close

Вимоги до поведінки та спілкування

 

Правилами сервісу заборонені будь-які маніпуляції, спрямовані на збільшення кількості виконаних замовлень або ж інших якісних чи кількісних показників, що впливають на участь у бонусних програмах. Суворо заборонено створювати замовлення з метою їх самостійного прийняття та виконання, або залучати до цього процесу сторонніх осіб. У випадку, якщо ці правила будуть порушені, сервіс залишає за собою право позбавити партнера бонусу, обмежити прийняття замовлень на певний період або припинити співпрацю. Стосується усіх міст.

 

Загальні обовʼязки:

Комунікативні обовʼязки:

 

 

Забороняється:

 

 

Водій має право відмовитись від замовлення у разі:

Неадекватної або агресивної поведінки клієнта

Явно вираженого алкогольного або наркотичного спʼяніння

Якщо одяг клієнта значно забруднений

Якщо передбачається перевезення небезпечного або неформатного багажу, який може чинити шкоду авто або не поміститися в багажному відділенні

Якщо кількість клієнтів перевищує передбачені технічні характеристики автомобіля

 

 

Попередження

— Скарга за заїзд на заправку;

— Скарги за запізнення;

— Скарги за неточність подачі або висадки;

— Скарги за відсутність решти;

— Перша подача на іншому автомобілі, при умові що зараз драйвер працює та буде працювати на зареєстрованому авто.

 

 

Блокування на 5 днів

— Самовільне завищення тарифу;

— Паління в авто без дозволу клієнта;

— Розмови на політичні, релігійні або сексуальні теми;

— Розмови телефоном без гарнітури під час поїздки;

— Критичні скарги на стан автомобіля;

— Систематичні скарги за запізнення, відсутність решти, заїзд на заправку або неточність подачі;

— Контакт з клієнтом після замовлення без погроз чи переходу на особистості;

— Повторна скарга на подачу іншого автомобілю;

— Незначне зловживання довірою компанії;

— Систематичні скарги на поведінку.

 

 

Припинення співпраці

— Використання ненормативної лексики до клієнта або працівників компанії;

— Контакт з клієнтом після замовлення з погрозами та переходом на особистості;

— Скарги на манеру спілкування;

— Систематичне або критичне зловживання довірою компанії;

— Якщо драйвер має рейтинг 4.5 або нижче та не менше 20 оцінок;

— Систематичні скарги на будь-які з порушень після блокування на 5 днів;

— Застосування фізичної сили, крадіжка, сексуальне домагання, наркотичне або алкогольне спʼяніння;

— Якщо драйвер не розмовляє українською мовою;

 

 

Спілкування з оператором інформаційної підтримки

Ми розуміємо, що у повсякденному житті та особливо під час виконання замовлень можуть виникати стресові ситуації, але ми радимо зберігати рівновагу і поважати один одного та дотримуватися етики спілкування. Ні в якому разі не використовуйте ненормативну лексику та не підвищуйте тон під час розмови з оператором. Це правило працює в обох напрямках.

 

У разі ігнорування попередження про некоректне спілкування, партнер не змінює манеру спілкування, оператор має право обмежити партнера в роботі строком на 5 днів.

 

 

Важливо!

Якщо водій-партнер систематично порушує правила співпраці, компанія залишає за собою право відмовитися від співпраці з даним партнером.

Загальні вимоги до прийому авто

Ваш автомобіль повинен бути:

чистим ззовні та в салоні;

без корозії та пошкоджень кузова;

на сезонних і не зношених шинах;

не з кузовом “купе”;

з українською реєстрацією;

в авто мають бути справні ремені безпеки у вільному доступі для пасажира;

в авто не повинно бути сторонніх запахів та запаху диму від цигарок;

в авто має бути справна система обігріву та кондиціонування салону. В холодну та теплу пору року – потрібно підтримувати комфортний для перебування в салоні температурний режим.

Класи авто

Основний клас авто для усіх міст України – ви можете переглянути у таблиці;

Опис інших класів та сервісів, які можуть бути встановлені для співпраці – представлено у статті;

У містах: Київ, Львів, Дніпро, Одеса, Кривий Ріг – набір авто переважно з 2005 року. У інших містах України набір авто переважно з 2001 року. По деяких моделях вимоги до року можуть відрізнятись;

Огляд та реєстрація автомобілів здійснюється в індивідуальному порядку. Більш детальні вимоги дізнавайтеся у відділі реєстрації;

Клас замовлень може бути знижено в індивідуальному порядку, якщо авто з нюансами за станом або великим пробігом, наприклад оранжеві чи жовті авто з Кореї.

Важливо для класу бізнес!

Для підключення класу бізнес, окрім відповідної марки/моделі авто, потрібно також мати матеріал сидінь: шкіра, алькантара або комбінація шкіри-тканини.

Рекомендації для драйверів класу Бізнес

Звертаємо Вашу увагу, що у разі дотримання даних рекомендацій, Ви зможете отримувати чайові частіше та більше заробляти!


Основні стандарти обслуговування клієнтів:

– доброзичливість та турбота;

– спокій та рівновага;
– відповідальність та делікатність;

– професіоналізм та презентабельність.

Рекомендуємо завжди мати в авто:

– зарядний пристрій для Android і iOS (в тому числі кабель Type-C) з проводом завдовжки не
менше 1 метра – щоб можна було одночасно і заряджати телефон, і користуватися ним;

– закорковані пляшки негазованої води;

– вологі серветки.

Що зробити перед поїздкою:



перед початком роботи перевірте, що бензину достатньо – не менше ¾ бака, щоб не довелося заїжджати на заправку в процесі виконання замовлення;

зробіть клінінг автомобіля, особливо ручки, килимки та сидіння. Якщо салон або кузов брудні, спочатку помийте автомобіль і тільки тоді починайте роботу;

перевірте, що ваш контактний номер, вказаний у застосунку, доступний. Зарядіть телефон та поповніть баланс;

звільніть багажник та салон від сторонніх речей;

перевірте салон. Пам’ятайте, що в салоні не повинно бути сторонніх запахів: не можна палити або використовувати різкі ароматизатори та парфуми;

клієнту має бути комфортно сидіти ззаду. Для цього відсуньте переднє пасажирське сидіння вперед максимально, на скільки це можливо. Потім максимально вперед нахиліть спинку крісла;

встановіть систему клімат-контролю на 20-22 градуси;

вимкніть всі звуки в телефоні. Переведіть навігатор в режим без звуку;

перед посадкою пасажира виберіть радіостанцію з нейтральною музикою і встановіть мінімальну гучність.

Як правильно подати автомобіль:

– коли ви натиснули кнопку «Прийняти», перевірте, чи немає в замовленні коментарів – часто там вказують, де саме очікувати пасажира;

– будь ласка, не скасовуйте замовлення після прийняття та не просіть користувача скасувати замовлення за вас – це вплине на ваші показники та на доступ до сервісу. Прочитати детальніше про скасування можна за посиланням;

– якщо у вас є питання до пасажира – їх краще поставити написавши повідомлення;

– якщо сталося щось, що не дає вам можливості вчасно подати авто, то обов’язково попередьте про це пасажира;

– натискайте «На місці», тільки тоді, коли приїдете на місце призначення.


Як зустріти райдера

Чемно вітайте пасажира:
«Доброго ранку/дня/вечора»

Якщо пасажир з багажем, запропонуйте допомогу:
«Дозвольте, я допоможу вам з багажем».

Перед початком руху уточніть у пасажира кінцеву точку:
«Проспект Перемоги, вірно?» або «Ми поїдемо на Олімпійську, все правильно?»

Перед початком поїздки рекомендується уточнювати, чи є у клієнта побажання до поїздки, наприклад:
«У вас є побажання до поїздки? (музика, кондиціонер).



Безпека і комфорт – важливі аспекти преміального сервісу. Тому справжній професіонал завжди дотримується таких правил під час поїздки:

– не починайте розмови й монологи, не пов’язані з поїздкою;

– якщо клієнт просить увімкнути іншу музику, уточніть, яку саме;

– уважно стежте за дорогою: не використовуйте мобільний телефон, не дивіться відео, не листуйтеся і тому подібне;

– якщо час поїздки сильно збільшується, заздалегідь попередьте про це пасажира;

– контролюйте свою посадку: не розвалюйтесь на своєму сидінні, не схиляйтеся на сусіднє пасажирське крісло;

– уважно стежте за манерою водіння. Ви повинні керувати автомобілем плавно: без різких прискорень, гальмувань та перебудувань;

– якщо під час поїздки відбулося ДТП, зверніться в підтримку, розкажіть, що сталося, й попросіть замовити машину для клієнта. Ми постараємося допомогти вам та пасажиру.

Як завершити поїздку?

– попередьте, що ви під’їжджаєте до місця призначення:

«Ми під’їжджаємо, підкажіть, де вам буде зручніше вийти?»

– висадку клієнта здійснюйте біля входу або під’їзду, якщо це можливо.
Простежте, щоб клієнту було зручно вийти – не було бруду або калюж

Попрощайтеся:

«Гарного дня/вечора», «До побачення!» або «Всього найкращого. Гарного дня”. В кінці додайте: «Будемо раді вас бачити ще» або «Дякуємо, що обрали Uklon»

– після поїздки обов’язково перевірте салон та багажник. Якщо ви знайшли в салоні забуті речі, одразу повідомте про це в підтримку та дочекайтеся її відповіді

Безпека

– не порушуйте правил дорожнього руху: не можна перевищувати швидкість, перетинати суцільні лінії, проїжджати на заборонні сигнали світлофора;

– керуйте безпечно: не можна перебудовуватися при інтенсивному русі, різко гальмувати, якщо це не потрібно, перешкоджати випередженню;


– не відволікайтеся за кермом: не можна говорити телефоном, дивитися відео, листуватися;
– не провокуйте конфлікти;


– не можна виконувати замовлення на автомобілі, який не вказано у вашому профілі;


– не можна передавати свій акаунт іншим особам та дозволяти стороннім ним користуватися;


– повідомте в підтримку, якщо потрапили в ДТП. Ми розповімо, як отримати страховку і як діяти далі;


– завжди користуйтеся пасами безпеки та рекомендуйте це пасажирам.

В Uklon заборонено:

❌в салоні автомобіля заборонено розміщувати наклейки, листівки, накидки на сидіння та інші носії з будь-якою рекламою, за винятком інформації про сервіс Uklon!;

❌провокувати конфліктні ситуації;

❌ курити під час поїздки (у тому числі електронні пристрої);

❌ якщо пасажир хоче закурити, запропонуйте йому зупинитися або почекати до завершення поїздки;

❌ просити пасажира скасувати замовлення або змінити спосіб оплати на готівку;

❌ просити у пасажира суму більше тієї, яка вказана в замовленні. У тому числі просити доплатити за послуги, яких немає у тарифі;

❌ просити пасажира поставити «п’ятірку» за поїздку. Але ви можете запропонувати клієнту оцінити поїздку, наприклад: «Буду вдячний, якщо ви оціните поїздку».;

❌ подаватися на замовлення зі сторонньою особою або підбирати попутників
Вчиняти недобросовісні дії щодо сервісу Uklon.