Активність замовлень
Теми статті:
Активність — показник, що формується на основі виконання/пропущення/скасування замовлень та є одним з факторів, що впливає на пріоритет у розподілі замовлень між кур’єрами. Тобто при однаковій відстані до замовлення, воно в першу чергу буде запропоновано кур’єру з вищою Активністю.
Активність вимірюється в балах: її максимальний бал — 100. Показник мінімального рівня Активності можна переглянути в застосунку → Розділ Активність → інформер “Про Активність”.
Як нараховується Активність
Після реєстрації кожному кур’єру за замовчуванням нараховується 100 балів.
Як розраховується активність:
- за успішне виконання замовлення – бали додаються до поточного значення вашої активності. Зауважимо, що максимальна кількість балів становить 100 балів
- за відхилення або пропуск замовлення – бали віднімаються від значення. У випадку досягнення мінімального порогу активності 20 балів – вашу роботу в сервісі буде заблоковано через низький рівень активності.
Детальніше кількість балів за виконане, відхилене та скасоване замовлення можна подивитися в застосунку
Як покращити Активність
Щоб рівень Активності не знижувався, важливо не пропускати та не скасовувати замовлення. А кожне виконане замовлення призведе до зростання Активності.
❗️ Важливо❗️
Якщо ваша робота була заблокована через низький рівень Активності, ви можете звернутися до оператора підтримки Uklon для вирішення цього питання.