close
ГоловнаБаза знаньяк зв'язатися

Важливо!

Під час дзвінку спеціаліст відділу турботи не зобов’язаний розголошувати свої особисті дані, крім внутрішнього номера та імені.

Відділ турботи

Всеукраїнський відділ для загальних консультацій та допомоги водіям у питаннях замовлень.

Час роботи: щоденно 05:00 – 00:00

Телефон: +380931771511

Viber чат-бот

Telegram чат-бот
у чат-боті оберіть: “Водій → Замовлення”

Відділ по роботі з водіями-партнерами (Driver Care)

Всеукраїнський відділ для консультацій щодо реєстрації та співпраці з водіями у сервісі.

Графік роботи:
– пн-пт: 09:00 – 18:00
– сб-нд: 09:00 – 17:00 (для опрацювання заявок)

Телефон: +380931771516

Viber чат-бот

Telegram чат-бот 
у чат-боті оберіть: “Водій → Реєстрація”

Email: drivercare@uklon.com.ua 

Офіс: у м. Київ, куди ви можете звернутись з понеділка по п’ятницю о 9:00-18:00, за адресою: пр-т Бандери, 20Б (парковка ТРЦ “Плаза“).

Подача заявки на реєстрацію онлайн за посиланням

Відділ брендування (Branding)

Всеукраїнський відділ для консультацій щодо брендування автомобілів символікою Uklon. 

Графік роботи:
– пн-пт: 09:00 – 18:00

Телефон: +380931771502

Telegram-чат 

Email: branding@uklon.com.ua

Детальніше про умови та особливості брендування — у статті за посиланням.

Відділ по роботі з автопарками (Fleets)

Всеукраїнський відділ для консультацій щодо реєстрації та співпраці з автопарками.

Графік роботи:
– пн-пт: 09:00 – 18:00
– сб: 10:00 – 17:00 (черговий режим опрацювання заявок).
– нд: вихідний

Телефон +380931771506

Telegram-чат 

Email:  fleets@uklon.com.ua 

Заявку на створення автопарку ви можете подати тут

Відділ по роботі з кур‘єрами (Couriers)

Всеукраїнський відділ для консультацій щодо реєстрації та співпраці з кур‘єрами (з авто і мото).

Графік роботи:
– пн-пт: 09:00 – 18:00

Viber чат-бот

Telegram чат-бот

у чат-боті оберіть: “Кур‘єр → Реєстрація”

Email: couriercare@uklon.com.ua

Заявку на реєстрацію кур‘єром можна залишити тут

Зв’язок з оператором відділу турботи

Проконсультуватись з оператором можна не лише під час виконання замовлення за допомогою спеціальних запитів по кнопці: “Дії“, але і у будь-який інший час (окрім комендантської години).

Для цього перейдіть застосунку в меню, натисніть кнопку “Навушники” та оберіть варіант зв’язку, який показано на фото.

❗️Важливо❗️

Усі дзвінки сплачуються згідно з умовами тарифного плану вашого оператора зв’язку.