close
ГоловнаБаза знаньяк оформити фоп


Інформація по розрахунку безкоштовного та платного простою

Під час виконання замовлення вартість може змінитися у зв’язку з очікуванням райдера як на початковій, так і на проміжній адресах. У райдера є 3 хвилини безкоштовного очікування. Починаючи з 4-ї хвилини, кожна наступна буде рахуватися відповідно до класу.

Простій вмикається, коли:

Вплив динамічного коефіцієнта на вартість простою

Якщо замовлення здійснюється за підвищеним коефіцієнтом, наприклад 2x, вартість простою автоматично збільшується. Таким чином, при тарифі 2x, вартість хвилини платного простою становитиме 6 грн замість стандартних 3 грн. Це дозволить вам отримувати більш справедливу оплату за час очікування у періоди високого попиту.

Окремий розрахунок простою на проміжних точках маршруту

Розрахунок простою на кожній проміжній зупинці починається одразу з платного часу, незалежно від того, скільки хвилин ви провели у простої на початковій точці. Тобто ви отримуватимете оплату за кожну хвилину простою на проміжних зупинках, що робить процес нарахування більш прозорим і справедливим.

Нам важливо, щоб ви отримували справедливу оплату за надані послуги, тож оновленні розрахунки роблять систему більш ефективною та прозорою.

Співпраця у якості ФОП

❗️ Підключайтесь до співпраці у якості ФОП та отримуйте до 3000 бонусами

 

Як отримати до 3000 грн бонусами?

Співпраця через ФОП – це спосіб співпраці, що дозволяє отримувати кошти за безготівкові замовлення від райдерів на розрахунковий рахунок ФОП

Переваги даного методу

– офіційна діяльність та прозора сплата податків; 

– щоденні виплати на рахунок ФОП.


Кроки переходу

Звертаємо вашу увагу! 

На кожному кроці ми допомагаємо вам. Зверніться у наш Telegram–чат: https://t.me/+380931770216, щоб отримати консультацію та підтримку.

1. Зареєструйте ФОП 2 або 3 групи

Зареєструвати ФОП ви можете онлайн, на сайті Дія: https://diia.gov.ua/services/reyestraciya-fop 

По ФОП необхідно відкрити як мінімум два види діяльності (КВЕД):

– 49.39: Інший пасажирський наземний транспорт, н. в. і. у.

– 53.20: Інша поштова та кур’єрська діяльність (якщо ви не плануєте виконувати доставку, даний КВЕД необов‘язковий), варто додавати після реєстрації та переходу на спрощену систему.

Після реєстрації необхідно надати витяг/виписку з ЄДР(єдиного державного реєстру) — його також можна отримати на сайті Дія у розділі “Послуги”.

Додатково:

Якщо крім перевезення пасажирів легковим автомобільним транспортом на замовлення, ви маєте намір здійснювати надання послуг таксі – вам варто додати квед 49.32 – Надання послуг таксі

Звертаємо увагу, що діяльність за кведом 49.32 потребує додаткового виду діяльності по ліцензії: “внутрішні перевезення пасажирів на таксі“.

Також, ви маєте право додавати будь-які інші КВЕД-и, якщо маєте намір здійснювати діяльність передбачену такими кведами


2. Відкрийте рахунок ФОП у банку

– Відкрийте рахунок ФОП у будь якому банку України.
– Замовте в банку довідку про відкриття рахунку ФОП нового зразка із зазначенням IBAN.

3. Отримайте ліцензію

– Подача заявки на ліцензію відбувається у кабінеті ШЛЯХ: https://shlyah.dsbt.gov.ua 
– Основним або додатковим видом діяльності має бути: “Внутрішні перевезення пасажирів легковими автомобілями на замовлення”.
– У кабінеті ШЛЯХ отримайте витяг/виписку про отримання ліцензії та надайте її нам.
– Ми також можемо надати вам інструкцію, як швидко заповнити заявку на ліцензію

Додатково:

Якщо крім перевезення пасажирів легковим автомобільним транспортом на замовлення, ви маєте намір здійснювати надання послуг таксі – вам варто оформити також вид діяльності по ліцензії: внутрішні перевезення пасажирів на таксі.

У такому разі:

Звертаємо увагу: для здійснення діяльності “таксі” необхідно буде вказати додаткове спецобладнання на ваш автомобіль: шашка, композиції квадратів на дверях зліва та справа, сигнальний ліхтар під лобовим склом, дані про таксометр.


4. Зареєструйте акаунт у платіжній системі

– Ми надамо вам інструкцію, як швидко пройти реєстрацію у платіжній системі.
– У вашому акаунті у платіжній системі ви зможете отримувати:
щомісячні акти виконаних робіт;
договір з платіжною системою.
– Для реєстрації потрібно буде надати витяги документів, які ви оформили на попередніх кроках, а також паспорт та РНОКПП (ІПН, податковий номер).


5. Підпишіть договір з Uklon

– Підпишіть договір про надання доступу до онлайн-сервісу.
– Для підписання необхідно надати витяги документів, які ви оформили на попередніх кроках.
– Підписання відбувається швидко, через сервіс Вчасно https://vchasno.ua/
– Для підпису достатньо зареєструвати
безкоштовний акаунт у даному сервісі. 
– Ми надамо примірник договору та надішлемо його вам на підпис.
– Також саме у Вчасно будуть надходити щомісячні акти.


6. Увімкнення співпраці через ФОП по вашому акаунті

Готово! На цьому кроці ми вмикаємо вам даний спосіб співпраці. 

Механіка нарахувань:

– Кошти від пасажирів надходитимуть вам на рахунок ФОП щоденно (окрім вихідних, за пт+сб+нд кошти надійдуть у понеділок).

Раз на добу в історії вашого балансу буде формуватись коригуюча транзакція, що відображатиме розмір коштів, які надійшли вам на ФОП.

Кошти надходять, якщо сумарно на акаунт у платіжну систему отримано більше 500 грн. Тому якщо за добу ви отримали менше 500 грн, сума очікуватиме додаткових надходжень у наступні дні і коли на акаунті стане більше 500 грн – відбудеться перерахунок на ФОП.

Контакти


– Також ви можете звернутися у Telegram-чат для додаткової консультації:
https://t.me/+380931770216 

Додаткова інформація

ОТК(обов‘язковий технічний контроль)

Варто пройти технічний контроль та отримати сертифікат. Деталі щодо проходження технічного контролю ви можете дізнатись на сайті сервісного центру

У DriverUP також є партнери, які надають знижки на технічний контроль.

Страховка з приміткою: “використовується для таксі“

Варто оформляти страхові поліси(обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності) з відповідною приміткою “таксі”.

У DriverUP також є партнери, які надають знижки на оформлення страхового полісу з відповідною приміткою.

РРО

Для фіскалізації операцій, варто встановити реєстратор розрахункових операцій(РРО)

Рекомендуємо використовувати програмні РРО, їх можна встановити як застосунок на телефон, це досить зручно.

Є зручні рішення на Android та IOS, від провідних приватних компаній, або штатні застосунки напряму від податкової.