close
ГоловнаБаза знаньусловия работы

Важливо!

Під час дзвінку спеціаліст відділу турботи не зобов’язаний розголошувати свої особисті дані, крім внутрішнього номера та імені.

Відділ турботи

Всеукраїнський відділ для загальних консультацій та допомоги водіям у питаннях замовлень.

Час роботи: щоденно 05:00 – 00:00

Телефон: +380931771511

Viber чат-бот

Telegram чат-бот
у чат-боті оберіть: “Водій → Замовлення”

Відділ по роботі з водіями-партнерами (Driver Care)

Всеукраїнський відділ для консультацій щодо реєстрації та співпраці з водіями у сервісі.

Графік роботи:
– пн-пт: 09:00 – 18:00
– сб-нд: 09:00 – 17:00 (для опрацювання заявок)

Телефон: +380931771516

Viber чат-бот

Telegram чат-бот 
у чат-боті оберіть: “Водій → Реєстрація”

Email: drivercare@uklon.com.ua 

Офіс: у м. Київ, куди ви можете звернутись з понеділка по п’ятницю о 9:00-18:00, за адресою: пр-т Бандери, 20Б (парковка ТРЦ “Плаза“).

Подача заявки на реєстрацію онлайн за посиланням

Відділ брендування (Branding)

Всеукраїнський відділ для консультацій щодо брендування автомобілів символікою Uklon. 

Графік роботи:
– пн-пт: 09:00 – 18:00

Телефон: +380931771502

Telegram-чат 

Email: branding@uklon.com.ua

Детальніше про умови та особливості брендування — у статті за посиланням.

Відділ по роботі з автопарками (Fleets)

Всеукраїнський відділ для консультацій щодо реєстрації та співпраці з автопарками.

Графік роботи:
– пн-пт: 09:00 – 18:00
– сб: 10:00 – 17:00 (черговий режим опрацювання заявок).
– нд: вихідний

Телефон +380931771506

Telegram-чат 

Email:  fleets@uklon.com.ua 

Заявку на створення автопарку ви можете подати тут

Відділ по роботі з кур‘єрами (Couriers)

Всеукраїнський відділ для консультацій щодо реєстрації та співпраці з кур‘єрами (з авто і мото).

Графік роботи:
– пн-пт: 09:00 – 18:00

Viber чат-бот

Telegram чат-бот

у чат-боті оберіть: “Кур‘єр → Реєстрація”

Email: couriercare@uklon.com.ua

Заявку на реєстрацію кур‘єром можна залишити тут

Зв’язок з оператором відділу турботи

Проконсультуватись з оператором можна не лише під час виконання замовлення за допомогою спеціальних запитів по кнопці: “Дії“, але і у будь-який інший час (окрім комендантської години).

Для цього перейдіть застосунку в меню, натисніть кнопку “Навушники” та оберіть варіант зв’язку, який показано на фото.

❗️Важливо❗️

Усі дзвінки сплачуються згідно з умовами тарифного плану вашого оператора зв’язку.

Реєстрація

 

Для реєстрації необхідно заповнити форму за посиланням та внести наступні дані:

 

  1. Особиста фотографія – фото має бути чітким, портретного формату, обличчя на фото має бути добре видно, без окулярів та головних уборів.
  2. Посвідчення водія – документ має бути дійсним, повністю поміститись у кадр, бути чітким та без пошкоджень.
  3. Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (тех.паспорт) – документ має повністю поміститись у кадр, бути чітким та без пошкоджень
  4. Страховий поліс – при реєстрації у вас також має бути чинний страховий поліс ОСЦПВ на ваш автомобіль.
  5. Для громадян інших країн посвідка на проживання та вільне володіння українською мовою*;

 

Для посилення заходів безпеки з метою додаткової перевірки, у реєстраційній формі може бути запит на додаткові дані, а саме:

 

– Паспорт громадянина України

– Витяг про несудимість (тип витягу при оформленні потрібно обирати: “Повний”) – у форму реєстрації в такому разі додайте скриншот витягу

 

Важливо!

  1. Для реєстрації не допускаються документи у вигляді QR-кодів
  2. Для реєстрації необхідна наявність свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (тимчасовий реєстраційний талон не допускається)
  3. Усі фотографії мають бути зроблені у світлий час доби.

 

Увага!

*Водій повинен пройти співбесіду на знання мови для можливості обслуговування користувачів сервісу державною мовою.

Якщо у вас виникли труднощі при додаванні фотографій в особистому кабінеті, рекомендуємо надіслати їх за допомогою Viber або Telegram за номером регіонального офісу.

 

Як пройти реєстрацію ми показуємо в короткому відео: