MONATIK x Uklon в Українському домі: скільки задонатили на благодійному концерті і як пересувались його відвідувачі в цей день
У п’ятницю, 4 липня в Києві, відбувся сольний концерт MONATIK «Вічно танцююча людина» – друге шоу з чотирьох у межах концептуального циклу “I.V.”, що супроводжує вихід четвертого студійного альбому артиста. Глядачі почули пісні з майбутнього альбому, реліз якого запланований на 9 вересня, а також вже улюблені хіти з попередніх релізів MONATIK.
Цього разу на один вечір концертним майданчиком став національний центр «Український Дім», який вперше адаптували під музичну подію такого масштабу. Онлайн-сервіс виклику авто Uklon, що став генеральним партнером події, дослідив, як кияни та гості міста рухалися столицею у цей день. Для цього у сервісі проаналізували сотні поїздок у райдерському (пасажирському) застосунку.
Увечері, 4 липня, кількість поїздок до “Українського Дому” зросла у вісім разів у порівнянні з середнім п’ятничним трафіком, а з локації — утричі. Найчастіше користувачі прямували зі «спальних» районів (Дніпровський р-н, Солом’янський р-н, Позняки) та центральної частини міста; у цих напрямках також зафіксували найбільше поїздок з концерту. Найвищу активність райдерів зафіксували між 17:00 і 19:00 – кількість замовлень у цей період у десять разів перевищує середній показник.
Важливим елементом концерту стала благодійна складова. Завдяки фандрейзинговим активностям та підтримці виконавця під час події вдалось зібрати понад 400 тисяч гривень на спільний збір Uklon та Фонду Сергія Притули «Підсвіти ворога 2.0». До події приєдналися й інші благодійні партнери: SuperHumans, Фонд «Діти Героїв» та District 1, які ініціювали збір на житло для ВПО, підтримку дітей військових та розвиток інклюзивних програм.
Цього вечора Uklon став частиною концертного досвіду, реалізувавши комплекс брендових інтеграцій. Зокрема, вперше були задіяні всі чотири поверхи Українського Дому – влаштували 360° лазерне шоу і забрендували не лише центральну сцену, а й зовнішню частину будівлі.
В окремому бренд-корнері Uklon відвідувачі могли купити ексклюзивний благодійний мерч, усі кошти з продажу якого передані на спільний збір Uklon та Фонду Сергія Притули «Підсвіти ворога 2.0».
Крім цього, користувачі сервісу мали можливість швидкого входу на концерт через “fast track”. Для гостей, які прибули на концерт саме з Uklon, була доступна опція проходу без черги – достатньо було показати в застосунку свою останню поїздку з напрямком на точку «Monatik». Ця спеціальна точка з’явилася на картах застосунку саме у день події замість звичайної назви “Український Дім”. А відсканувавши QR-код на брендованій інсталяції, гості мали змогу отримати промокод на зворотню поїздку.
Для охочих зробити фото на пам’ять на території працювали фотобудка від бренду. А за місяць до події Києвом їздило брендоване авто Uklon – В.Т.Л. Car з характерним головним убором артиста.
«У нашій команді вже кілька років існує жартівливий, але показовий термін — «індекс Монатіка». Так ми називаємо пікові навантаження на систему під час великих подій, наприклад, концертів. І якщо колись це був лише внутрішній термін, то сьогодні Uklon – це вже частина глобального ритму. Наше партнерство з MONATIK — це не просто спонсорство, а ідеальний бренд-метч, що органічно вплітається в наше брендове позиціонування та напрям підтримки української музичної культури. Цю синергію і відображає слоган «Рухай свій світ сумлінно»“, – пояснює Вікторія Ковальова, Vice President of Product and Brand Marketing Associate Uklon.
Цього року MONATIK представив концепт “I.V.” — чотири сольні концерти на підтримку альбому «Вічно танцююча людина”. Усі шоу відбуваються у різних локаціях – два наступні з циклу “I.V.” відбудуться у Палаці спорту та Національній опері України.