Наша мова — українська
“Доброго ранку”, “Вітаю”, “Дякую”!
Три слова українською мовою – це теж крок до перемоги, доки збройні сили звільняють нашу землю, ми маємо звільнити мову!
Друзі, напевно, ви вже чули, що з 16 липня держава, офіційно вимагає говорити українською під час надання сервісу. Норми мовного закону зобов’язують і вас, і Uklon надавати сервіс виключно державною мовою.
Багато з нас виросли в оточенні, де мало говорили українською, багато з нас змушені залишити рідний дім через війну і тепер опинилися поряд з чужими людьми. Однак, прості слова одразу скажуть, що поряд наші: “Доброго ранку”, “Добрий вечір”, “Нехай щастить»!
? Три простих слова, які треба знати й повторювати, зустрічаючи кожного нашого клієнта! Це те, про що ми просимо вас, друзі! Неможливо змусити говорити українською, але необхідно розуміти, як це важливо!
Можливо, ви ніколи не говорили українською, і вам незручно переходити на неї, але тепер той час, коли важливо хоча б одним словом сказати ближньому, що ми єдина та сильна нація, яка говорить, думає і живе одним життям.
Тому, ми просимо вас під час виконання замовлень сервісу Uklon використовувати українську мову. Адже, на виконання Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» та оферти Uklon, сервіс має надаватися держаною мовою.
Хоча на початку може бути складно, ми обіцяємо підтримувати вас, а зараз достатньо сказати три простих слова: «Вітаю», «Дякую», «Гарного дня»!
Не бійтеся помилок, практикуйте українську, і все буде Україна! А ми обіцяємо підтримувати вас ?
Комісія
Комісія – це винагорода, яку партнер сплачує на користь Uklon в якості плати за отримання доступу до Онлайн-сервісу Uklon. Комісія сплачується за кожне замовлення і її розмір становить від 0% до 23% від вартості замовлення в залежності від міста.
Додатково 2.5% утримує платіжна система за переказ коштів на картку. Ця комісія знімається з суми переказу (у всіх містах).
Рейтинг — це показник якості сервісу, який оцінює райдер після виконаної поїздки. Переглянути свій рейтинг ви можете у застосунку Uklon Driver в боковому меню і в розділі “Акаунт”.
Як розраховується Рейтинг
Райдеру після кожної завершеної поїздки пропонується її оцінити протягом 24 годин — поставити від 1 до 5 зірок та вказати причину своєї оцінки. Рейтинг розраховується, як середнє арифметичне за останні 100 поїздок, які були оцінені райдером.
Нові водії, які тільки стали нашими партнерами, отримують рейтинг 5 зірок на основі перших 100 оцінок. І кожна наступна оцінка за поїздки матиме більший вплив за попередню.
На що впливає Рейтинг водія
👉 На доступність певних класів та сервісів. Щоб здійснювати поїздки певними класами та сервісами, ваш Рейтинг має бути не нижче вказаних нижче вимог:
- Бізнес — рейтинг від 4,85
- Доставка — рейтинг від 4,75
- Драйвер — рейтинг від 4,9
- Кідс — рейтинг від 4,85
👉 На співпрацю з Uklon, якщо Рейтинг став менше 4,5. Наші рейдери дуже цінують рівень професійності водіїв і тому, якщо у водія Рейтинг опускається нижче 4,5, ми можемо припинити співпрацю.
👉 На виконання умов бонусних та комісійних програмах. Однією з умов отримати безкомісійні поїздки або бонуси в таких програмах є саме Рейтинг водія.
На що НЕ впливає Рейтинг водія
👉 На розподіл замовлень. Наша система не бере до уваги Рейтинг водія, коли сповіщає про нові замовлення.
👉 На Uklon Karma. На показник карми впливають замовлення — виконані, неприйняті та скасовані, але не Рейтинг.
👉 На доступність оператора під час звернення в службу турботи. Наші агенти турботи відповідають з однаковою швидкістю для всіх водіїв. Час відповіді залежить виключно від завантаженості агентів.
Як підвищити Рейтинг водія
Високий Рейтинг дозволяє вам заробляти більше завдяки доступності додаткових сервісів та чайових від райдерів, тож важливо зберігати його високий рівень. А оскільки Рейтинг формується на основі вражень райдерів, відповідність сервісу їх очікуванню — запорука вашого успіху.
Ми провели дослідження серед наших райдерів, на що вони звертають увагу. Ділимося з вами, на що слід звертати увагу в першу чергу (відповіді розташовані у порядку критичності).
✅ Безпечність водіння. Дотримання правил ПДР, контроль швидкості, плавне водіння — запорука безпеки на дорогах. Та гарного враження про поїздку.
✅ Чистота в авто. Охайність і чистота салону та відсутність сторонніх запахів справляє приємне враження про поїздку.
✅ Привітна манера спілкування. Ні що так не гріє душу райдера, як почути вітання та своє ім’я (“Доброго дня, Ірино”).
✅ Вчасне прибуття за адресою. У разі заторів або форс мажорів рекомендуємо завчасно попереджати райдера, щоб його очікування співпадали з реальністю.
✅ Відсутність сторонніх запахів в салоні. Краще використовувати нейтральні освіжувачі повітря, щоб уникнути випадків алергічних реакцій.
✅ Наявність ременів безпеки. Це є технічною необхідністю, щоб бути партнером Uklon.
✅ Знання міста. Для новачків рекомендуємо завчасно ознайомитися з маршрутом або використовувати популярні додатки навігації.
✅ Вільний багажник для користування. Нерідко таксі викликають саме щоб доставити об’ємні чи тяжкі пакунки, тож наявність вільного місця в багажнику буває важливим.
✅ Допомога з багажем. Якщо ви допоможете розмістити речі в багажнику, то заощадите час та отримаєте додаткову лояльність від клієнта.
✅ Погодження музики в салоні. За можливості, увімкніть той жанр, який подобається клієнту. Також встановіть помірну гучність.
✅ Підтримка тиші в салоні. Якщо райдер не налаштований на бесіду або просить вимкнути музику на час поїздки — піти йому на зустріч нескладно, як і отримати додаткове позитивне враження про поїздку.
Якщо ваш рейтинг знизився, ви можете його відновити за рахунок наступних поїздок, які будуть оцінені у 5 зірок.
Кожного тижня вам надходитиме дайджест за попередній тиждень з деталізацією оцінок і їх зумовленістю.
Ми розуміємо, що існують обставини, коли ви не можете вплинути на оцінку, і хочемо, щоб ви відчували нашу підтримку. Тож якщо ви зіткнулися з конфліктною або негативною ситуацією з райдерами, повідомте про це нам через контакт-центр за номером +380931771511. Наші агенти турботи врахують інформацію, отриману від вас, під час розгляду низької оцінки.
Загальні вимоги до прийому авто
Ваш автомобіль повинен бути:
✔ чистим ззовні та в салоні;
✔ без корозії та пошкоджень кузова;
✔ на сезонних і не зношених шинах;
✔ не з кузовом “купе”;
✔ з українською реєстрацією;
✔ в авто мають бути справні ремені безпеки у вільному доступі для пасажира;
✔ в авто не повинно бути сторонніх запахів та запаху диму від цигарок;
✔ в авто має бути справна система обігріву та кондиціонування салону. В холодну та теплу пору року – потрібно підтримувати комфортний для перебування в салоні температурний режим.
Класи авто
✔ Основний клас авто для усіх міст України – ви можете переглянути у таблиці;
✔ Опис інших класів та сервісів, які можуть бути встановлені для співпраці – представлено у статті;
✔ У містах: Київ, Львів, Дніпро, Одеса, Кривий Ріг – набір авто переважно з 2005 року. У інших містах України набір авто переважно з 2001 року. По деяких моделях вимоги до року можуть відрізнятись;
✔ Огляд та реєстрація автомобілів здійснюється в індивідуальному порядку. Більш детальні вимоги дізнавайтеся у відділі реєстрації;
✔ Клас замовлень може бути знижено в індивідуальному порядку, якщо авто з нюансами за станом або великим пробігом, наприклад оранжеві чи жовті авто з Кореї.
Важливо для класу бізнес!
Для підключення класу бізнес, окрім відповідної марки/моделі авто, потрібно також мати матеріал сидінь: шкіра, алькантара або комбінація шкіри-тканини.