close

Наша мова — українська

 

 

 

 

“Доброго ранку”, “Вітаю”, “Дякую”!

 

 

Три слова українською мовою – це теж крок до перемоги, доки збройні сили звільняють нашу землю, ми маємо звільнити мову!

 

 

Друзі, напевно, ви вже чули, що з 16 липня держава, офіційно вимагає говорити українською під час надання сервісу. Норми мовного закону зобов’язують і вас, і Uklon надавати сервіс виключно державною мовою.

 

 

Багато з нас виросли в оточенні, де мало говорили українською, багато з нас змушені залишити рідний дім через війну і тепер опинилися поряд з чужими людьми. Однак, прості слова одразу скажуть, що поряд наші: “Доброго ранку”, “Добрий вечір”, “Нехай щастить»!

 

 

? Три простих слова, які треба знати й повторювати, зустрічаючи кожного нашого клієнта! Це те, про що ми просимо вас, друзі! Неможливо змусити говорити українською, але необхідно розуміти, як це важливо!

 

 

Можливо, ви ніколи не говорили українською, і вам незручно переходити на неї, але тепер той час, коли важливо хоча б одним словом сказати ближньому, що ми єдина та сильна нація, яка говорить, думає і живе одним життям.

 

Тому, ми просимо вас під час виконання замовлень сервісу Uklon використовувати українську мову. Адже, на виконання Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» та оферти Uklon, сервіс має надаватися держаною мовою.

 

 

Хоча на початку може бути складно, ми обіцяємо підтримувати вас, а зараз достатньо сказати три простих слова: «Вітаю», «Дякую», «Гарного дня»!

 

 

Не бійтеся помилок, практикуйте українську, і все буде Україна! А ми обіцяємо підтримувати вас ?

 

 

 

Uklon Karma

 

Uklon Karma — один з факторів, що впливає на ваш пріоритет у розподілі замовлень. Тобто чим вище ваш % Uklon Karma, тим вище у вас шанс отримати нове замовлення швидше за інших драйверів.

Приміром, якщо в одного драйвера Uklon Karma — 96%, а в іншого — 94%, замовлення швидше отримає драйвер, у якого показник карми вищий.

Що впливає на Uklon Karma?

1. Виконані замовлення (↑ підвищують)

2. Неприйняті обов’язкові замовлення (↓ знижують)

3. Скасовані замовлення (↓ знижують) – тож дуже важливо стежити за відсотком скасованих замовлень 

 

 

Як працює Uklon Karma?

 

Карма розраховується за останні 100 замовлень, що надійшли драйверу. Виконане 101 замовлення витісняє перше замовлення з цієї вибірки, як показано нижче:

 

 

Важливо!

Внизу екрана також можна побачити два важливі пункти:

 

– авторежим заблоковано — означає, що вам не доступна можливість виконувати замовлення через фільтр Автовзяття;

– робота заблокована — означає, що ви не можете виконувати будь-які замовлення у сервісі Uklon.

Комісія

 

 

 

 

Комісія – це винагорода, яку партнер сплачує на користь Uklon в якості плати за отримання доступу до Онлайн-сервісу Uklon. Комісія сплачується за кожне замовлення і її розмір становить від 0% до 23% від вартості замовлення в залежності від міста.

Додатково 2.5% утримує платіжна система за переказ коштів на картку. Ця комісія знімається з суми переказу (у всіх містах).

Київ
23%
Львів
22%
Дніпро
20%
Одеса
18%
Харків
15%
Запоріжжя
18%
Полтава
15%
Кривий Ріг
17%
Миколаїв
12%
Вінниця
17%
Чернігів
18%
Суми
15%
Івано-Франківськ
17%
Черкаси
14%
Хмельницький
14%
Житомир
14%
Чернівці
15%
Рівне
13%
Луцьк
12%
Тернопіль
15%
Біла Церква
16%
Кам'янське
12%
Кременчук
  • Ефір —  14%
  • Фільтр —  14%
  • Ланцюжок замовлень — 12%
Кропивницький
12%
Ужгород
15%
Камʼянець-Подільский
12%
Херсон
5%

Рейтинг — це показник якості сервісу, який оцінює райдер після виконаної поїздки. Переглянути свій рейтинг ви можете у застосунку Uklon Driver в боковому меню і в розділі “Акаунт”.

Як розраховується Рейтинг

Райдеру після кожної завершеної поїздки пропонується її оцінити протягом 24 годин — поставити від 1 до 5 зірок та вказати причину своєї оцінки. Рейтинг розраховується, як середнє арифметичне за останні 100 поїздок, які були оцінені райдером.

Нові водії, які тільки стали нашими партнерами, отримують рейтинг 5 зірок на основі перших 100 оцінок. І кожна наступна оцінка за поїздки матиме більший вплив за попередню.

На що впливає Рейтинг водія 

👉 На доступність певних класів та сервісів. Щоб здійснювати поїздки певними класами та сервісами, ваш Рейтинг має бути не нижче вказаних нижче вимог:

👉 На співпрацю з Uklon, якщо Рейтинг став менше 4,5. Наші рейдери дуже цінують рівень професійності водіїв і тому, якщо у водія Рейтинг опускається нижче 4,5, ми можемо припинити співпрацю.

👉 На виконання умов бонусних та комісійних програмах. Однією з умов отримати безкомісійні поїздки або бонуси в таких програмах є саме Рейтинг водія.

На що НЕ впливає Рейтинг водія

👉 На розподіл замовлень. Наша система не бере до уваги Рейтинг водія, коли сповіщає про нові замовлення.

👉 На Uklon Karma. На показник карми впливають замовлення — виконані, неприйняті та скасовані, але не Рейтинг.

👉 На доступність оператора під час звернення в службу турботи. Наші агенти турботи відповідають з однаковою швидкістю для всіх водіїв. Час відповіді залежить виключно від завантаженості агентів.

Як підвищити Рейтинг водія 

Високий Рейтинг дозволяє вам заробляти більше завдяки доступності додаткових сервісів та чайових від райдерів, тож важливо зберігати його високий рівень. А оскільки Рейтинг формується на основі вражень райдерів, відповідність сервісу їх очікуванню — запорука вашого успіху.

Ми провели дослідження серед наших райдерів, на що вони звертають увагу. Ділимося з вами, на що слід звертати увагу в першу чергу (відповіді розташовані у порядку критичності).

✅ Безпечність водіння. Дотримання правил ПДР, контроль швидкості, плавне водіння — запорука безпеки на дорогах. Та гарного враження про поїздку.

✅ Чистота в авто. Охайність і чистота салону та відсутність сторонніх запахів справляє приємне враження про поїздку.

✅ Привітна манера спілкування. Ні що так не гріє душу райдера, як почути вітання та своє ім’я  (“Доброго дня, Ірино”).

✅ Вчасне прибуття за адресою. У разі заторів або форс мажорів рекомендуємо завчасно попереджати райдера, щоб його очікування співпадали з реальністю.

✅ Відсутність сторонніх запахів в салоні. Краще використовувати нейтральні освіжувачі повітря, щоб уникнути випадків алергічних реакцій.

✅ Наявність ременів безпеки. Це є технічною необхідністю, щоб бути партнером Uklon.

✅ Знання міста. Для новачків рекомендуємо завчасно ознайомитися з маршрутом або використовувати популярні додатки навігації.

✅ Вільний багажник для користування. Нерідко таксі викликають саме щоб доставити об’ємні чи тяжкі пакунки, тож наявність вільного місця в багажнику буває важливим.

✅ Допомога з багажем. Якщо ви допоможете розмістити речі в багажнику, то заощадите час та отримаєте додаткову лояльність від клієнта.

✅ Погодження музики в салоні. За можливості, увімкніть той жанр, який подобається клієнту. Також встановіть помірну гучність.

✅ Підтримка тиші в салоні. Якщо райдер не налаштований на бесіду або просить вимкнути музику на час поїздки — піти йому на зустріч нескладно, як і отримати додаткове позитивне враження про поїздку.

Якщо ваш рейтинг знизився, ви можете його відновити за рахунок наступних поїздок, які будуть оцінені у 5 зірок.

Кожного тижня вам надходитиме дайджест за попередній тиждень з деталізацією оцінок і їх зумовленістю.

Ми розуміємо, що існують обставини, коли ви не можете вплинути на оцінку, і хочемо, щоб ви відчували нашу підтримку. Тож якщо ви зіткнулися з конфліктною або негативною ситуацією з райдерами, повідомте про це нам через контакт-центр за номером +380931771511. Наші агенти турботи врахують інформацію, отриману від вас, під час розгляду низької оцінки.

Реєстрація

 

Для реєстрації необхідно заповнити форму за посиланням та внести наступні дані:

 

  1. Особиста фотографія – фото має бути чітким, портретного формату, обличчя на фото має бути добре видно, без окулярів та головних уборів.
  2. Посвідчення водія – документ має бути дійсним, повністю поміститись у кадр, бути чітким та без пошкоджень.
  3. Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (тех.паспорт) – документ має повністю поміститись у кадр, бути чітким та без пошкоджень
  4. Страховий поліс – при реєстрації у вас також має бути чинний страховий поліс ОСЦПВ на ваш автомобіль.
  5. Для громадян інших країн посвідка на проживання та вільне володіння українською мовою*;

 

Для посилення заходів безпеки з метою додаткової перевірки, у реєстраційній формі може бути запит на додаткові дані, а саме:

 

– Паспорт громадянина України

– Витяг про несудимість (тип витягу при оформленні потрібно обирати: “Повний”) – у форму реєстрації в такому разі додайте скриншот витягу

 

Важливо!

  1. Для реєстрації не допускаються документи у вигляді QR-кодів
  2. Для реєстрації необхідна наявність свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (тимчасовий реєстраційний талон не допускається)
  3. Усі фотографії мають бути зроблені у світлий час доби.

 

Увага!

*Водій повинен пройти співбесіду на знання мови для можливості обслуговування користувачів сервісу державною мовою.

Якщо у вас виникли труднощі при додаванні фотографій в особистому кабінеті, рекомендуємо надіслати їх за допомогою Viber або Telegram за номером регіонального офісу.

 

Як пройти реєстрацію ми показуємо в короткому відео:

 

 

Загальні вимоги до прийому авто

Ваш автомобіль повинен бути:

чистим ззовні та в салоні;

без корозії та пошкоджень кузова;

на сезонних і не зношених шинах;

не з кузовом “купе”;

з українською реєстрацією;

в авто мають бути справні ремені безпеки у вільному доступі для пасажира;

в авто не повинно бути сторонніх запахів та запаху диму від цигарок;

в авто має бути справна система обігріву та кондиціонування салону. В холодну та теплу пору року – потрібно підтримувати комфортний для перебування в салоні температурний режим.

Класи авто

Основний клас авто для усіх міст України – ви можете переглянути у таблиці;

Опис інших класів та сервісів, які можуть бути встановлені для співпраці – представлено у статті;

У містах: Київ, Львів, Дніпро, Одеса, Кривий Ріг – набір авто переважно з 2005 року. У інших містах України набір авто переважно з 2001 року. По деяких моделях вимоги до року можуть відрізнятись;

Огляд та реєстрація автомобілів здійснюється в індивідуальному порядку. Більш детальні вимоги дізнавайтеся у відділі реєстрації;

Клас замовлень може бути знижено в індивідуальному порядку, якщо авто з нюансами за станом або великим пробігом, наприклад оранжеві чи жовті авто з Кореї.

Важливо для класу бізнес!

Для підключення класу бізнес, окрім відповідної марки/моделі авто, потрібно також мати матеріал сидінь: шкіра, алькантара або комбінація шкіри-тканини.

Рекомендації для драйверів класу Бізнес

Звертаємо Вашу увагу, що у разі дотримання даних рекомендацій, Ви зможете отримувати чайові частіше та більше заробляти!


Основні стандарти обслуговування клієнтів:

– доброзичливість та турбота;

– спокій та рівновага;
– відповідальність та делікатність;

– професіоналізм та презентабельність.

Рекомендуємо завжди мати в авто:

– зарядний пристрій для Android і iOS (в тому числі кабель Type-C) з проводом завдовжки не
менше 1 метра – щоб можна було одночасно і заряджати телефон, і користуватися ним;

– закорковані пляшки негазованої води;

– вологі серветки.

Що зробити перед поїздкою:



перед початком роботи перевірте, що бензину достатньо – не менше ¾ бака, щоб не довелося заїжджати на заправку в процесі виконання замовлення;

зробіть клінінг автомобіля, особливо ручки, килимки та сидіння. Якщо салон або кузов брудні, спочатку помийте автомобіль і тільки тоді починайте роботу;

перевірте, що ваш контактний номер, вказаний у застосунку, доступний. Зарядіть телефон та поповніть баланс;

звільніть багажник та салон від сторонніх речей;

перевірте салон. Пам’ятайте, що в салоні не повинно бути сторонніх запахів: не можна палити або використовувати різкі ароматизатори та парфуми;

клієнту має бути комфортно сидіти ззаду. Для цього відсуньте переднє пасажирське сидіння вперед максимально, на скільки це можливо. Потім максимально вперед нахиліть спинку крісла;

встановіть систему клімат-контролю на 20-22 градуси;

вимкніть всі звуки в телефоні. Переведіть навігатор в режим без звуку;

перед посадкою пасажира виберіть радіостанцію з нейтральною музикою і встановіть мінімальну гучність.

Як правильно подати автомобіль:

– коли ви натиснули кнопку «Прийняти», перевірте, чи немає в замовленні коментарів – часто там вказують, де саме очікувати пасажира;

– будь ласка, не скасовуйте замовлення після прийняття та не просіть користувача скасувати замовлення за вас – це вплине на ваші показники та на доступ до сервісу. Прочитати детальніше про скасування можна за посиланням;

– якщо у вас є питання до пасажира – їх краще поставити написавши повідомлення;

– якщо сталося щось, що не дає вам можливості вчасно подати авто, то обов’язково попередьте про це пасажира;

– натискайте «На місці», тільки тоді, коли приїдете на місце призначення.


Як зустріти райдера

Чемно вітайте пасажира:
«Доброго ранку/дня/вечора»

Якщо пасажир з багажем, запропонуйте допомогу:
«Дозвольте, я допоможу вам з багажем».

Перед початком руху уточніть у пасажира кінцеву точку:
«Проспект Перемоги, вірно?» або «Ми поїдемо на Олімпійську, все правильно?»

Перед початком поїздки рекомендується уточнювати, чи є у клієнта побажання до поїздки, наприклад:
«У вас є побажання до поїздки? (музика, кондиціонер).



Безпека і комфорт – важливі аспекти преміального сервісу. Тому справжній професіонал завжди дотримується таких правил під час поїздки:

– не починайте розмови й монологи, не пов’язані з поїздкою;

– якщо клієнт просить увімкнути іншу музику, уточніть, яку саме;

– уважно стежте за дорогою: не використовуйте мобільний телефон, не дивіться відео, не листуйтеся і тому подібне;

– якщо час поїздки сильно збільшується, заздалегідь попередьте про це пасажира;

– контролюйте свою посадку: не розвалюйтесь на своєму сидінні, не схиляйтеся на сусіднє пасажирське крісло;

– уважно стежте за манерою водіння. Ви повинні керувати автомобілем плавно: без різких прискорень, гальмувань та перебудувань;

– якщо під час поїздки відбулося ДТП, зверніться в підтримку, розкажіть, що сталося, й попросіть замовити машину для клієнта. Ми постараємося допомогти вам та пасажиру.

Як завершити поїздку?

– попередьте, що ви під’їжджаєте до місця призначення:

«Ми під’їжджаємо, підкажіть, де вам буде зручніше вийти?»

– висадку клієнта здійснюйте біля входу або під’їзду, якщо це можливо.
Простежте, щоб клієнту було зручно вийти – не було бруду або калюж

Попрощайтеся:

«Гарного дня/вечора», «До побачення!» або «Всього найкращого. Гарного дня”. В кінці додайте: «Будемо раді вас бачити ще» або «Дякуємо, що обрали Uklon»

– після поїздки обов’язково перевірте салон та багажник. Якщо ви знайшли в салоні забуті речі, одразу повідомте про це в підтримку та дочекайтеся її відповіді

Безпека

– не порушуйте правил дорожнього руху: не можна перевищувати швидкість, перетинати суцільні лінії, проїжджати на заборонні сигнали світлофора;

– керуйте безпечно: не можна перебудовуватися при інтенсивному русі, різко гальмувати, якщо це не потрібно, перешкоджати випередженню;


– не відволікайтеся за кермом: не можна говорити телефоном, дивитися відео, листуватися;
– не провокуйте конфлікти;


– не можна виконувати замовлення на автомобілі, який не вказано у вашому профілі;


– не можна передавати свій акаунт іншим особам та дозволяти стороннім ним користуватися;


– повідомте в підтримку, якщо потрапили в ДТП. Ми розповімо, як отримати страховку і як діяти далі;


– завжди користуйтеся пасами безпеки та рекомендуйте це пасажирам.

В Uklon заборонено:

❌в салоні автомобіля заборонено розміщувати наклейки, листівки, накидки на сидіння та інші носії з будь-якою рекламою, за винятком інформації про сервіс Uklon!;

❌провокувати конфліктні ситуації;

❌ курити під час поїздки (у тому числі електронні пристрої);

❌ якщо пасажир хоче закурити, запропонуйте йому зупинитися або почекати до завершення поїздки;

❌ просити пасажира скасувати замовлення або змінити спосіб оплати на готівку;

❌ просити у пасажира суму більше тієї, яка вказана в замовленні. У тому числі просити доплатити за послуги, яких немає у тарифі;

❌ просити пасажира поставити «п’ятірку» за поїздку. Але ви можете запропонувати клієнту оцінити поїздку, наприклад: «Буду вдячний, якщо ви оціните поїздку».;

❌ подаватися на замовлення зі сторонньою особою або підбирати попутників
Вчиняти недобросовісні дії щодо сервісу Uklon.