![](https://uklon.com.ua/app/uploads/2023/12/prytula-logo.png)
![](https://uklon.com.ua/app/uploads/2023/12/ifest-logo.png)
![](https://uklon.com.ua/app/uploads/2024/02/7.-povernennya-1024x576.png)
Теми статті:
Повернення доставки
Повернення доставки — опція повернення посилки під час активного замовлення назад відправнику з перерахуванням вартості доставки
Ситуації повернення доставки або коштів:
1. Якщо ви прибули на точку, а отримувач відмовляється від доставки або не виходить на звʼязок протягом 10 хв — необхідно звʼязатися із відправником посилки, щоб той оформив повернення. Коли він це зробить, у вас в замовленні, яке ви зараз доставляєте, з’явиться кінцева адреса відправника, на яку вам потрібно повернути посилку. Після чого, ви повертає посилку, а відправник вам — кошти за викуп.
2. У випадку, якщо ви повернули посилку, а гроші за викуп не були поверненні з якоїсь причини — зверніться до нашої Служби Підтримки, і ми допоможемо вирішити проблему.
Щоб звʼязатися зі службою підтримки натискайте на кнопку “Дії”
У інших випадках, щоб звʼязатися з підтримкою, натисніть на кнопку з навушниками на головному екрані застосунку