Інформація по розрахунку безкоштовного та платного простою
Під час виконання замовлення вартість може змінитися у зв’язку з очікуванням райдера як на початковій, так і на проміжній адресах. У райдера є 3 хвилини безкоштовного очікування. Починаючи з 4-ї хвилини, кожна наступна буде рахуватися відповідно до класу.
Простій вмикається, коли:
- розпочався вказаний час подачі авто;
- авто вже не рухається;
- авто перебуває у радіусі 100 м від вказаної точки і є перешкоди, що заважають підʼїхати ближче.
Вплив динамічного коефіцієнта на вартість простою
Якщо замовлення здійснюється за підвищеним коефіцієнтом, наприклад 2x, вартість простою автоматично збільшується. Таким чином, при тарифі 2x, вартість хвилини платного простою становитиме 6 грн замість стандартних 3 грн. Це дозволить вам отримувати більш справедливу оплату за час очікування у періоди високого попиту.
Окремий розрахунок простою на проміжних точках маршруту
Розрахунок простою на кожній проміжній зупинці починається одразу з платного часу, незалежно від того, скільки хвилин ви провели у простої на початковій точці. Тобто ви отримуватимете оплату за кожну хвилину простою на проміжних зупинках, що робить процес нарахування більш прозорим і справедливим.
Нам важливо, щоб ви отримували справедливу оплату за надані послуги, тож оновленні розрахунки роблять систему більш ефективною та прозорою.
Співпраця у якості ФОП
❗️ Підключайтесь до співпраці у якості ФОП та отримуйте до 3000 бонусами
Співпраця через ФОП – це спосіб співпраці, що дозволяє отримувати кошти за безготівкові замовлення від райдерів на розрахунковий рахунок ФОП
Переваги даного методу
– офіційна діяльність та прозора сплата податків;
– щоденні виплати на рахунок ФОП.
Кроки переходу
Звертаємо вашу увагу!
На кожному кроці ми допомагаємо вам. Зверніться у наш Telegram–чат: https://t.me/+380931770216, щоб отримати консультацію та підтримку.
1. Зареєструйте ФОП 2 або 3 групи
Зареєструвати ФОП ви можете онлайн, на сайті Дія: https://diia.gov.ua/services/reyestraciya-fop
По ФОП необхідно відкрити як мінімум два види діяльності (КВЕД):
– 49.39: Інший пасажирський наземний транспорт, н. в. і. у.
– 53.20: Інша поштова та кур’єрська діяльність (якщо ви не плануєте виконувати доставку, даний КВЕД необов‘язковий), варто додавати після реєстрації та переходу на спрощену систему.
Після реєстрації необхідно надати витяг/виписку з ЄДР(єдиного державного реєстру) — його також можна отримати на сайті Дія у розділі “Послуги”.
Додатково:
Якщо крім перевезення пасажирів легковим автомобільним транспортом на замовлення, ви маєте намір здійснювати надання послуг таксі – вам варто додати квед 49.32 – Надання послуг таксі
Звертаємо увагу, що діяльність за кведом 49.32 потребує додаткового виду діяльності по ліцензії: “внутрішні перевезення пасажирів на таксі“.
Також, ви маєте право додавати будь-які інші КВЕД-и, якщо маєте намір здійснювати діяльність передбачену такими кведами
2. Відкрийте рахунок ФОП у банку
– Відкрийте рахунок ФОП у будь якому банку України.
– Замовте в банку довідку про відкриття рахунку ФОП нового зразка із зазначенням IBAN.
3. Отримайте ліцензію
– Подача заявки на ліцензію відбувається у кабінеті ШЛЯХ: https://shlyah.dsbt.gov.ua
– Основним або додатковим видом діяльності має бути: “Внутрішні перевезення пасажирів легковими автомобілями на замовлення”.
– У кабінеті ШЛЯХ отримайте витяг/виписку про отримання ліцензії та надайте її нам.
– Ми також можемо надати вам інструкцію, як швидко заповнити заявку на ліцензію
Додатково:
Якщо крім перевезення пасажирів легковим автомобільним транспортом на замовлення, ви маєте намір здійснювати надання послуг таксі – вам варто оформити також вид діяльності по ліцензії: “внутрішні перевезення пасажирів на таксі“.
У такому разі:
-
Або при подачі заявки на ліцензію, одразу вкажіть два потрібних види діяльності
-
Або розширте ліцензію, додавши ще один вид діяльності
Звертаємо увагу: для здійснення діяльності “таксі” необхідно буде вказати додаткове спецобладнання на ваш автомобіль: шашка, композиції квадратів на дверях зліва та справа, сигнальний ліхтар під лобовим склом, дані про таксометр.
4. Зареєструйте акаунт у платіжній системі
– Ми надамо вам інструкцію, як швидко пройти реєстрацію у платіжній системі.
– У вашому акаунті у платіжній системі ви зможете отримувати:
щомісячні акти виконаних робіт;
договір з платіжною системою.
– Для реєстрації потрібно буде надати витяги документів, які ви оформили на попередніх кроках, а також паспорт та РНОКПП (ІПН, податковий номер).
5. Підпишіть договір з Uklon
– Підпишіть договір про надання доступу до онлайн-сервісу.
– Для підписання необхідно надати витяги документів, які ви оформили на попередніх кроках.
– Підписання відбувається швидко, через сервіс Вчасно https://vchasno.ua/
– Для підпису достатньо зареєструвати безкоштовний акаунт у даному сервісі.
– Ми надамо примірник договору та надішлемо його вам на підпис.
– Також саме у Вчасно будуть надходити щомісячні акти.
6. Увімкнення співпраці через ФОП по вашому акаунті
Готово! На цьому кроці ми вмикаємо вам даний спосіб співпраці.
Механіка нарахувань:
– Кошти від пасажирів надходитимуть вам на рахунок ФОП щоденно (окрім вихідних, за пт+сб+нд кошти надійдуть у понеділок).
– Раз на добу в історії вашого балансу буде формуватись коригуюча транзакція, що відображатиме розмір коштів, які надійшли вам на ФОП.
– Кошти надходять, якщо сумарно на акаунт у платіжну систему отримано більше 500 грн. Тому якщо за добу ви отримали менше 500 грн, сума очікуватиме додаткових надходжень у наступні дні і коли на акаунті стане більше 500 грн – відбудеться перерахунок на ФОП.
Контакти
– Також ви можете звернутися у Telegram-чат для додаткової консультації: https://t.me/+380931770216
Додаткова інформація
ОТК(обов‘язковий технічний контроль)
Варто пройти технічний контроль та отримати сертифікат. Деталі щодо проходження технічного контролю ви можете дізнатись на сайті сервісного центру
У DriverUP також є партнери, які надають знижки на технічний контроль.
Страховка з приміткою: “використовується для таксі“
Варто оформляти страхові поліси(обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності) з відповідною приміткою “таксі”.
У DriverUP також є партнери, які надають знижки на оформлення страхового полісу з відповідною приміткою.
РРО
Для фіскалізації операцій, варто встановити реєстратор розрахункових операцій(РРО)
Рекомендуємо використовувати програмні РРО, їх можна встановити як застосунок на телефон, це досить зручно.
Є зручні рішення на Android та IOS, від провідних приватних компаній, або штатні застосунки напряму від податкової.