close
ГоловнаБаза знаньусловия работы

Важливо!

Під час дзвінку спеціаліст відділу турботи не зобов’язаний розголошувати свої особисті дані, крім внутрішнього номера та імені.

Відділ турботи

Всеукраїнський відділ для загальних консультацій та допомоги водіям у питаннях замовлень.

Час роботи: щоденно 05:00 – 00:00

Телефон: +380931771511

Viber чат-бот

Telegram чат-бот
у чат-боті оберіть: “Водій → Замовлення”

Відділ по роботі з водіями-партнерами (Driver Care)

Всеукраїнський відділ для консультацій щодо реєстрації та співпраці з водіями у сервісі.

Графік роботи:
– пн-пт: 09:00 – 18:00
– сб-нд: 09:00 – 17:00 (для опрацювання заявок)

Телефон: +380931771516

Viber чат-бот

Telegram чат-бот 
у чат-боті оберіть: “Водій → Реєстрація”

Email: drivercare@uklon.com.ua 

Офіс: у м. Київ, куди ви можете звернутись з понеділка по п’ятницю о 9:00-18:00, за адресою: пр-т Бандери, 20Б (парковка ТРЦ “Плаза“).

Подача заявки на реєстрацію онлайн за посиланням

Відділ брендування (Branding)

Всеукраїнський відділ для консультацій щодо брендування автомобілів символікою Uklon. 

Графік роботи:
– пн-пт: 09:00 – 18:00

Телефон: +380931771502

Telegram-чат 

Email: branding@uklon.com.ua

Детальніше про умови та особливості брендування — у статті за посиланням.

Відділ по роботі з автопарками (Fleets)

Всеукраїнський відділ для консультацій щодо реєстрації та співпраці з автопарками.

Графік роботи:
– пн-пт: 09:00 – 18:00
– сб: 10:00 – 17:00 (черговий режим опрацювання заявок).
– нд: вихідний

Телефон +380931771506

Telegram-чат 

Email:  fleets@uklon.com.ua 

Заявку на створення автопарку ви можете подати тут

Відділ по роботі з кур‘єрами (Couriers)

Всеукраїнський відділ для консультацій щодо реєстрації та співпраці з кур‘єрами (з авто і мото).

Графік роботи:
– пн-пт: 09:00 – 18:00

Viber чат-бот

Telegram чат-бот

у чат-боті оберіть: “Кур‘єр → Реєстрація”

Email: couriercare@uklon.com.ua

Заявку на реєстрацію кур‘єром можна залишити тут

Зв’язок з оператором відділу турботи

Проконсультуватись з оператором можна не лише під час виконання замовлення за допомогою спеціальних запитів по кнопці: “Дії“, але і у будь-який інший час (окрім комендантської години).

Для цього перейдіть застосунку в меню, натисніть кнопку “Навушники” та оберіть варіант зв’язку, який показано на фото.

❗️Важливо❗️

Усі дзвінки сплачуються згідно з умовами тарифного плану вашого оператора зв’язку.

Реєстрація

 

Для реєстрації необхідно заповнити форму за посиланням та внести наступні дані:

 

  1. Особиста фотографія – фото має бути чітким, портретного формату, обличчя на фото має бути добре видно, без окулярів та головних уборів.
  2. Посвідчення водія – документ має бути дійсним, повністю поміститись у кадр, бути чітким та без пошкоджень. Мінімальний стаж водіння по категорії “В” має бути від 1 року.
  3. Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (тех.паспорт) – документ має повністю поміститись у кадр, бути чітким та без пошкоджень
  4. Страхування – при реєстрації у вас також має бути чинне страхування ОСЦПВ на ваш автомобіль або посвідчення, що надає пільгу (статус учасника бойових дій, посвідчення інваліда 1 групи чи війни)
  5. Для громадян інших країн посвідка на проживання та вільне володіння українською мовою*;

 

Для посилення заходів безпеки з метою додаткової перевірки, у реєстраційній формі може бути запит на додаткові дані, а саме:

 

– Паспорт громадянина України

– Витяг про несудимість (тип витягу при оформленні потрібно обирати: “Повний”) – у форму реєстрації в такому разі додайте скриншот витягу

 

Важливо!

  1. Для реєстрації не допускаються документи у вигляді QR-кодів
  2. Для реєстрації необхідна наявність свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (тимчасовий реєстраційний талон не допускається)
  3. Усі фотографії мають бути зроблені у світлий час доби.
  4. Заявка на реєстрацію може бути відхилена у таких випадках:
    • Посвідчення водія не державного зразка
    • Стаж водіння по категорії “В” менше ніж 1 рік
    • Протерміноване посвідчення водія (звертаємо увагу, що зараз доступна опція обміну чи відновлення посвідчення водія як у сервісному центрі, так і дистанційно: на порталі державних послуг “Дія” чи у кабінеті водія )
    • Тимчасовий талон на право керування або тимчасове свідоцтво про реєстрацію ТЗ(тех.паспорт)
    • Документ пошкоджено(дані на документі нечитабельні або затерті, документ має ознаки фізичного пошкодження: надриви, надломи)
    • Надані зображення нечіткі, або на зображені не показано необхідну інформацію в повному обсязі(невідповідний ракурс, документ не повністю в кадрі)
    • Якщо вже є зареєстрований акаунт у системі
    • За результатом внутрішньої перевірки відділом контролю якості та безпеки(в тому числі, підозрілі ознаки у загальнодоступних джерелах)
    • Підозрілі ознаки у наданих даних(порушення автентичності зображення, надані дані що відносяться до різних осіб чи транспортних засобів)
  5. У випадку успішної реєстрації, роботу облікового засобу може бути призупинено у випадках:
    • Термін дії документа сплинув
    • Не пройдено регулярний фотоконтроль
    • Документ втратив дійсність
    • Документ було вилучено 
    • За результатом внутрішньої перевірки відділом контролю якості та безпеки(в тому числі, підозрілі ознаки у загальнодоступних джерелах)
    • Наявні дані про використання облікового запису іншими особами

 

Увага!

*Водій повинен пройти співбесіду на знання мови для можливості обслуговування користувачів сервісу державною мовою.

Якщо у вас виникли труднощі при додаванні фотографій в особистому кабінеті, рекомендуємо надіслати їх за допомогою Viber або Telegram за номером регіонального офісу.

 

Як пройти реєстрацію ми показуємо в короткому відео: