Uklon запустив рекламну кампанію, яка розповідає про улюблені фічі клієнтів

favorite features of customers

Uklon разом з агентством I am IDEA створили серію роликів про додаткові опції сервісу. Кожен з роликів іронічно обігрує ситуації, коли людина може викликати драйвера, самостійно знизити або підвищити ціну і залишатися спокійною у будь-якій ситуації завдяки автоматичному страхуванню всіх поїздок.

“Кожна людина, викликаючи машину, розраховує на три важливі складові сервісу: розширення своєї зони комфорту, швидкість і безпеку. Ці три ролика створені для того, щоб нагадати людям про їх можливості обирати і самостійно розставляти пріоритети при кожному виклику авто: самим регулювати ціну, а не просто приймати встановлену. Тим самим визначати/оптимізувати для себе час подачі авто і завжди бути спокійним за своє здоров’я та безпеку “, – коментує рекламну кампанію директор по маркетингу Uklon Вадим Іщенко.

Також в рамках рекламної кампанії стартувало промо нового класу “Доставка до дверей”, який в першій половині 2020 року запустив Uklon. Тепер передати будь-які речі, продукти або документи можна за тарифом звичайної поїздки (у будь-яку частину міста) або за вартістю “звичайний тариф +20 гривень”, якщо доставка буде здійснюватися “до дверей”. Для зручності клієнтів давно існуюча у додатку опція виведена в окремий клас і кожна посилка буде автоматично застрахована. Цим класом можна скористатися в усіх містах присутності Uklon.

Посилання на ролики: