Повернення та скасування доставки
Опція повернення посилки під час активного замовлення назад відправнику з перерахуванням вартості доставки.
Як це працює?
– Під час активного замовлення вам прийде повідомлення, що замовлення перейшло у статус «Повернення».
У цьому випадку, ви побачите оновлений маршрут (додана точка для повернення) та перерахується вартість замовлення
– Якщо ви прибули до точки доставки, але отримувач не відповідає, зв’яжіться з замовником через кнопку «Зв’язатися», щоб він оформив повернення.
У випадку, якщо ні замовник, ні отримувач не виходять на зв’язок — зателефонуйте оператору (натисніть на кнопку «Дії», а потім на «Не вдалося вручити посилку»)
Важливо!
Якщо повернення замовлення не буде виконано — це відмова від виконання замовлення. У випадку якщо ви не можете повернути посилку з обʼєктивних причин — треба звʼязатися з оператором для уточнення деталей щодо передачі посилки іншому водію.