоджуються, то потрібно вчасно скасувати замовлення через оператора (“Дії”➝”Проблеми з замовленням” та вказати причину скасування), або зателефонувати за номером: +380931771511.

В такому випадку компенсація не передбачена.

Якщо клієнт подорожує з дитиною та власним автокріслом чи бустером

У такому разі, клієнт може обрати будь-який клас авто, вказавши у коментарі “Власна дитяча утримуюча система”. Додаткова компенсація у такому випадку не передбачена.

Якщо партнер не має можливості виконати таке замовлення та/або отримав його автовзяттям чи ланцюжком – є можливість вчасно скасувати замовлення через оператора (“Дії”➝”Проблеми з замовленням” та вказати причину скасування), або зателефонувати за номером: +380931771511

В такому випадку компенсація також не передбачена.