close

Загальні правила виконання курʼєрської доставки

Теми статті:

Робота з замовленнями

Загальні правила виконання курʼєрської доставки



При вході в онлайн (після того, як ви натиснули кнопку “Почати роботу” у додатку Uklon Driver), вам потрібно мати:

– заряджений телефон (або мати можливість підтримувати заряд під час роботи)

– мінімальну розмінну готівку для розрахунку з клієнтами

– терморюкзак або чохол-накидку Uklon Delivery на свій терморюкзак


При виконанні доставки, просимо завжди зважати на дані правила:


1. Просимо перевіряти цілісність упаковки при прийнятті товару.  Якщо посилка погано упакована і ви бачите, що доставку неможливо здійснити у належному (вихідному) вигляді, то ви маєте повідомити про це підтримку. Також, якщо посилка завелика для вашої термосумки, або вага посилки більша ніж 10 кг, ви можете звернутися до підтримки, щоб скасувати замовлення.


2. Направлятися до отримувача потрібно одразу після отримання посилки у відправника, змінивши статус на “В дорозі“ 


3. При виконанні замовлень просимо поводитися ввічливо та не підвищувати тон спілкування. У разі будь-яких нестандартних ситуацій, просимо передавати запит службі підтримки для вирішення цих питань.

4. У випадку багатьох пропусків чи скасувань замовлень, які надходять вам в застосунок — ваш рейтинг може бути зниженим, що потім може призвести до блокування акаунту. Тож у випадку, якщо ви закінчили свою роботу на день, просимо відключати додаток Uklon Driver, для уникнення даної ситуації.

5. Якщо ви прибули на точку, а отримувач відмовляється від доставки або не виходить на звʼязок протягом 10 хв — необхідно звʼязатися із відправником посилки, щоб той оформив повернення. Детальніше про правила повернення посилки можна почитати тут 



Якщо у вас виникнуть питання під час виконання замовлення: натискайте на кнопку “Дії”, щоб звʼязатися зі службою підтримки


У інших випадках, щоб звʼязатися з підтримкою, натисніть на кнопку з навушниками на головному екрані застосунку