Поради для успішної співпраці водіїв з Uklon
Теми статті:
Ми в Uklon зацікавлені у тому, щоб водії, які нас обрали, отримували максимум від замовлень — і фінансову винагороду, і задоволення від поїздок. Тож підготували поради, які допоможуть вам стати успішним водієм і заробляти більше з Uklon.
Ми сформували цей список на основі відгуків, які вплинули на рейтинг водіїв в Uklon. Дотримуйтеся порад, щоб підвищувати свій рейтинг та втримувати на високому рівні.
Успішний водій в Uklon:
– отримує більше чайових
– входить у 95% найкращих водіїв, а поїздки з ним високо оцінюються райдерами
– має рейтинг від 4,95
Тож що робить водій в Uklon, щоб підтримувати свою успішність:
✅ Розмовляє українською мовою. Від початку повномасштабного вторгнення 57% українців перейшли або стали частіше спілкуватися українською. Для багатьох питання мови важливе і принципове. А ще, українська дуже милозвучна. Спілкування державною мовою — не лише про повагу, а й норма. Розуміємо це може бути складно, але запевняємо, що лише на початку — щодня ставатиме простіше, потрібно лише почати.
✅ Безпечно веде авто. Дотримання правил ПДР, контроль швидкості, плавне водіння — запорука безпеки на дорогах. Та гарного враження про поїздку. Райдеру важливо відчувати комфорт і плавність під час подорожі.
✅Тримає авто у чистоті. Охайність і чистота салону та відсутність сторонніх запахів справляє приємне враження про поїздку. Відсутність плям на сидіннях та пилу у салоні — це повага і до райдера, і до себе. Нагадуємо, що у разі забруднення салону райдером ви можете звернутися до нас за компенсацією. Також варто потурбуватися, щоб в авто не було сторонніх запахів. Краще використовувати нейтральні освіжувачі повітря, щоб запобігти випадкам алергічних реакцій.
✅ Забезпечує наявність ременів безпеки. Це технічна необхідність для здійснення поїздок в Uklon. І запорука вашої безпеки та безпеки райдерів.Звертаємо увагу, що ременем має бути легко скористатися — він не має буди захований під чохол і легко застібатися.
✅ Привітно спілкується. Вітання (за бажанням на ім’я райдера — “Доброго дня, Ірино”) складає про вас враження як про уважного та ввічливого водія. Також наприкінці поїздки ви можете побажати клієнту гарного дня чи інакше ввічливо попрощатися з ним.
✅ Вчасно прибуває за адресою. У разі заторів або форс-мажорів рекомендуємо завчасно попереджати райдера, щоб його очікування співпадали з реальністю. Це дозволить уникнути конфліктних ситуацій та негативного досвіду взаємодії.
✅ Знає місто. Для новачків рекомендуємо завчасно ознайомитися з маршрутом або використовувати популярні застосунки навігації.
✅ Має вільний багажник для користування. Нерідко райдери замовляють авто, щоб довести пакунки з магазину, тож важливо, щоб у багажнику було достатньо місця для пакунків.
✅ Допомагає з багажем. Якщо ви допоможете розмістити речі в багажнику, то заощадите час та отримаєте додаткову лояльність від клієнта. А ще це убезпечить вас від того, що брудні речі опиняться на сидіннях у салоні. Проявіть турботу про райдера з багажем — це підвищує ймовірність отримати чайові.
✅ Узгоджує музику в салоні. Запитайте райдера про його музичні вподобання та за можливості увімкніть той жанр, який йому до душі. Також потурбуйтеся про помірну гучність, щоб і вам, і клієнту було комфортно рухатися містом. У момент посадки пасажира краще вимкнути або зменшити гучність, щоб забезпечити комфорт райдера. А щодо музики мовою країни-агресора, нагадуємо, що це заборонено Законом України. Тож будьте уважні до райдерів і надавайте гарний сервіс.
✅ Підтримує тишу в салоні за необхідності. Якщо райдер не налаштований на бесіду або просить вимкнути музику на час поїздки — піти йому на зустріч нескладно, як і отримати додаткове позитивне враження про поїздку. Також у нашому застосунку райдер може самостійно обрати опцію “Тиша в салоні”, про що ми вас додатково сповістимо. Будь ласка, врахуйте побажання клієнта, щоб створити максимально комфортні умови.
✅ Не конфліктує з райдерами. Якщо у вас виникла неоднозначна ситуація під час замовлення, ви завжди можете звернутися у наш Відділ турботи, щоб повідомити про це. У нас є команда перевірки негативних оцінок, яка може їх скасувати, дослідивши кожен окремий кейс. Якщо ви помітили зниження рейтингу, зверніться до нашого кол-центру — вам зможуть озвучити причини низьких оцінок. Та ми не розголошуємо жодні дані, за якими можна ідентифікувати райдера, адже це суперечить нашим правилам. Також нагадуємо, що успішний водій може вміло згладити негатив, щоб залишити приємне враження про поїздку.