Кожен автомобіль, на якому здійснюються замовлення Uklon, має відповідати певним вимогам безпеки, комфорту та технічного стану. У цій статті розглянемо детально вимоги до кожного класу авто. Нагадуємо, що підтримка охайності та гарного технічного стану авто – це повага як до вашого комфорту, так і до комфорту ваших пасажирів.
Загальна класифікація автомобілів
Автомобільна класифікація допомагає систематизувати типи транспортних засобів за розмірами, характеристиками, призначенням та іншими ознаками. Одним із критеріїв для класифікації також є результати оцінювання безпеки автомобілів за програмою Euro NCAP, яка є загальноєвропейським стандартом для оцінки безпечності автомобілів у випадку аварій. За нею автомобілі розподіляються у наступні класи (також можуть називатись як “сегменти”):
A: Міні автомобілі — призначені для поїздок у міському середовищі. Вони компактні, з мінімальною кількістю сидінь (зазвичай 2 або 4), низьким рівнем споживання пального, обмеженим об’ємом багажника і зручністю маневрування у щільному трафіку.
B: Малі автомобілі — вони універсальніші за A-клас і підходять як для міста, так і для поїздок за його межі. Вони часто пропонують більше місця для пасажирів та багажу, зберігаючи при цьому економічність та компактність.
C: Середні автомобілі — більш місткі та комфортні для водія та пасажирів. Це ідеальний варіант для сімей, оскільки вони мають досить місця для чотирьох-п’яти осіб, зону багажника і середній рівень споживання пального.
D: Великі автомобілі — забезпечують простір, зручність та комфорт для довгих подорожей. D-клас відомий більшими габаритами, покращеними характеристиками продуктивності та безпеки, часто містить технології для забезпечення комфорту.
E: Ділові (бізнес) автомобілі – авто представницького класу, орієнтовані на високий рівень комфорту і якості матеріалів. Часто мають потужні двигуни, преміальні опції та просторий салон.
F: Люкс-автомобілі – автомобілі F-класу належать до розкішних і найвищого рівня представницьких транспортних засобів. Це, як правило, великі автомобілі з винятковими технологіями, преміальними матеріалами та найвищим рівнем безпеки й комфорту.
J: Позашляховики (включаючи кросовери, SUV) — позашляховики (SUV) та кросовери (CUV) стають все більш популярними завдяки універсальності, високій посадці та збільшеному дорожньому просвіту. SUV підходять для водіння по складній місцевості, а CUV більше орієнтовані на комфорт міських умов
М: Багатоцільові автомобілі (включаючи фургони, мінівени, мікроавтобуси, MPV) — призначені для перевезення великої кількості пасажирів і є популярними серед сімей. Вони мають просторий салон, часто обладнаний 6-8 сидіннями, та забезпечують високий рівень комфорту для довгих подорожей. Багажник мінівенів також є досить містким, що робить їх ідеальними для подорожей з великою кількістю речей.
S: Спортивні автомобілі всіх типів (включаючи суперкари) — мають спортивний дизайн, покращену динаміку та продуктивність. Вони призначені для любителів швидкої їзди і часто мають менше місця для пасажирів, але покращені ходові характеристики.
Нижче наведемо також порівняльну базу автомобілів по довжині та колісній базі:
Клас автомобіля
Довжина (мм)
Колісна база (мм)
A-клас
до 3500
до 2400
B-клас
3500-4000
2400-2500
C-клас
4000-4500
2500-2700
D-клас
4500-5000
2700-2900
E-клас
понад 5000
понад 2900
F-клас
понад 5200
понад 3000
M-клас
4500-5000
2700-3000
SUV / CUV
4000-5000
2500-3000
S-клас
4000-4500
2400-2600
Детальніше про загальні вимоги в Uklon
Нижче наведемо загальні вимоги до автомобілів, на яких виконуються замовлення Uklon:
Кузов:
– Чистий ззовні – Без значних вм’ятин, корозії – Відсутність навісних елементів, що критично впливають на зовнішній вигляд авто (великі автобокси, навіси на бампери тощо) – Відсутність пошкоджень та значних подряпин лакофарбового покриття – Відсутність пошкоджень на фарах та склі – Відсутність рекламних наліпок на весь периметр авто – Елементи кузова не мають відрізнятись по кольору – Не допускаються авто з кузовом “купе”(автомобіль, у якого відсутні двері для посадки на другий ряд сидінь і посадка здійснюється через передні двері) – Наявність номерних знаків як ззаду, так і спереду авто згідно з чинними ПДР – Легкосплавні колісні диски, ковпаки на дисках, або охайного виду звичайні сталеві диски – Допускаються лише автомобілі з українською реєстрацією
Салон:
– Чистий та сухий салон без плям, сторонніх запахів та диму цигарок – Салон та сидіння без пошкоджень – У разі наявності чохлів важливо підтримувати їх у чистому та охайному вигляді – Відсутність особистих сторонніх речей у салоні – Чисті килимки та оббивка салону автомобіля, регулярна підтримка чистоти, в тому числі вологе прибирання під час мийки авто
Багажник:
– Чистий та з вільним місцем для багажу пасажира – У бажаному відділені клієнти можуть безкоштовно помістити велику валізу і маленьку сумку (55х40х23 см)
Технічний стан авто:
– Технічно справний стан — при здійсненні перевезення не має бути сторонніх звуків – Сезонні та не зношені шини – Справна система обігріву та кондиціонування. Під час виконання замовлень потрібно підтримувати комфортну температуру у салоні авто. – Справні системи авто, склопідіймачі та дверні ручки – Відсутність масштабних тріщин лобового скла (так звані: павутини) – Наявність справних ременів безпеки у вільному доступі для всіх посадкових місць пасажирів – Наявність усіх підголівників
Реєстрація:
– Огляд та реєстрація автомобілів здійснюється в індивідуальному порядку. – У реєстрації може бути відмовлено, якщо одна чи більше вимог не відповідають стандартам – Клас замовлень може бути знижено в індивідуальному порядку, якщо авто з нюансами за станом або великим пробігом (наприклад: оранжеві чи жовті авто з Кореї) – Зміни у класифікатор автомобілів та як наслідок до класу підключених авто у сервісі можуть вноситись без попередження, через моральне або фізичне старіння транспортного засобу чи зміну уподобань користувачів сервісу.
Авто для швидкого та доступного пересування містом, що зберігає при цьому економічність та компактність.
Детальні вимоги до авто
Автомобілі класів B, C, D, E, F, S, M та J-класів.
Набір авто до даного класу відбувається переважно з 2001 року випуску. Виключенням можуть бути деякі моделі авто сегментів D,E,F та J класу. Також допускаються деякі моделі А-класу останніх поколінь або збільшених габаритів. Популярними представниками класу є моделі: Dacia Logan I, Nissan Micra, Hyundai i10
Інші вимоги: – Авто з незначними пошкодженнями можуть розглядатись в індивідуальному порядку – Також в індивідуальному порядку розглядаються авто від В-класу з іншим кольором деяких елементів кузова, якщо це критично не впливає на загальне сприйняття авто – Розглядаються авто зі сталевими дисками – Допускається тимчасова недоступність системи охолодження – Допускаються незначні тріщини лобового скла
Базові автомобілі для поїздок на кожен день — оптимальний варіант для пересування за помірну вартість
Детальні вимоги до авто
Автомобілі класів B, C, D, E, F, S, M та J-класів.
Набір авто до даного класу відбувається:
У містах категорії 1: переважно з 2008 року випуску
У містах категорії 2: переважно з 2005 року випуску
Виключенням може бути авто сегментів: E,F та J.
Популярними представниками класу є моделі: Skoda Fabia, Chevrolet Aveo, Volkswagen Polo
Інші вимоги:
– Авто з незначними пошкодженнями можуть розглядатись в індивідуальному порядку – Також в індивідуальному порядку розглядаються авто від D-класу з іншим кольором деяких елементів кузова, якщо це критично не впливає на загальне сприйняття авто – Розглядаються авто зі сталевими дисками – Допускається тимчасова недоступність системи охолодження – Допускаються незначні тріщини лобового скла
Авто з просторим салоном та підвищеним комфортом для зручних поїздок.
Детальні вимоги до авто
Автомобілі класів C, D, E, F, S, M (представницького сегмента, з преміум матеріалами салону) та J-класів (компактні, середньо та повнорозмірні).
Набір авто до даного класу відбувається:
У містах категорії 1: переважно з 2013 року випуску. Допускається реєстрація певних моделей авто В-класу, переважно з 2020 року випуску
У містах категорії 2: переважно з 2010 року випуску. Допускається реєстрація певних моделей авто В-класу, переважно з 2017 року випуску
Виключенням можуть бути авто класів E, F та J.
Популярними представниками класу є моделі: Renault Megane, Skoda Octavia, Kia Forte
Інші вимоги:
– Наявність легкосплавних дисків або ковпаків у випадку сталевих дисків – Відсутність пошкоджень ЛКП або кузову автомобіля – Відсутність механічних звуків підвіски, багажника – Цей клас обов’язково включає в себе наявність кондиціонера, користування яким уже враховано у вартість поїздки – Оскільки у клієнта очікування комфорту, до салону авто увага більш прискіплива — не допустимі тріщини сидінь, механічні забруднення, пил – У авто класів E, F та J допускаються незначні тріщини лобового скла
Автомобілі цього класу забезпечують підвищений комфорт, просторий салон, плавність їзди та тишу під час поїздки. Бізнес-клас підходить для ділових зустрічей, трансферів і тривалих поїздок, надаючи високий рівень сервісу і безпеки.
Детальні вимоги до авто
Автомобілі класів D+, E, F, S, та J (міських середньорозмірних) класів.
До набору розглядаються седани або кросовери.
Набір авто до даного класу відбувається:
У містах категорії 1: переважно з 2015 року випуску.
У містах категорії 2: переважно з 2013 року випуску.
Виключенням можуть бути авто сегментів E, F та J.
Популярними представниками класу є моделі: Audi A6, Toyota Camry, Honda Accord
Інші вимоги
– Сидіння авто виготовлені з преміальних матеріалів (шкіра, алькантара, комбінований). Допускається встановлення повнорозмірних чохлів у класичному діловому виконанні, спокійних кольорів, з преміум матеріалів: екошкіра, натуральна шкіра, алькантара, комбінований.
Не допускаються: накидки на сидіння чи універсальні чохли-майки, спортивні різнокольорові чохли, чохли з тканини.
– Оскільки у клієнта очікування комфорту, до салону авто увага більш прискіплива — не допустимі тріщини сидінь, механічні забруднення, пил
– Відсутність тріщин лобового скла
– Відсутність механічних звуків підвіски, багажника
– 3-х або 4-х зонний клімат контроль
– Активна система безпеки всіх пасажирів – Автоматична коробка передач
– Просторий та зручний салон
– відсутність автобокса або каркасу для автобокса на даху автомобіля
– Наявність легкосплавних дисків- Відсутність реклами на кузові або задньому склі автомобіля, за виключенням реклами Uklon (за програмою “Брендування”)
Звертаємо Вашу увагу, що у разі дотримання даних рекомендацій, Ви зможете отримувати чайові частіше та більше заробляти!
Основні стандарти обслуговування клієнтів: – доброзичливість та турбота; – спокій та рівновага; – відповідальність та делікатність; – професіоналізм та презентабельність.
Рекомендуємо завжди мати в авто:
– зарядний пристрій для Android і iOS (в тому числі кабель Type-C) з проводом завдовжки не менше 1 метра – щоб можна було одночасно і заряджати телефон, і користуватися ним; – закорковані пляшки негазованої води; – вологі серветки.
Що зробити перед поїздкою:
✔ перед початком роботи перевірте, що бензину достатньо – не менше ¾ бака, щоб не довелося заїжджати на заправку в процесі виконання замовлення; ✔ зробіть клінінг автомобіля, особливо ручки, килимки та сидіння. Якщо салон або кузов брудні, спочатку помийте автомобіль і тільки тоді починайте роботу; ✔ перевірте, що ваш контактний номер, вказаний у застосунку, доступний. Зарядіть телефон та поповніть баланс; ✔ звільніть багажник та салон від сторонніх речей; ✔ перевірте салон. Пам’ятайте, що в салоні не повинно бути сторонніх запахів: не можна курити або використовувати різкі ароматизатори та парфуми; ✔ клієнту має бути комфортно сидіти ззаду. Для цього відсуньте переднє пасажирське сидіння вперед максимально, на скільки це можливо. Потім максимально вперед нахиліть спинку крісла; ✔ встановіть систему клімат-контролю на 20-22 градуси; ✔ вимкніть всі звуки в телефоні. Переведіть навігатор в режим без звуку; ✔ перед посадкою пасажира виберіть радіостанцію з нейтральною музикою і встановіть мінімальну гучність.
Як правильно подати автомобіль: – коли ви натиснули кнопку «Прийняти», перевірте, чи немає в замовленні коментарів – часто там вказують, де саме очікувати пасажира; – будь ласка, не скасовуйте замовлення після прийняття та не просіть користувача скасувати замовлення за вас – це вплине на ваші показники та на доступ до сервісу; – якщо у вас є питання до пасажира – їх краще поставити, написавши повідомлення; – якщо сталося щось, що не дає вам можливості вчасно подати авто — обов’язково попередьте про це пасажира; – натискайте «На місці», тільки тоді, коли приїдете на місце призначення.
Якщо пасажир з багажем, запропонуйте допомогу: «Дозвольте, я допоможу вам з багажем».
Перед початком руху уточніть у пасажира кінцеву точку: «Проспект Перемоги, вірно?» або «Ми поїдемо на Олімпійську, все правильно?»
Перед початком поїздки рекомендується уточнювати, чи є у клієнта побажання до поїздки, наприклад: «У вас є побажання до поїздки? (музика, кондиціонер).
Безпека і комфорт — важливі аспекти преміального сервісу. Тому справжній професіонал завжди дотримується таких правил під час поїздки: – не починайте розмови й монологи, не пов’язані з поїздкою; – якщо клієнт просить увімкнути іншу музику, уточніть, яку саме; – уважно стежте за дорогою: не використовуйте мобільний телефон, не дивіться відео, не використовуйте телефон, окрім навігатора; – якщо час поїздки сильно збільшується, заздалегідь попередьте про це пасажира; – контролюйте свою посадку: не розвалюйтесь на своєму сидінні, не схиляйтеся на сусіднє пасажирське крісло; – уважно стежте за манерою водіння. Ви повинні керувати автомобілем плавно: без різких прискорень, гальмувань та перебудувань; – якщо під час поїздки відбулося ДТП, зверніться в підтримку, розкажіть, що сталося, й попросіть замовити машину для клієнта. Ми постараємося допомогти вам та пасажиру.
Як завершити поїздку? – попередьте, що ви під’їжджаєте до місця призначення:
«Ми під’їжджаємо, підкажіть, де вам буде зручніше вийти?» – висадку клієнта здійснюйте біля входу або під’їзду, якщо це можливо.
Простежте, щоб клієнту було зручно вийти – не було бруду або калюж
Попрощайтеся:
«Гарного дня/вечора», «До побачення!» або «Всього найкращого. Гарного дня”. В кінці додайте: «Будемо раді вас бачити ще» або «Дякуємо, що обрали Uklon»
– після поїздки обов’язково перевірте салон та багажник. Якщо ви знайшли в салоні забуті речі, одразу повідомте про це в підтримку та дочекайтеся її відповіді
Безпека – не порушуйте правил дорожнього руху: не можна перевищувати швидкість, перетинати суцільні лінії, проїжджати на заборонні сигнали світлофора; – керуйте безпечно: не можна перебудовуватися при інтенсивному русі, різко гальмувати, якщо це не потрібно, перешкоджати випередженню; – не відволікайтеся за кермом: не можна говорити телефоном, дивитися відео, листуватися; – не провокуйте конфлікти; – не можна виконувати замовлення на автомобілі, який не вказано у вашому профілі; – не можна передавати свій акаунт іншим особам та дозволяти стороннім ним користуватися; – повідомте в підтримку, якщо потрапили в ДТП. Ми розповімо, як отримати страховку і як діяти далі; – завжди користуйтеся пасками безпеки та рекомендуйте це пасажирам.
В Uklon заборонено:
❌в салоні автомобіля розміщувати наклейки, листівки, накидки на сидіння та інші носії з будь-якою рекламою, за винятком інформації про сервіс Uklon!; ❌провокувати конфліктні ситуації; ❌ курити під час поїздки (у тому числі електронні пристрої); ❌ якщо пасажир хоче закурити, запропонуйте йому зупинитися або почекати до завершення поїздки; ❌ просити пасажира скасувати замовлення або змінити спосіб оплати на готівку; ❌ просити у пасажира суму більше тієї, яка вказана в замовленні. У тому числі просити доплатити за послуги, яких немає у тарифі; ❌ просити пасажира поставити «п’ятірку» за поїздку. Але ви можете запропонувати клієнту оцінити поїздку, наприклад: «Буду вдячний, якщо ви оціните поїздку».; ❌ подаватися на замовлення зі сторонньою особою або підбирати попутників ❌вчиняти недобросовісні дії щодо сервісу Uklon.
Клас “Prime (beta)
Презентабельні авто, які подарують максимальний комфорт та підкреслять статусність. Головними перевагами цього класу є підвищений сервіс та статусність.
Детальні вимоги до авто
Огляд та набір автомобілів обмежено. Клас знаходиться у бета-тестуванні у м.Київ, запити щодо побажань підключення просимо залишати у відділ Driver Care.
Авто класів:
седани E-класу останніх кузовних модифікацій, переважно з 2018 року.
седани F-класу, останніх кузовних модифікацій, переважно з 2015 року.
міські кросовери J-класу(середньо чи повнорозмірні), представницького сегмента, переважно з 2015 року.
Популярними представниками класу є моделі: Lexus ES, Tesla Model Y, Jaguar I-Pace
Автівки цього класу відрізняються обов’язковою наявністю таких елементів:
– Салон авто виконаний з преміальних матеріалів (шкіра, алькантара, велюр, комбінований) – Підігрів сидінь – 3-х або 4-х зонний клімат контроль – Активна система безпеки всіх пасажирів – Автоматична коробка передач – Просторий та зручний салон для пасажирів. – Відсутність тріщин лобового скла – Відсутність механічних звуків підвіски, багажника – Wi-Fi – Питна вода для пасажира – Зарядні пристрої – Наявність в авто дротів для зарядки девайсів – Колір автомобіля має бути спокійних (не яскравих чи спортивних) відтінків: чорний, білий, темні відтінки (темно-червоний, темно-коричневий, темно-сірий, темно-синій)
Клас “Універсал”
Легкові автомобілі подовженої кузовної бази, або форм-факторів “фургон” чи “мінівен”. Це просторе та зручне авто для перевезення габаритних речей, подорожей з валізами до вокзалів чи автостанцій. Автомобілі цього класу мають збільшене багажне відділення.
Детальні вимоги до авто
Авто класів: B, C, D, E, F, M, J (SUV)
Вимогою до підключення класу є тип кузову: універсал, кросовер або пікап, мікроавтобус
Набір авто до даного класу відбувається:
У містах категорії 1: переважно з 2008 року випуску
У містах категорії 2: переважно з 2005 року випуску
Виключенням може бути авто сегментів: E, F та J.
Популярними представниками класу є моделі: Volkswagen Caddy, Skoda Roomster, Opel Zafira
Інші вимоги:
– Авто з незначними пошкодженнями можуть розглядатись в індивідуальному порядку. – Також в індивідуальному порядку розглядаються авто від D-класу з іншим кольором бампера, якщо це критично не впливає на загальне сприйняття авто – Розглядаються авто зі сталевими дисками – Цей клас обов’язково включає в себе наявність кондиціонера, користування яким уже враховано у вартість поїздки
Клас чудово підходить для груп пасажирів до 6-8 осіб. Авто даного сегменту забезпечують просторий і комфортний салон для всієї компанії або родини з багажем. Такий транспорт зручний для спільних поїздок на свята чи трансферів, дозволяючи всім пасажирам їхати разом
Детальні вимоги до авто
Авто класів: M, J (SUV)
Обов’язковою вимогою є наявність 6 та більше пасажирських місць.
Набір авто до даного класу відбувається:
У містах категорії 1: переважно з 2008 року випуску
У містах категорії 2: переважно з 2005 року випуску
Популярними представниками класу є моделі: Mercedes-Benz Vito, Renault Trafic, Opel Vivaro
Інші вимоги: – Допускаються виключно авто з типом Пасажирський або переобладнаного на нього. – Кожне посадкове місце повинно бути обладнане 2-х або 3-х точковим ременем безпеки та підголівником – Авто з незначними пошкодженнями можуть розглядатись в індивідуальному порядку. – Розглядаються авто зі сталевими дисками
У даному блоці розглянемо інші класи та сервіси, які доступні до підключення, та їх особливості
Клас “Експрес (м.Київ)
“Експрес” — це клас, що доступний для авто, які можуть пересуватись смугою громадського транспорту.
Вимоги до авто:
– Доступний для авто класів “Комфорт” та “Бізнес” – Автівка має бути додана у ліцензію перевізника, а також у систему ШЛЯХ з видом діяльності: “таксі” – Авто має пройти обов‘язковий технічний контроль (ОТК) – На авто мають бути наявні обов‘язкові атрибути: шашка на даху авто, композиції квадратів на лівій та правій передніх дверях (допускається магнітна наліпка), світловий ліхтар червоного або зеленого кольорів у правому верхньому куті під лобовим склом
Для підключення даного класу, зверніться у відділ Driver Care.
Клас: “Доставка (автодоставка)
“Доставка” — це сервіс доставки кур‘єрських посилок.
Пакунок має бути добре запакований відправником, максимальний розмір – 80х105х45 см (довжина, ширина, висота), та вагою до 20 кг. Під час виконання замовлення типу “Доставка” категорично заборонено виконання інших замовлень. Доступність цього класу залежить від Критеріїв доступності, які можна переглянути та контролювати в меню застосунку «Ваше авто» ➝ «Доставка».
Існують 2 формати сервісу “Доставка”:
«Адреса – адреса» – це стандартний тип доставки, де вихід воді з автомобіля для отримання чи передачі посилки не передбачений. Доплата відсутня.
«Двері – двері» – водій повинен зв’язатися з відправником та у разі необхідності піднятися на поверх, щоб отримати посилку в точці відправлення та доставити її одержувачу до дверей чи на поверх. Доплата становить 45 грн.
Сервіс “Драйвер”
“Драйвер” — це сервіс, що призначений для випадків, коли вам необхідно керуючи автомобілем замовника, відвезти авто з точки подачі у точку призначення.
Він розподіляється на два підтипи за фактором коробки передач, які вказує замовник — механічна або автоматична. Регулювати цей сервіс ви можете у застосунку Uklon Driver.
Клас “Дитячий”
“Дитячий”— це клас, у якому замовник подорожує з дитиною, і потребує автівку, що обладнана дитячим кріслом. Тобто в авто має бути спеціальний засіб, що дає змогу пристебнути дитину за допомогою ременів безпеки.
Дитячі крісла необхідні для безпечного перевезення дітей з моменту народження і приблизно до віку 12 років (поки дитина не досягне ваги 36 кг і зросту вище 1,45 метра).
При створенні замовлення вказується вік дитини:
1-5 років. У таких випадках необхідною є наявність відповідного дитячого крісла групи I
від 6 років. У таких випадках необхідною є наявність відповідного дитячого крісла, групи II, III, які ще називають “бустер”.
Доступність цього класу залежить від Критеріїв доступності, які можна переглянути та контролювати в застосунку Uklon Driver у розділі: «Меню»➝ «Ваше авто.
Для підключення даного класу, зверніться у відділ Driver Care
Сервіс “Міжміст”
Міжміст (1-4 пасажири) — райдери використовують цей сервіс авто для міжміських поїздок по території України за спеціальним тарифом.
Додаткові опції у замовлені
Під час створення замовлення пасажир може вказувати коментарі або додаткові опції, на які варто звертати увагу, коли ви приймаєте поїздку. На низку опцій є додаткова плата — деталі ви можете переглянути у застосунку для замовлення авто “Uklon”.
Додатковий багаж у салоні – таку опцію встановлюють, якщо додатковий габаритний багаж не поміститься в авто і перевозиться в салоні авто. Доплата становить 30 грн.
Водій не палить – опція, при якій замовник хоче додатково акцентувати, що у салоні не має бути запаху цигарок, в тому числі й запаху від водія чи водійки, що палить.
Зустріти з табличкою – опція, що вказується у випадках, коли замовника потрібно зустріти на вокзалі, автостанції чи у іншому людному місці. У такому випадку, замовник вкаже надпис для таблички. Доплата становить 50 грн.
Англомовний водій – якщо у замовлені вказано дану опцію, замовник очікує від водія знання англійської мови для комунікації. Доплата становить 10 грн.
Їду з тваринкою – опція для випадків, коли клієнт подорожує з тваринкою. Доплата становить 20 грн.
Тиша в салоні – опція для випадків, коли клієнту необхідно побути в тиші під час поїздки.
Наша мова — українська
“Доброго ранку”, “Вітаю”, “Дякую”!
Три слова українською мовою – це теж крок до перемоги, доки збройні сили звільняють нашу землю, ми маємо звільнити мову!
Друзі, напевно, ви вже чули, що з 16 липня держава, офіційно вимагає говорити українською під час надання сервісу. Норми мовного закону зобов’язують і вас, і Uklon надавати сервіс виключно державною мовою.
Багато з нас виросли в оточенні, де мало говорили українською, багато з нас змушені залишити рідний дім через війну і тепер опинилися поряд з чужими людьми. Однак, прості слова одразу скажуть, що поряд наші: “Доброго ранку”, “Добрий вечір”, “Нехай щастить»!
? Три простих слова, які треба знати й повторювати, зустрічаючи кожного нашого клієнта! Це те, про що ми просимо вас, друзі! Неможливо змусити говорити українською, але необхідно розуміти, як це важливо!
Можливо, ви ніколи не говорили українською, і вам незручно переходити на неї, але тепер той час, коли важливо хоча б одним словом сказати ближньому, що ми єдина та сильна нація, яка говорить, думає і живе одним життям.
Тому, ми просимо вас під час виконання замовлень сервісу Uklon використовувати українську мову. Адже, на виконання Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» та оферти Uklon, сервіс має надаватися держаною мовою.
Хоча на початку може бути складно, ми обіцяємо підтримувати вас, а зараз достатньо сказати три простих слова: «Вітаю», «Дякую», «Гарного дня»!
Не бійтеся помилок, практикуйте українську, і все буде Україна! А ми обіцяємо підтримувати вас ?
Комісія
Комісія – це винагорода, яку партнер сплачує на користь Uklon в якості плати за отримання доступу до Онлайн-сервісу Uklon. Комісія сплачується за кожне замовлення і її розмір становить від 0% до 23% від вартості замовлення в залежності від міста.
Додатково 2.5% утримує платіжна система за переказ коштів на картку. Ця комісія знімається з суми переказу (у всіх містах).
Київ
23%
Львів
22%
Дніпро
20%
Одеса
18%
Харків
15%
Запоріжжя
18%
Полтава
15%
Кривий Ріг
17%
Миколаїв
12%
Вінниця
17%
Чернігів
18%
Суми
15%
Івано-Франківськ
17%
Черкаси
14%
Хмельницький
14%
Житомир
14%
Чернівці
15%
Рівне
13%
Луцьк
12%
Тернопіль
15%
Біла Церква
16%
Кам'янське
12%
Кременчук
Ефір — 14%
Фільтр — 14%
Ланцюжок замовлень — 12%
Кропивницький
12%
Ужгород
15%
Камʼянець-Подільский
12%
Херсон
5%
Рейтинг — це показник якості сервісу, який оцінює райдер після виконаної поїздки. Переглянути свій рейтинг ви можете у застосунку Uklon Driver в боковому меню і в розділі “Акаунт”.
Як розраховується Рейтинг
Райдеру після кожної завершеної поїздки пропонується її оцінити протягом 24 годин — поставити від 1 до 5 зірок та вказати причину своєї оцінки. Рейтинг розраховується, як середнє арифметичне за останні 100 поїздок, які були оцінені райдером.
Нові водії, які тільки стали нашими партнерами, отримують рейтинг 5 зірок на основі перших 100 оцінок. І кожна наступна оцінка за поїздки матиме більший вплив за попередню.
На що впливає Рейтинг водія
👉 На доступність певних класів та сервісів. Щоб здійснювати поїздки певними класами та сервісами, ваш Рейтинг має бути не нижче вказаних нижче вимог:
Бізнес — рейтинг від 4,85
Доставка — рейтинг від 4,75
Драйвер — рейтинг від 4,9
Кідс — рейтинг від 4,85
👉 На співпрацю з Uklon, якщо Рейтинг став менше 4,5. Наші рейдери дуже цінують рівень професійності водіїв і тому, якщо у водія Рейтинг опускається нижче 4,5, ми можемо припинити співпрацю.
👉 На виконання умов бонусних та комісійних програмах. Однією з умов отримати безкомісійні поїздки або бонуси в таких програмах є саме Рейтинг водія.
На що НЕ впливає Рейтинг водія
👉 На розподіл замовлень. Наша система не бере до уваги Рейтинг водія, коли сповіщає про нові замовлення.
👉 На Uklon Karma. На показник карми впливають замовлення — виконані, неприйняті та скасовані, але не Рейтинг.
👉 На доступність оператора під час звернення в службу турботи. Наші агенти турботи відповідають з однаковою швидкістю для всіх водіїв. Час відповіді залежить виключно від завантаженості агентів.
Як підвищити Рейтинг водія
Високий Рейтинг дозволяє вам заробляти більше завдяки доступності додаткових сервісів та чайових від райдерів, тож важливо зберігати його високий рівень. А оскільки Рейтинг формується на основі вражень райдерів, відповідність сервісу їх очікуванню — запорука вашого успіху.
Ми провели дослідження серед наших райдерів, на що вони звертають увагу. Ділимося з вами, на що слід звертати увагу в першу чергу (відповіді розташовані у порядку критичності).
✅ Безпечність водіння. Дотримання правил ПДР, контроль швидкості, плавне водіння — запорука безпеки на дорогах. Та гарного враження про поїздку.
✅ Чистота в авто. Охайність і чистота салону та відсутність сторонніх запахів справляє приємне враження про поїздку.
✅ Привітна манера спілкування. Ні що так не гріє душу райдера, як почути вітання та своє ім’я (“Доброго дня, Ірино”).
✅ Вчасне прибуття за адресою. У разі заторів або форс мажорів рекомендуємо завчасно попереджати райдера, щоб його очікування співпадали з реальністю.
✅ Відсутність сторонніх запахів в салоні. Краще використовувати нейтральні освіжувачі повітря, щоб уникнути випадків алергічних реакцій.
✅ Наявність ременів безпеки. Це є технічною необхідністю, щоб бути партнером Uklon.
✅ Знання міста. Для новачків рекомендуємо завчасно ознайомитися з маршрутом або використовувати популярні додатки навігації.
✅ Вільний багажник для користування. Нерідко таксі викликають саме щоб доставити об’ємні чи тяжкі пакунки, тож наявність вільного місця в багажнику буває важливим.
✅ Допомога з багажем. Якщо ви допоможете розмістити речі в багажнику, то заощадите час та отримаєте додаткову лояльність від клієнта.
✅ Погодження музики в салоні. За можливості, увімкніть той жанр, який подобається клієнту. Також встановіть помірну гучність.
✅ Підтримка тиші в салоні. Якщо райдер не налаштований на бесіду або просить вимкнути музику на час поїздки — піти йому на зустріч нескладно, як і отримати додаткове позитивне враження про поїздку.
Якщо ваш рейтинг знизився, ви можете його відновити за рахунок наступних поїздок, які будуть оцінені у 5 зірок.
Кожного тижня вам надходитиме дайджест за попередній тиждень з деталізацією оцінок і їх зумовленістю.
Ми розуміємо, що існують обставини, коли ви не можете вплинути на оцінку, і хочемо, щоб ви відчували нашу підтримку. Тож якщо ви зіткнулися з конфліктною або негативною ситуацією з райдерами, повідомте про це нам через контакт-центр за номером +380931771511. Наші агенти турботи врахують інформацію, отриману від вас, під час розгляду низької оцінки.