Важливо!
Під час дзвінку спеціаліст відділу турботи не зобов’язаний розголошувати свої особисті дані, крім внутрішнього номера та імені.
Зв’язок з оператором відділу турботи
Проконсультуватись з оператором можна не лише під час виконання замовлення за допомогою спеціальних запитів по кнопці: “Дії“, але і у будь-який інший час (окрім комендантської години).
Для цього перейдіть застосунку в меню, натисніть кнопку “Навушники” та оберіть варіант зв’язку, який показано на фото.
❗️Важливо❗️
Усі дзвінки сплачуються згідно з умовами тарифного плану вашого оператора зв’язку.
Uklon Karma
Uklon Karma — один з факторів, що впливає на ваш пріоритет у розподілі замовлень. Тобто чим вище ваш % Uklon Karma, тим вище у вас шанс отримати нове замовлення швидше за інших драйверів.
Приміром, якщо в одного драйвера Uklon Karma — 96%, а в іншого — 94%, замовлення швидше отримає драйвер, у якого показник карми вищий.
Що впливає на Uklon Karma?
1. Виконані замовлення (↑ підвищують)
2. Неприйняті обов’язкові замовлення (↓ знижують)
3. Скасовані замовлення (↓ знижують) – тож дуже важливо стежити за відсотком скасованих замовлень
Як працює Uklon Karma?
Карма розраховується за останні 100 замовлень, що надійшли драйверу. Виконане 101 замовлення витісняє перше замовлення з цієї вибірки, як показано нижче:
Важливо!
Внизу екрана також можна побачити два важливі пункти:
– авторежим заблоковано — означає, що вам не доступна можливість виконувати замовлення через фільтр Автовзяття;
– робота заблокована — означає, що ви не можете виконувати будь-які замовлення у сервісі Uklon.
Рейтинг — це показник якості сервісу, який оцінює райдер після виконаної поїздки. Переглянути свій рейтинг ви можете у застосунку Uklon Driver в боковому меню і в розділі “Акаунт”.
Як розраховується Рейтинг
Райдеру після кожної завершеної поїздки пропонується її оцінити протягом 24 годин — поставити від 1 до 5 зірок та вказати причину своєї оцінки. Рейтинг розраховується, як середнє арифметичне за останні 100 поїздок, які були оцінені райдером.
Нові водії, які тільки стали нашими партнерами, отримують рейтинг 5 зірок на основі перших 100 оцінок. І кожна наступна оцінка за поїздки матиме більший вплив за попередню.
На що впливає Рейтинг водія
👉 На доступність певних класів та сервісів. Щоб здійснювати поїздки певними класами та сервісами, ваш Рейтинг має бути не нижче вказаних нижче вимог:
- Бізнес — рейтинг від 4,85
- Доставка — рейтинг від 4,75
- Драйвер — рейтинг від 4,9
- Кідс — рейтинг від 4,85
👉 На співпрацю з Uklon, якщо Рейтинг став менше 4,5. Наші рейдери дуже цінують рівень професійності водіїв і тому, якщо у водія Рейтинг опускається нижче 4,5, ми можемо припинити співпрацю.
👉 На виконання умов бонусних та комісійних програмах. Однією з умов отримати безкомісійні поїздки або бонуси в таких програмах є саме Рейтинг водія.
На що НЕ впливає Рейтинг водія
👉 На розподіл замовлень. Наша система не бере до уваги Рейтинг водія, коли сповіщає про нові замовлення.
👉 На Uklon Karma. На показник карми впливають замовлення — виконані, неприйняті та скасовані, але не Рейтинг.
👉 На доступність оператора під час звернення в службу турботи. Наші агенти турботи відповідають з однаковою швидкістю для всіх водіїв. Час відповіді залежить виключно від завантаженості агентів.
Як підвищити Рейтинг водія
Високий Рейтинг дозволяє вам заробляти більше завдяки доступності додаткових сервісів та чайових від райдерів, тож важливо зберігати його високий рівень. А оскільки Рейтинг формується на основі вражень райдерів, відповідність сервісу їх очікуванню — запорука вашого успіху.
Ми провели дослідження серед наших райдерів, на що вони звертають увагу. Ділимося з вами, на що слід звертати увагу в першу чергу (відповіді розташовані у порядку критичності).
✅ Безпечність водіння. Дотримання правил ПДР, контроль швидкості, плавне водіння — запорука безпеки на дорогах. Та гарного враження про поїздку.
✅ Чистота в авто. Охайність і чистота салону та відсутність сторонніх запахів справляє приємне враження про поїздку.
✅ Привітна манера спілкування. Ні що так не гріє душу райдера, як почути вітання та своє ім’я (“Доброго дня, Ірино”).
✅ Вчасне прибуття за адресою. У разі заторів або форс мажорів рекомендуємо завчасно попереджати райдера, щоб його очікування співпадали з реальністю.
✅ Відсутність сторонніх запахів в салоні. Краще використовувати нейтральні освіжувачі повітря, щоб уникнути випадків алергічних реакцій.
✅ Наявність ременів безпеки. Це є технічною необхідністю, щоб бути партнером Uklon.
✅ Знання міста. Для новачків рекомендуємо завчасно ознайомитися з маршрутом або використовувати популярні додатки навігації.
✅ Вільний багажник для користування. Нерідко таксі викликають саме щоб доставити об’ємні чи тяжкі пакунки, тож наявність вільного місця в багажнику буває важливим.
✅ Допомога з багажем. Якщо ви допоможете розмістити речі в багажнику, то заощадите час та отримаєте додаткову лояльність від клієнта.
✅ Погодження музики в салоні. За можливості, увімкніть той жанр, який подобається клієнту. Також встановіть помірну гучність.
✅ Підтримка тиші в салоні. Якщо райдер не налаштований на бесіду або просить вимкнути музику на час поїздки — піти йому на зустріч нескладно, як і отримати додаткове позитивне враження про поїздку.
Якщо ваш рейтинг знизився, ви можете його відновити за рахунок наступних поїздок, які будуть оцінені у 5 зірок.
Кожного тижня вам надходитиме дайджест за попередній тиждень з деталізацією оцінок і їх зумовленістю.
Ми розуміємо, що існують обставини, коли ви не можете вплинути на оцінку, і хочемо, щоб ви відчували нашу підтримку. Тож якщо ви зіткнулися з конфліктною або негативною ситуацією з райдерами, повідомте про це нам через контакт-центр за номером +380931771511. Наші агенти турботи врахують інформацію, отриману від вас, під час розгляду низької оцінки.
Реєстрація
Для реєстрації необхідно заповнити форму за посиланням та внести наступні дані:
- Особиста фотографія – фото має бути чітким, портретного формату, обличчя на фото має бути добре видно, без окулярів та головних уборів.
- Посвідчення водія – документ має бути дійсним, повністю поміститись у кадр, бути чітким та без пошкоджень. Мінімальний стаж водіння по категорії “В” має бути від 1 року.
- Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (тех.паспорт) – документ має повністю поміститись у кадр, бути чітким та без пошкоджень
- Страхування – при реєстрації у вас також має бути чинне страхування ОСЦПВ на ваш автомобіль або посвідчення, що надає пільгу (статус учасника бойових дій, посвідчення інваліда 1 групи чи війни)
- Для громадян інших країн посвідка на проживання та вільне володіння українською мовою*;
Для посилення заходів безпеки з метою додаткової перевірки, у реєстраційній формі може бути запит на додаткові дані, а саме:
– Паспорт громадянина України
– Витяг про несудимість (тип витягу при оформленні потрібно обирати: “Повний”) – у форму реєстрації в такому разі додайте скриншот витягу
Важливо!
- Для реєстрації не допускаються документи у вигляді QR-кодів
- Для реєстрації необхідна наявність свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (тимчасовий реєстраційний талон не допускається)
- Усі фотографії мають бути зроблені у світлий час доби.
- Заявка на реєстрацію може бути відхилена у таких випадках:
- Посвідчення водія не державного зразка
- Стаж водіння по категорії “В” менше ніж 1 рік
- Протерміноване посвідчення водія (звертаємо увагу, що зараз доступна опція обміну чи відновлення посвідчення водія як у сервісному центрі, так і дистанційно: на порталі державних послуг “Дія” чи у кабінеті водія )
- Тимчасовий талон на право керування або тимчасове свідоцтво про реєстрацію ТЗ(тех.паспорт)
- Документ пошкоджено(дані на документі нечитабельні або затерті, документ має ознаки фізичного пошкодження: надриви, надломи)
- Надані зображення нечіткі, або на зображені не показано необхідну інформацію в повному обсязі(невідповідний ракурс, документ не повністю в кадрі)
- Якщо вже є зареєстрований акаунт у системі
- За результатом внутрішньої перевірки відділом контролю якості та безпеки(в тому числі, підозрілі ознаки у загальнодоступних джерелах)
- Підозрілі ознаки у наданих даних(порушення автентичності зображення, надані дані що відносяться до різних осіб чи транспортних засобів)
- У випадку успішної реєстрації, роботу облікового засобу може бути призупинено у випадках:
- Термін дії документа сплинув
- Не пройдено регулярний фотоконтроль
- Документ втратив дійсність
- Документ було вилучено
- За результатом внутрішньої перевірки відділом контролю якості та безпеки(в тому числі, підозрілі ознаки у загальнодоступних джерелах)
- Наявні дані про використання облікового запису іншими особами