Ми прагнемо, щоб у кожній поїздці з Uklon райдери і драйвери могли завжди з легкістю порозумітися і провести час у дорозі разом приємно та комфортно💛
Щоб це стало реальністю, ми підготували прості та зрозумілі правила етикету для драйвера і райдера.
Тут розписали про взаємоповагу, спілкування, безпеку — усе, що потрібно для чудової поїздки!
БЕЗПЕКА І КОМФОРТ
1. Справне авто 🚖
Будь ласка, стежте за станом вашого авто, проходьте техогляди, вчасно замінюйте шини та виконуйте ремонт за його потреби. Детально ознайомитися з нашими вимогами до авто можна тут
2. Ремені безпеки 💺
На всіх сидіннях мають бути ремені безпеки. Обов’язково пристібайтеся в дорозі та простежте, аби всі пасажири також були пристебнуті. Краще уникати фраз типу «Ви мені не довіряєте», якщо пасажир хоче пристебнутися. Це базове правило безпеки, і ніхто не ставить під сумнів вашу майстерність за кермом!
3. Кермування і ПДР 🚦
Будьте обережними на дорозі. Ваша майстерність водіння і дотримання правил — це безпека і для вас, і для усіх райдерів.
Уникайте різких гальмувань, зрушень з місця та переміщень між автомобілями. Намагайтеся їхати плавно та з дозволеною правилами дорожнього руху швидкістю. У разі її перевищення вам прийде сповіщення у застосунку, зверніть увагу на це.
4. Абсолютна тверезість ✅
Ваша концентрація на дорозі — це запорука безпеки для всіх учасників руху, а також ваша професійна репутація. Порушення цього може мати серйозні наслідки для життя і здоров’я та призвести до припинення співпраці.
5. Обігрів і кондиціонування ☀️❄️
В авто має бути справна система обігріву та кондиціонування салону, щоб в усі сезони підтримувати належну температуру.
Подбайте про те, щоб температура в салоні була комфортною до посадки райдера в авто. Під час подачі авто вікна мають бути закриті. За потреби можете уточнити в райдера, чи комфортна йому температура в салоні.
ПРОФЕСІЙНЕ СПІЛКУВАННЯ І ПОВЕДІНКА
6. Українська мова 💙💛
В Україні згідно зі статтею 30 Закону України “Про забезпечення функціонування української мови як державної” мовою обслуговування споживачів за замовчуванням є українська. Це також стосується водіїв-партнерів Uklon, які погоджуються з умовами та правилами роботу сервісу, одне з яких — надання послуг та спілкування із пасажирами українською мовою.
Ми розуміємо, що вам може бути складно перейти на українську мову, тому для початку пропонуємо користуватися базовими фразами під час поїздки із пасажирами, поступово збільшуючи свій словниковий запас української мови.
А для ще більшого вдосконалення ми пропонуємо пройти безплатний онлайн-курс «Мовити. Мотиви» від нашого партнера Ed Era, який допоможе вам подолати мовний бар’єр та вільно володіти українською.
7. Українська мова застосунку Uklon Driver
Перехід на українську мову починається з простих кроків. Як от змінити мову мобільних програм, Google-карт, дорожніх навігаторів та, зокрема, мову застосунку Uklon Driver.
Як змінити мову застосунку в Uklon Driver:
У боковому меню на головному екрані вибираємо “Налаштування”.
Далі обираємо “Системні налаштування” та змінюємо мову на українську.
8. Будьте ввічливим 👋
Спокійне і доброзичливе спілкування — це запорука вашого успіху та позитивного враження райдера від поїздки. Почніть просто з вітання та завершіть поїздку прощанням. Також звертайтеся на “Ви”, незалежно від віку райдера.
Ввічливість та уважність до потреб користувачів допоможе вам заробляти більше з Uklon. Адже багато користувачів залишають чайові за привітність, манеру водіння водія та чистоту в салоні.
9. Повага до кожного 🤝
Всі райдери заслуговують на гідне і толерантне ставлення, незалежно від статі, віку, орієнтації чи зовнішнього вигляду. Будь ласка, не давайте коментарів про райдера та не обговорюйте політику чи релігію.
Також не варто обговорювати інших учасників дорожнього руху та коментувати їхню манеру їздити тощо.
10.Інклюзія
Uklon підтримує та сприяє розвитку безбар’єрності та доступності в Україні. Тому не відмовляйте у поїздці райдеру, який має ту чи іншу форму інвалідності. Будьте терплячими та уважними, але не проявляйте надмірної уваги. Якщо пропонуєте допомогу людині з інвалідністю — зачекайте, поки її приймуть, а потім запитайте, що і як робити. Якщо ж людина відмовилася, поважайте її вибір.
Не варто жаліти, різко або співчутливо реагувати на розповіді людини з інвалідністю. Співчуття — це нормально, однак краще підтримати та допомогти рухатися далі, а не говорити фрази: «Ах ти ж бідненький / бідненька».
Важливо використовувати коректні терміни: людина з інвалідністю, крісло колісне, людина з ампутованими кінцівками. Не вживайте фрази: інвалід, каліка, візочник, безногий/безрукий чи недієздатний. Більше правильних термінів у цьому словничку. Будь ласка, ознайомтеся з ними.
11. Комунікація з військовими та ветеранами війни
Демонструйте дружню поведінку та спілкуйтесь звично, якщо ваш райдер — військовий чи ветеран війни. Уникайте дискусій на чутливі теми, зокрема, про війну і службу, політику, провину, несправедливість у світі тощо. Якщо райдер прагне говорити на ці теми, пам’ятайте — ваші думки можуть відрізнятися. Це нормально, не потрібно переконувати у зворотному. Спробуйте перевести тему на більш нейтральну розмову і спитати «А що було до цього?», поговорити про хобі чи побут.
Для кращого розуміння, як спілкуватися з ветеранами та військовими, рекомендуємо почитати статтю.
12. Ніякої лайки і погроз 🚫
Утримуйтеся від використання нецензурних слів під час поїздки, не погрожуйте і не ображайте райдерів, навіть, якщо вас провокують. Всі суперечки можна вирішити через конструктивний діалог або наш відділ турботи.
13. Конфіденційність 🔒
Користуйся онлайн-сервісом з повагою до особистих даних райдера. Користуйтеся даними лише за призначенням і не розголошуйте 3-м особам. Не варто дзвонити чи писати райдеру після завершення замовлення. У випадку ж, коли райдер нехтує цим правилом і поширює чи користується вашими даними, звертайтеся до нашого відділу турботи.
14. Користування телефоном 📱
Під час виконання замовлення не варто відволікатися на розмови телефоном, перегляд новин чи відео. Також рекомендуємо користуватися тримачем для телефону, аби зручно переглядати навігатор і не тримати телефон у руці.
ОХАЙНІСТЬ
15. Авто ✨
Ваш автомобіль повинен бути чистим ззовні та всередині. А також без сторонніх ароматів всередині та запаху диму від цигарок. Чистота і комфорт — ваша конкурентна перевага!
16. Зовнішній вигляд 👩🏻👨🏻
Піклуйтеся про свій зовнішній вигляд — це створює приємне враження від поїздки і позитивно впливає на ваш рейтинг! Подбайте, щоб ваш одяг та взуття завжди були чистими та свіжими.
ЗАМОВЛЕННЯ І ПОЇЗДКА
17. Спочатку деталі ☝️
Уточніть в райдера всі потрібні деталі замовлення чи маршруту до виконання поїздки.
18. Штучні замовлення ❌
Заборонено самостійно створювати і приймати замовлення, залучати до цього процесу сторонніх осіб та робити будь-які інші дії для штучного збільшення кількості створених та виконаних замовлень.
19. Запізнення 😨
Якщо ви запізнюєтеся, будь ласка, попереджайте райдера у чаті або телефоном. Якщо його це не влаштовує, у нього є можливість скасувати замовлення.
У разі скасування замовлення райдером, ви маєте право на отримання компенсації у випадку дотримання вимог, встановлених адміністратором онлайн-сервісу.
20. Очікування 🕐
Очікуйте райдера впродовж, як мінімум, 7-ми хвилин. Якщо райдер не виходить найближчим часом, то можете написати в чат чи подзвонити і уточнити. Так ви не втратите свій час і точно будете знати, чи райдер встигає вийти у визначений часовий проміжок.
21. Використання іншого авто 🚫
Ви не можете виконувати замовлення на іншому автомобілі, аніж на тому, дані якого вказані в особистому кабінеті. Потрібно заздалегідь актуалізувати самостійно дані про авто в особистому кабінеті або звернутися до відділу по роботі з партнерами у вашому місті.
22. Актуальне фото в профілі 📷
У вашому профілі повинно бути ваше актуальне фото, без котиків чи знаменитостей. Райдер має впізнати вас у житті, інакше він може скасувати поїздку.
23. Розмінні кошти 💸
Майте при собі готівку на випадок, коли потрібно буде давати решту під час розрахунку за поїздку. Будь ласка, звертайте увагу на суму в готівкових замовленнях і заздалегідь переконайтеся, що у вас є розмінні гроші.
Не варто просити райдера йти і розмінювати гроші або під час виконання замовлення їхати і розмінювати.
24. Знання дороги 🛣
Важливо, щоб ви орієнтувалися в ключових транспортних шляхах міста, а також могли здійснити точну висадку та посадку.
25. Музика 🎵
Обов`язково запитуйте у райдера, чи можна увімкнути музику під час поїздки та уточнюйте побажання. Заборонено вмикати російську музику чи будь-який інший російський контент.
Рекомендуємо під час поїздки вмикати українські радіостанції: DJFM, Europa Plus, Kiss FM, Lounge FM, Radio Nostalgie, Radio Relax, Radio ROKS та інші.
Або ж вмикайте плейлист “Дорожні мотиви”, який ми підготували спільно з BEZODNYA MUSIC та EdEra. У ньому ми зібрали 100 українських треків для водіїв та райдерів Uklon, які зроблять ваші поїздки комфортнішими.
Також райдер може під час замовлення вибрати послугу “Тиша в салоні”, якщо не налаштований розмовляти та хоче, аби в салоні не грала музика під час поїздки.
26. Заправка ⛽️
Якщо вам потрібно заправитися, то краще зробити це перед чи після виконання замовлення. Заправка під час поїздки заборонена.
27. Висадка і посадка 🎯
Намагайтеся завжди якомога точніше подати авто райдеру чи висадити його. Якщо потрібно, то зателефонуйте райдеру або уточніть з ним потрібні дані в чаті.
За неточності можете отримати скаргу від райдера та попередження від нас.
Якщо точка подачі авто в забороненій зоні правилами дорожнього руху, повідомте про це райдера та зупиніться у найближчому дозволеному місці, щоб уникнути штрафів. У разі негативної реакції райдера повідомте нашу службу підтримки.
ПІДТРИМКА
28. Уважність 👀
Бачите у райдера пакунки? Запропонуйте відразу їх поставити у багажник. Райдеру приємно, а ви не переживайте через речі на сидіннях.
29. Допомагайте знайти один одного 🗺
Інколи райдер не може описати, де він знаходиться. Не зліться! Скоріш за все він вперше в цьому місці. Допоможіть йому зорієнтуватися і підкажіть, куди йому краще підійти до подачі авто. Інакше розгублений райдер просто скасовує поїздку.
Не можна
Самостійно змінювати/підвищувати вартість замовлення;
Просити райдера скасувати замовлення;
Контактувати з райдером після виконання замовлення;
Використовувати ненормативну лексику в присутності райдера;
Коментувати поведінку інших учасників дорожнього руху;
Обговорювати політику та релігію;
Передавати замовлення або персональні дані райдера 3-тім особам;
Подаватися на замовлення зі сторонньою особою або підбирати попутників;
Вмикати російську музику та будь-який інший російський контент під час поїздки.
Призупинення співпраці на 5 днів
Самовільне завищення тарифу;
Паління в авто без дозволу райдера;
Розмови на політичні, релігійні або сексуальні теми;
Постійне користування або розмови телефоном без гарнітури під час поїздки;
Систематичні і критичні скарги на стан автомобіля;
Систематичні скарги за запізнення, відсутність решти, заїзд на заправку або неточність подачі;
Контакт з райдером після замовлення без погроз чи переходу на особистості;
Використання ненормативної лексики до райдера або працівників адміністратора онлайн-сервісу;
Контакт з райдером після замовлення з погрозами та переходом на особистості;
Систематичне або критичне зловживання довірою адміністратора онлайн-сервісу;
Якщо драйвер має рейтинг 4.5 або нижче та не менше 20 оцінок;
Систематичні скарги на будь-які з порушень після блокування на 5 днів;
Застосування фізичної сили, крадіжка, сексуальне домагання, наркотичне або алкогольне спʼяніння.
Загальні вимоги до авто
Кожен автомобіль, на якому здійснюються замовлення Uklon, має відповідати певним вимогам безпеки, комфорту та технічного стану. У цій статті розглянемо детально вимоги до кожного класу авто. Нагадуємо, що підтримка охайності та гарного технічного стану авто – це повага як до вашого комфорту, так і до комфорту ваших пасажирів.
Загальна класифікація автомобілів
Автомобільна класифікація допомагає систематизувати типи транспортних засобів за розмірами, характеристиками, призначенням та іншими ознаками. Одним із критеріїв для класифікації також є результати оцінювання безпеки автомобілів за програмою Euro NCAP, яка є загальноєвропейським стандартом для оцінки безпечності автомобілів у випадку аварій. За нею автомобілі розподіляються у наступні класи (також можуть називатись як “сегменти”):
A: Міні автомобілі — призначені для поїздок у міському середовищі. Вони компактні, з мінімальною кількістю сидінь (зазвичай 2 або 4), низьким рівнем споживання пального, обмеженим об’ємом багажника і зручністю маневрування у щільному трафіку.
B: Малі автомобілі — вони універсальніші за A-клас і підходять як для міста, так і для поїздок за його межі. Вони часто пропонують більше місця для пасажирів та багажу, зберігаючи при цьому економічність та компактність.
C: Середні автомобілі — більш місткі та комфортні для водія та пасажирів. Це ідеальний варіант для сімей, оскільки вони мають досить місця для чотирьох-п’яти осіб, зону багажника і середній рівень споживання пального.
D: Великі автомобілі — забезпечують простір, зручність та комфорт для довгих подорожей. D-клас відомий більшими габаритами, покращеними характеристиками продуктивності та безпеки, часто містить технології для забезпечення комфорту.
E: Ділові (бізнес) автомобілі – авто представницького класу, орієнтовані на високий рівень комфорту і якості матеріалів. Часто мають потужні двигуни, преміальні опції та просторий салон.
F: Люкс-автомобілі – автомобілі F-класу належать до розкішних і найвищого рівня представницьких транспортних засобів. Це, як правило, великі автомобілі з винятковими технологіями, преміальними матеріалами та найвищим рівнем безпеки й комфорту.
J: Позашляховики (включаючи кросовери, SUV) — позашляховики (SUV) та кросовери (CUV) стають все більш популярними завдяки універсальності, високій посадці та збільшеному дорожньому просвіту. SUV підходять для водіння по складній місцевості, а CUV більше орієнтовані на комфорт міських умов
М: Багатоцільові автомобілі (включаючи фургони, мінівени, мікроавтобуси, MPV) — призначені для перевезення великої кількості пасажирів і є популярними серед сімей. Вони мають просторий салон, часто обладнаний 6-8 сидіннями, та забезпечують високий рівень комфорту для довгих подорожей. Багажник мінівенів також є досить містким, що робить їх ідеальними для подорожей з великою кількістю речей.
S: Спортивні автомобілі всіх типів (включаючи суперкари) — мають спортивний дизайн, покращену динаміку та продуктивність. Вони призначені для любителів швидкої їзди і часто мають менше місця для пасажирів, але покращені ходові характеристики.
Нижче наведемо також порівняльну базу автомобілів по довжині та колісній базі:
Клас автомобіля
Довжина (мм)
Колісна база (мм)
A-клас
до 3500
до 2400
B-клас
3500-4000
2400-2500
C-клас
4000-4500
2500-2700
D-клас
4500-5000
2700-2900
E-клас
понад 5000
понад 2900
F-клас
понад 5200
понад 3000
M-клас
4500-5000
2700-3000
SUV / CUV
4000-5000
2500-3000
S-клас
4000-4500
2400-2600
Детальніше про загальні вимоги в Uklon
Нижче наведемо загальні вимоги до автомобілів, на яких виконуються замовлення Uklon:
Кузов:
– Чистий ззовні – Без значних вм’ятин, корозії – Відсутність навісних елементів, що критично впливають на зовнішній вигляд авто (великі автобокси, навіси на бампери тощо) – Відсутність пошкоджень та значних подряпин лакофарбового покриття – Відсутність пошкоджень на фарах та склі – Відсутність рекламних наліпок на весь периметр авто – Елементи кузова не мають відрізнятись по кольору – Не допускаються авто з кузовом “купе”(автомобіль, у якого відсутні двері для посадки на другий ряд сидінь і посадка здійснюється через передні двері) – Наявність номерних знаків як ззаду, так і спереду авто згідно з чинними ПДР – Легкосплавні колісні диски, ковпаки на дисках, або охайного виду звичайні сталеві диски – Допускаються лише автомобілі з українською реєстрацією
Салон:
– Чистий та сухий салон без плям, сторонніх запахів та диму цигарок – Салон та сидіння без пошкоджень – У разі наявності чохлів важливо підтримувати їх у чистому та охайному вигляді – Відсутність особистих сторонніх речей у салоні – Чисті килимки та оббивка салону автомобіля, регулярна підтримка чистоти, в тому числі вологе прибирання під час мийки авто
Багажник:
– Чистий та з вільним місцем для багажу пасажира – У бажаному відділені клієнти можуть безкоштовно помістити велику валізу і маленьку сумку (55х40х23 см)
Технічний стан авто:
– Технічно справний стан — при здійсненні перевезення не має бути сторонніх звуків – Сезонні та не зношені шини – Справна система обігріву та кондиціонування. Під час виконання замовлень потрібно підтримувати комфортну температуру у салоні авто. – Справні системи авто, склопідіймачі та дверні ручки – Відсутність масштабних тріщин лобового скла (так звані: павутини) – Наявність справних ременів безпеки у вільному доступі для всіх посадкових місць пасажирів – Наявність усіх підголівників
Реєстрація:
– Огляд та реєстрація автомобілів здійснюється в індивідуальному порядку. – У реєстрації може бути відмовлено, якщо одна чи більше вимог не відповідають стандартам – Клас замовлень може бути знижено в індивідуальному порядку, якщо авто з нюансами за станом або великим пробігом (наприклад: оранжеві чи жовті авто з Кореї) – Зміни у класифікатор автомобілів та як наслідок до класу підключених авто у сервісі можуть вноситись без попередження, через моральне або фізичне старіння транспортного засобу чи зміну уподобань користувачів сервісу.
Авто для швидкого та доступного пересування містом, що зберігає при цьому економічність та компактність.
Детальні вимоги до авто
Автомобілі класів B, C, D, E, F, S, M та J-класів.
Набір авто до даного класу відбувається переважно з 2001 року випуску. Виключенням можуть бути деякі моделі авто сегментів D,E,F та J класу. Також допускаються деякі моделі А-класу останніх поколінь або збільшених габаритів. Популярними представниками класу є моделі: Dacia Logan I, Nissan Micra, Hyundai i10
Інші вимоги: – Авто з незначними пошкодженнями можуть розглядатись в індивідуальному порядку – Також в індивідуальному порядку розглядаються авто від В-класу з іншим кольором деяких елементів кузова, якщо це критично не впливає на загальне сприйняття авто – Розглядаються авто зі сталевими дисками – Допускається тимчасова недоступність системи охолодження – Допускаються незначні тріщини лобового скла
Базові автомобілі для поїздок на кожен день — оптимальний варіант для пересування за помірну вартість
Детальні вимоги до авто
Автомобілі класів B, C, D, E, F, S, M та J-класів.
Набір авто до даного класу відбувається:
У містах категорії 1: переважно з 2008 року випуску
У містах категорії 2: переважно з 2005 року випуску
Виключенням може бути авто сегментів: E,F та J.
Популярними представниками класу є моделі: Skoda Fabia, Chevrolet Aveo, Volkswagen Polo
Інші вимоги:
– Авто з незначними пошкодженнями можуть розглядатись в індивідуальному порядку – Також в індивідуальному порядку розглядаються авто від D-класу з іншим кольором деяких елементів кузова, якщо це критично не впливає на загальне сприйняття авто – Розглядаються авто зі сталевими дисками – Допускається тимчасова недоступність системи охолодження – Допускаються незначні тріщини лобового скла
Авто з просторим салоном та підвищеним комфортом для зручних поїздок.
Детальні вимоги до авто
Автомобілі класів C, D, E, F, S, M (представницького сегмента, з преміум матеріалами салону) та J-класів (компактні, середньо та повнорозмірні).
Набір авто до даного класу відбувається:
У містах категорії 1: переважно з 2013 року випуску. Допускається реєстрація певних моделей авто В-класу, переважно з 2020 року випуску
У містах категорії 2: переважно з 2010 року випуску. Допускається реєстрація певних моделей авто В-класу, переважно з 2017 року випуску
Виключенням можуть бути авто класів E, F та J.
Популярними представниками класу є моделі: Renault Megane, Skoda Octavia, Kia Forte
Інші вимоги:
– Наявність легкосплавних дисків або ковпаків у випадку сталевих дисків – Відсутність пошкоджень ЛКП або кузову автомобіля – Відсутність механічних звуків підвіски, багажника – Цей клас обов’язково включає в себе наявність кондиціонера, користування яким уже враховано у вартість поїздки – Оскільки у клієнта очікування комфорту, до салону авто увага більш прискіплива — не допустимі тріщини сидінь, механічні забруднення, пил – У авто класів E, F та J допускаються незначні тріщини лобового скла
Автомобілі цього класу забезпечують підвищений комфорт, просторий салон, плавність їзди та тишу під час поїздки. Бізнес-клас підходить для ділових зустрічей, трансферів і тривалих поїздок, надаючи високий рівень сервісу і безпеки.
Детальні вимоги до авто
Автомобілі класів D+, E, F, S, та J (міських середньорозмірних) класів.
До набору розглядаються седани або кросовери.
Набір авто до даного класу відбувається:
У містах категорії 1: переважно з 2015 року випуску.
У містах категорії 2: переважно з 2013 року випуску.
Виключенням можуть бути авто сегментів E, F та J.
Популярними представниками класу є моделі: Audi A6, Toyota Camry, Honda Accord
Інші вимоги
– Сидіння авто виготовлені з преміальних матеріалів (шкіра, алькантара, комбінований). Допускається встановлення повнорозмірних чохлів у класичному діловому виконанні, спокійних кольорів, з преміум матеріалів: екошкіра, натуральна шкіра, алькантара, комбінований.
Не допускаються: накидки на сидіння чи універсальні чохли-майки, спортивні різнокольорові чохли, чохли з тканини.
– Оскільки у клієнта очікування комфорту, до салону авто увага більш прискіплива — не допустимі тріщини сидінь, механічні забруднення, пил
– Відсутність тріщин лобового скла
– Відсутність механічних звуків підвіски, багажника
– 3-х або 4-х зонний клімат контроль
– Активна система безпеки всіх пасажирів – Автоматична коробка передач
– Просторий та зручний салон
– відсутність автобокса або каркасу для автобокса на даху автомобіля
– Наявність легкосплавних дисків- Відсутність реклами на кузові або задньому склі автомобіля, за виключенням реклами Uklon (за програмою “Брендування”)
Звертаємо Вашу увагу, що у разі дотримання даних рекомендацій, Ви зможете отримувати чайові частіше та більше заробляти!
Основні стандарти обслуговування клієнтів: – доброзичливість та турбота; – спокій та рівновага; – відповідальність та делікатність; – професіоналізм та презентабельність.
Рекомендуємо завжди мати в авто:
– зарядний пристрій для Android і iOS (в тому числі кабель Type-C) з проводом завдовжки не менше 1 метра – щоб можна було одночасно і заряджати телефон, і користуватися ним; – закорковані пляшки негазованої води; – вологі серветки.
Що зробити перед поїздкою:
✔ перед початком роботи перевірте, що бензину достатньо – не менше ¾ бака, щоб не довелося заїжджати на заправку в процесі виконання замовлення; ✔ зробіть клінінг автомобіля, особливо ручки, килимки та сидіння. Якщо салон або кузов брудні, спочатку помийте автомобіль і тільки тоді починайте роботу; ✔ перевірте, що ваш контактний номер, вказаний у застосунку, доступний. Зарядіть телефон та поповніть баланс; ✔ звільніть багажник та салон від сторонніх речей; ✔ перевірте салон. Пам’ятайте, що в салоні не повинно бути сторонніх запахів: не можна курити або використовувати різкі ароматизатори та парфуми; ✔ клієнту має бути комфортно сидіти ззаду. Для цього відсуньте переднє пасажирське сидіння вперед максимально, на скільки це можливо. Потім максимально вперед нахиліть спинку крісла; ✔ встановіть систему клімат-контролю на 20-22 градуси; ✔ вимкніть всі звуки в телефоні. Переведіть навігатор в режим без звуку; ✔ перед посадкою пасажира виберіть радіостанцію з нейтральною музикою і встановіть мінімальну гучність.
Як правильно подати автомобіль: – коли ви натиснули кнопку «Прийняти», перевірте, чи немає в замовленні коментарів – часто там вказують, де саме очікувати пасажира; – будь ласка, не скасовуйте замовлення після прийняття та не просіть користувача скасувати замовлення за вас – це вплине на ваші показники та на доступ до сервісу; – якщо у вас є питання до пасажира – їх краще поставити, написавши повідомлення; – якщо сталося щось, що не дає вам можливості вчасно подати авто — обов’язково попередьте про це пасажира; – натискайте «На місці», тільки тоді, коли приїдете на місце призначення.
Якщо пасажир з багажем, запропонуйте допомогу: «Дозвольте, я допоможу вам з багажем».
Перед початком руху уточніть у пасажира кінцеву точку: «Проспект Перемоги, вірно?» або «Ми поїдемо на Олімпійську, все правильно?»
Перед початком поїздки рекомендується уточнювати, чи є у клієнта побажання до поїздки, наприклад: «У вас є побажання до поїздки? (музика, кондиціонер).
Безпека і комфорт — важливі аспекти преміального сервісу. Тому справжній професіонал завжди дотримується таких правил під час поїздки: – не починайте розмови й монологи, не пов’язані з поїздкою; – якщо клієнт просить увімкнути іншу музику, уточніть, яку саме; – уважно стежте за дорогою: не використовуйте мобільний телефон, не дивіться відео, не використовуйте телефон, окрім навігатора; – якщо час поїздки сильно збільшується, заздалегідь попередьте про це пасажира; – контролюйте свою посадку: не розвалюйтесь на своєму сидінні, не схиляйтеся на сусіднє пасажирське крісло; – уважно стежте за манерою водіння. Ви повинні керувати автомобілем плавно: без різких прискорень, гальмувань та перебудувань; – якщо під час поїздки відбулося ДТП, зверніться в підтримку, розкажіть, що сталося, й попросіть замовити машину для клієнта. Ми постараємося допомогти вам та пасажиру.
Як завершити поїздку? – попередьте, що ви під’їжджаєте до місця призначення:
«Ми під’їжджаємо, підкажіть, де вам буде зручніше вийти?» – висадку клієнта здійснюйте біля входу або під’їзду, якщо це можливо.
Простежте, щоб клієнту було зручно вийти – не було бруду або калюж
Попрощайтеся:
«Гарного дня/вечора», «До побачення!» або «Всього найкращого. Гарного дня”. В кінці додайте: «Будемо раді вас бачити ще» або «Дякуємо, що обрали Uklon»
– після поїздки обов’язково перевірте салон та багажник. Якщо ви знайшли в салоні забуті речі, одразу повідомте про це в підтримку та дочекайтеся її відповіді
Безпека – не порушуйте правил дорожнього руху: не можна перевищувати швидкість, перетинати суцільні лінії, проїжджати на заборонні сигнали світлофора; – керуйте безпечно: не можна перебудовуватися при інтенсивному русі, різко гальмувати, якщо це не потрібно, перешкоджати випередженню; – не відволікайтеся за кермом: не можна говорити телефоном, дивитися відео, листуватися; – не провокуйте конфлікти; – не можна виконувати замовлення на автомобілі, який не вказано у вашому профілі; – не можна передавати свій акаунт іншим особам та дозволяти стороннім ним користуватися; – повідомте в підтримку, якщо потрапили в ДТП. Ми розповімо, як отримати страховку і як діяти далі; – завжди користуйтеся пасками безпеки та рекомендуйте це пасажирам.
В Uklon заборонено:
❌в салоні автомобіля розміщувати наклейки, листівки, накидки на сидіння та інші носії з будь-якою рекламою, за винятком інформації про сервіс Uklon!; ❌провокувати конфліктні ситуації; ❌ курити під час поїздки (у тому числі електронні пристрої); ❌ якщо пасажир хоче закурити, запропонуйте йому зупинитися або почекати до завершення поїздки; ❌ просити пасажира скасувати замовлення або змінити спосіб оплати на готівку; ❌ просити у пасажира суму більше тієї, яка вказана в замовленні. У тому числі просити доплатити за послуги, яких немає у тарифі; ❌ просити пасажира поставити «п’ятірку» за поїздку. Але ви можете запропонувати клієнту оцінити поїздку, наприклад: «Буду вдячний, якщо ви оціните поїздку».; ❌ подаватися на замовлення зі сторонньою особою або підбирати попутників ❌вчиняти недобросовісні дії щодо сервісу Uklon.
Клас “Prime (beta)
Презентабельні авто, які подарують максимальний комфорт та підкреслять статусність. Головними перевагами цього класу є підвищений сервіс та статусність.
Детальні вимоги до авто
Огляд та набір автомобілів обмежено. Клас знаходиться у бета-тестуванні у м.Київ, запити щодо побажань підключення просимо залишати у відділ Driver Care.
Авто класів:
седани E-класу останніх кузовних модифікацій, переважно з 2018 року.
седани F-класу, останніх кузовних модифікацій, переважно з 2015 року.
міські кросовери J-класу(середньо чи повнорозмірні), представницького сегмента, переважно з 2015 року.
Популярними представниками класу є моделі: Lexus ES, Tesla Model Y, Jaguar I-Pace
Автівки цього класу відрізняються обов’язковою наявністю таких елементів:
– Салон авто виконаний з преміальних матеріалів (шкіра, алькантара, велюр, комбінований) – Підігрів сидінь – 3-х або 4-х зонний клімат контроль – Активна система безпеки всіх пасажирів – Автоматична коробка передач – Просторий та зручний салон для пасажирів. – Відсутність тріщин лобового скла – Відсутність механічних звуків підвіски, багажника – Wi-Fi – Питна вода для пасажира – Зарядні пристрої – Наявність в авто дротів для зарядки девайсів – Колір автомобіля має бути спокійних (не яскравих чи спортивних) відтінків: чорний, білий, темні відтінки (темно-червоний, темно-коричневий, темно-сірий, темно-синій)
Клас “Універсал”
Легкові автомобілі подовженої кузовної бази, або форм-факторів “фургон” чи “мінівен”. Це просторе та зручне авто для перевезення габаритних речей, подорожей з валізами до вокзалів чи автостанцій. Автомобілі цього класу мають збільшене багажне відділення.
Детальні вимоги до авто
Авто класів: B, C, D, E, F, M, J (SUV)
Вимогою до підключення класу є тип кузову: універсал, кросовер або пікап, мікроавтобус
Набір авто до даного класу відбувається:
У містах категорії 1: переважно з 2008 року випуску
У містах категорії 2: переважно з 2005 року випуску
Виключенням може бути авто сегментів: E, F та J.
Популярними представниками класу є моделі: Volkswagen Caddy, Skoda Roomster, Opel Zafira
Інші вимоги:
– Авто з незначними пошкодженнями можуть розглядатись в індивідуальному порядку. – Також в індивідуальному порядку розглядаються авто від D-класу з іншим кольором бампера, якщо це критично не впливає на загальне сприйняття авто – Розглядаються авто зі сталевими дисками – Цей клас обов’язково включає в себе наявність кондиціонера, користування яким уже враховано у вартість поїздки
Клас чудово підходить для груп пасажирів до 6-8 осіб. Авто даного сегменту забезпечують просторий і комфортний салон для всієї компанії або родини з багажем. Такий транспорт зручний для спільних поїздок на свята чи трансферів, дозволяючи всім пасажирам їхати разом
Детальні вимоги до авто
Авто класів: M, J (SUV)
Обов’язковою вимогою є наявність 6 та більше пасажирських місць.
Набір авто до даного класу відбувається:
У містах категорії 1: переважно з 2008 року випуску
У містах категорії 2: переважно з 2005 року випуску
Популярними представниками класу є моделі: Mercedes-Benz Vito, Renault Trafic, Opel Vivaro
Інші вимоги: – Допускаються виключно авто з типом Пасажирський або переобладнаного на нього. – Кожне посадкове місце повинно бути обладнане 2-х або 3-х точковим ременем безпеки та підголівником – Авто з незначними пошкодженнями можуть розглядатись в індивідуальному порядку. – Розглядаються авто зі сталевими дисками
У даному блоці розглянемо інші класи та сервіси, які доступні до підключення, та їх особливості
Клас “Експрес (м.Київ)
“Експрес” — це клас, що доступний для авто, які можуть пересуватись смугою громадського транспорту.
Вимоги до авто:
– Доступний для авто класів “Комфорт” та “Бізнес” – Автівка має бути додана у ліцензію перевізника, а також у систему ШЛЯХ з видом діяльності: “таксі” – Авто має пройти обов‘язковий технічний контроль (ОТК) – На авто мають бути наявні обов‘язкові атрибути: шашка на даху авто, композиції квадратів на лівій та правій передніх дверях (допускається магнітна наліпка), світловий ліхтар червоного або зеленого кольорів у правому верхньому куті під лобовим склом
Для підключення даного класу, зверніться у відділ Driver Care.
Клас: “Доставка (автодоставка)
“Доставка” — це сервіс доставки кур‘єрських посилок.
Пакунок має бути добре запакований відправником, максимальний розмір – 80х105х45 см (довжина, ширина, висота), та вагою до 20 кг. Під час виконання замовлення типу “Доставка” категорично заборонено виконання інших замовлень. Доступність цього класу залежить від Критеріїв доступності, які можна переглянути та контролювати в меню застосунку «Ваше авто» ➝ «Доставка».
Існують 2 формати сервісу “Доставка”:
«Адреса – адреса» – це стандартний тип доставки, де вихід воді з автомобіля для отримання чи передачі посилки не передбачений. Доплата відсутня.
«Двері – двері» – водій повинен зв’язатися з відправником та у разі необхідності піднятися на поверх, щоб отримати посилку в точці відправлення та доставити її одержувачу до дверей чи на поверх. Доплата становить 45 грн.
Сервіс “Драйвер”
“Драйвер” — це сервіс, що призначений для випадків, коли вам необхідно керуючи автомобілем замовника, відвезти авто з точки подачі у точку призначення.
Він розподіляється на два підтипи за фактором коробки передач, які вказує замовник — механічна або автоматична. Регулювати цей сервіс ви можете у застосунку Uklon Driver.
Клас “Дитячий”
“Дитячий”— це клас, у якому замовник подорожує з дитиною, і потребує автівку, що обладнана дитячим кріслом. Тобто в авто має бути спеціальний засіб, що дає змогу пристебнути дитину за допомогою ременів безпеки.
Дитячі крісла необхідні для безпечного перевезення дітей з моменту народження і приблизно до віку 12 років (поки дитина не досягне ваги 36 кг і зросту вище 1,45 метра).
При створенні замовлення вказується вік дитини:
1-5 років. У таких випадках необхідною є наявність відповідного дитячого крісла групи I
від 6 років. У таких випадках необхідною є наявність відповідного дитячого крісла, групи II, III, які ще називають “бустер”.
Доступність цього класу залежить від Критеріїв доступності, які можна переглянути та контролювати в застосунку Uklon Driver у розділі: «Меню»➝ «Ваше авто.
Для підключення даного класу, зверніться у відділ Driver Care
Сервіс “Міжміст”
Міжміст (1-4 пасажири) — райдери використовують цей сервіс авто для міжміських поїздок по території України за спеціальним тарифом.
Додаткові опції у замовлені
Під час створення замовлення пасажир може вказувати коментарі або додаткові опції, на які варто звертати увагу, коли ви приймаєте поїздку. На низку опцій є додаткова плата — деталі ви можете переглянути у застосунку для замовлення авто “Uklon”.
Додатковий багаж у салоні – таку опцію встановлюють, якщо додатковий габаритний багаж не поміститься в авто і перевозиться в салоні авто. Доплата становить 30 грн.
Водій не палить – опція, при якій замовник хоче додатково акцентувати, що у салоні не має бути запаху цигарок, в тому числі й запаху від водія чи водійки, що палить.
Зустріти з табличкою – опція, що вказується у випадках, коли замовника потрібно зустріти на вокзалі, автостанції чи у іншому людному місці. У такому випадку, замовник вкаже надпис для таблички. Доплата становить 50 грн.
Англомовний водій – якщо у замовлені вказано дану опцію, замовник очікує від водія знання англійської мови для комунікації. Доплата становить 10 грн.
Їду з тваринкою – опція для випадків, коли клієнт подорожує з тваринкою. Доплата становить 20 грн.
Тиша в салоні – опція для випадків, коли клієнту необхідно побути в тиші під час поїздки.
Вимоги до поведінки та спілкування
Правилами сервісу заборонені будь-які маніпуляції, спрямовані на збільшення кількості виконаних замовлень або ж інших якісних чи кількісних показників, що впливають на участь у бонусних програмах. Суворо заборонено створювати замовлення з метою їх самостійного прийняття та виконання, або залучати до цього процесу сторонніх осіб. У випадку, якщо ці правила будуть порушені, сервіс залишає за собою право позбавити партнера бонусу, обмежити прийняття замовлень на певний період або припинити співпрацю. Стосується усіх міст.
Загальні обовʼязки:
Мати справне та чисте авто, без сторонніх запахів й особливо сигаретного диму;
Очікування клієнта не менше 7 хвилин від часу подачі авто;
Відповідність класу авто та додаткових вимог вказаним параметрам у замовленні;
Охайний зовнішній вигляд;
Знання основних автомобільних сполучень міста;
Дотримання правил дорожнього руху;
Наявність розмінних коштів; * решта має бути з купюри 500 грн.
Комунікативні обовʼязки:
Толерантне та ввічливе спілкування з клієнтами;
Актуальний номер телефону в програмі;
Обовʼязкове виконання замовлення при його підтвердженні або скасування водієм протягом 3 хвилин;
Обговорення всіх деталей замовлення/маршруту до його виконання;
Попередження клієнта в разі запізнення на замовлення; якщо клієнта це не влаштовує, замовлення скасовується відмовою водія;
Звʼязатись з відділом інформаційної підтримки для перерахунку вартості замовлення або внесення змін до маршруту;
Наявність коштів на балансі програми та на мобільному рахунку для звʼязку з клієнтом/оператором;
Обов`язково питайте у клієнта яку музику увімкнути під час поїздки;
Забороняється:
Самостійно змінювати/підвищувати вартість замовлення;
Просити клієнта скасувати замовлення;
Контактувати з клієнтом після виконання замовлення;
Використовувати ненормативну лексику в присутності клієнта;
Обговорювати політику та релігію;
Передавати замовлення або дані клієнта 3-тім особам;
Виконувати замовлення на іншому автомобілі. Необхідно заздалегідь замінити актуалізувати дані про авто в особистому кабінеті, або звернутися до відділу по роботі з партнерами у вашому місті;
Подаватися на замовлення зі сторонньою особою або підбирати попутників;
Вмикати російську музику та будь-який російський контент під час поїздки.
Транслювати музику або інші звуки в салоні без згоди на це пасажирів.
Водій має право відмовитись від замовлення у разі:
Неадекватної або агресивної поведінки клієнта
Явно вираженого алкогольного або наркотичного спʼяніння
Якщо одяг клієнта значно забруднений
Якщо передбачається перевезення небезпечного або неформатного багажу, який може чинити шкоду авто або не поміститися в багажному відділенні
Якщо кількість клієнтів перевищує передбачені технічні характеристики автомобіля
Попередження
— Скарга за заїзд на заправку;
— Скарги за запізнення;
— Скарги за неточність подачі або висадки;
— Скарги за відсутність решти;
— Перша подача на іншому автомобілі, при умові що зараз драйвер працює та буде працювати на зареєстрованому авто.
Блокування на 5 днів
— Самовільне завищення тарифу;
— Паління в авто без дозволу клієнта;
— Розмови на політичні, релігійні або сексуальні теми;
— Розмови телефоном без гарнітури під час поїздки;
— Критичні скарги на стан автомобіля;
— Систематичні скарги за запізнення, відсутність решти, заїзд на заправку або неточність подачі;
— Контакт з клієнтом після замовлення без погроз чи переходу на особистості;
— Повторна скарга на подачу іншого автомобілю;
— Незначне зловживання довірою компанії;
— Систематичні скарги на поведінку.
Припинення співпраці
— Використання ненормативної лексики до клієнта або працівників компанії;
— Контакт з клієнтом після замовлення з погрозами та переходом на особистості;
— Скарги на манеру спілкування;
— Систематичне або критичне зловживання довірою компанії;
— Якщо драйвер має рейтинг 4.5 або нижче та не менше 20 оцінок;
— Систематичні скарги на будь-які з порушень після блокування на 5 днів;
— Застосування фізичної сили, крадіжка, сексуальне домагання, наркотичне або алкогольне спʼяніння;
— Якщо драйвер не розмовляє українською мовою;
Спілкування з оператором інформаційної підтримки
Ми розуміємо, що у повсякденному житті та особливо під час виконання замовлень можуть виникати стресові ситуації, але ми радимо зберігати рівновагу і поважати один одного та дотримуватися етики спілкування. Ні в якому разі не використовуйте ненормативну лексику та не підвищуйте тон під час розмови з оператором. Це правило працює в обох напрямках.
У разі ігнорування попередження про некоректне спілкування, партнер не змінює манеру спілкування, оператор має право обмежити партнера в роботі строком на 5 днів.
Важливо!
Якщо водій-партнер систематично порушує правила співпраці, компанія залишає за собою право відмовитися від співпраці з даним партнером.