Програми страхування райдерів та партнерів Uklon
Ваш захист — це наша турбота! Ми в Uklon прагнемо, щоб кожна ваша поїздка була максимально безпечною та комфортною. Саме тому, спільно зі страховою компанією ТАС та ARX ми розробили комплексні страхові програми, які охоплюють захист життя та здоров’я, особистих речей, вантажів, а також страхування автомобілей замовників послуги Driver та Автопідмога. Райдери, драйвери, кур’єри, відправники та отримувачі відправлень автоматично застраховані під час користування нашими послугами, а страхові виплати можуть сягати до 1 000 000 грн для найважливіших випадків. Ми прагнемо, щоб ви почувалися впевнено за будь-яких обставин, а наша служба підтримки завжди готова допомогти вам. Ваш спокій та безпека — наша головна цінність!
Доступні страхові програми:
I. Страхування життя та здоров’я райдерів, драйверів, кур’єрів, відправників та отримувачів відправлень
II. Страхування вантажів та особистих речей користувачів
III. Страхування відповідальності драйверів-партнерів Uklon перед користувачами за якість послуг “Driver” та “Автопідмога”
I Страхування життя та здоров’я райдерів, драйверів, кур’єрів, відправників та отримувачів відправлень
Що страхується:
Життя та здоров’я райдера, драйвера, кур’єра, відправника та отримувача відправлень під час користування послугами сервісу, незалежно від міста присутності сервісу.
Що покривається:
- Травмування, госпіталізація, смерть у результаті користування послугами або пасивних воєнних ризиків – це травми чи ушкодження цивільної особи внаслідок впливу зброї (крім зброї масового ураження) на території України, за умови, що особа не є військовим чи силовиком і не брала участі в бойових діях.
- Для райдера, відправника та отримувача автоматичне покриття з моменту посадки до забезпеченого транспортного засобу/ передачі відправлення кур’єру та діє включно до моменту висадки або передачі відправлення отримувачу.
- Для драйвера автоматичне покриття з моменту отримання замовлення на перевезення та діє до моменту завершення виконання замовлення, тобто до висадки пасажира.
- Для кур’єрів автоматичне покриття з моменту отримання замовлення доставки до моменту завершення виконання послуги доставки, тобто передачі замовлення клієнту.
Розмір страхової виплати:
- До 300 000 грн на одну особу, але не більше 1 000 000 грн на всіх учасників однієї поїздки.
Виключення:
- Особи, які не є фактичними користувачами послуг Uklon в рамках конкретного замовлення.
- Водій, що здійснював поїздку, на момент настання страхового випадку, був позбавлений права кермування автомобілем та/або авто якого знаходилося в неналежному технічному стані.
- Випадки до початку чи після завершення поїздки.
- Упущена вигода чи моральна шкода.
- Смерть, що трапилась не в результаті нещасного випадку.
- Спроби / вчинення злочину безпосередньо застрахованою особою або за її участі незалежно від психічного стану.
- Вчинення застрахованою особою дій, що призвели до настання нещасного випадку в тому числі в результаті алкогольного або наркотичного сп’яніння / психічного розладу.
- Смерті застрахованої особи прямо або побічно викликаної психічними захворюваннями, якщо нещансний випадок, який призвів до смерті, відбувся із застрахованою особою, що була психічно хворою і знаходилась в неосудному стані.
- Будь-якого використання транспортного засобу не за призначенням на момент настання страхового випадку.
- Застосування будь-якого виду зброї масового ураження.
II Страхування вантажів та особистих речей користувачів
Що страхується:
Особисті речі та вантажі користувачів під час перевезення чи доставки, незалежно від міста присутності сервісу.
Що покривається:
- Повне знищення, часткове пошкодження або повна втрата.
- Автоматичне покриття з моменту посадки пасажира / передачі вантажу в автомобіль і до моменту завершення замовлення.
Розмір страхової виплати:
- До 15 000 грн на одну особу, але не більше 80 000 грн по одному замовленню.
Виключення:
Страховий захист не поширюється на збитки, що виникли внаслідок:
- Перевезення грошей як повноцінного вантажу, посилки або її складової.
- Перевезення заборонених відповідно до чинного законодавства речей.
- Якщо вигодонабувач отримав повне відшкодування збитку від осіб, винних у завданні збитку.
- Якщо вигодонабувач свідомо повідомив неправдиву інформацію про вміст посилки та / або обставини настання страхового випадку
- Ядерного, радіоактивного чи електромагнітного впливу.
- Військових дій, терористичних актів, масових заворушень.
- Конфіскацій, націоналізації, дії уряду або незаконних органів.
- Впливу зброї або боєприпасів.
- Умисних дій користувача з метою отримання вигоди
- Упущеної вигода чи моральної шкода.
- Випадків до початку чи після завершення поїздки.
III Страхування відповідальності драйверів-партнерів Uklon перед користувачами за якість послуг “Driver” та “Автопідмога”
Що страхується:
Авто користувачів під час виконання драйвером послуг “Driver” і “Автопідмога”.
Що покривається:
- Завдання шкоди транспортним засобам користувачів, які скористалися послугами “Driver” або “Автопідмога”, що надавалися партнером Uklon.
- Автоматичне покриття з моменту посадки драйвера в автомобіль клієнта і до моменту завершення замовлення.
Розмір страхової виплати:
– До 100 000 грн за один страховий випадок.
Виключення:
Не є страховими випадками події, що сталися внаслідок:
- ДТП, де винуватцем є другий учасник дорожнього руху.
- Якщо вигодонабувач отримав повне відшкодування збитку від осіб, винних у завданні збитку.
- Вигодонабувач свідомо повідомив неправдиву інформацію про обставини настання страхового випадку.
- Ядерного, радіоактивного чи електромагнітного впливу.
- Військових дій, терористичних актів, масових заворушень.
- Конфіскацій, націоналізації, дій уряду або незаконних органів.
- Впливу зброї або боєприпасів.
- Умисних дії користувача з метою отримання вигоди.
- Упущеної вигода чи моральної шкода.
- Випадків до початку чи після завершення поїздки.
- Добровільної передачі ключів третій особі.
Як повідомити про страховий випадок?
У разі настання страхового випадку ви можете повідомити про це:
- Зателефонувавши на гарячу лінію Uklon (0931771511).
- Через додаток у розділі головного меню:
Rider up

- У меню поїздки натиснувши “Повідомити про ДТП” (у випадку ДТП).
Driver up

- У меню поїздки натиснувши “Повідомити про ДТП” (у випадку ДТП).
Терміни
Запит на подання страхової заявки необхідно оформити протягом 5 робочих днів з моменту настання події.