close
ГоловнаБаза знаньВодіям Вимоги до поведінки та спілкування

Вимоги до поведінки та спілкування

Теми статті:

Вимоги до поведінки та спілкування

 

Правилами сервісу заборонені будь-які маніпуляції, спрямовані на збільшення кількості виконаних замовлень або ж інших якісних чи кількісних показників, що впливають на участь у бонусних програмах. Суворо заборонено створювати замовлення з метою їх самостійного прийняття та виконання, або залучати до цього процесу сторонніх осіб. У випадку, якщо ці правила будуть порушені, сервіс залишає за собою право позбавити партнера бонусу, обмежити прийняття замовлень на певний період або припинити співпрацю. Стосується усіх міст.

Загальні обовʼязки:

  • Мати справне та чисте авто, без сторонніх запахів й особливо сигаретного диму;

  • Очікування клієнта не менше 7 хвилин від часу подачі авто;

  • Відповідність класу авто та додаткових вимог вказаним параметрам у замовленні;

  • Охайний зовнішній вигляд;

  • Знання основних автомобільних сполучень міста;

  • Дотримання правил дорожнього руху;

  • Наявність розмінних коштів;
    * решта має бути з купюри 500 грн

Комунікативні обовʼязки:

  • Толерантне та ввічливе спілкування з клієнтами;

  • Актуальний номер телефону в програмі;

  • Обовʼязкове виконання замовлення при його підтвердженні або скасування водієм протягом 3 хвилин;

  • Обговорення всіх деталей замовлення/маршруту до його виконання;

  • Попередження клієнта в разі запізнення на замовлення; якщо клієнта це не влаштовує, замовлення скасовується відмовою водія;

  • Звʼязатись з відділом інформаційної підтримки для перерахунку вартості замовлення або внесення змін до маршруту;

  • Наявність коштів на балансі програми та на мобільному рахунку для звʼязку з клієнтом/оператором;

  • Обов`язково питайте у клієнта яку музику увімкнути під час поїздки;

 

 

Забороняється:

  • Самостійно змінювати/підвищувати вартість замовлення;

  • Просити клієнта скасувати замовлення;

  • Контактувати з клієнтом після виконання замовлення;

  • Використовувати ненормативну лексику в присутності клієнта;

  • Обговорювати політику та релігію;

  • Передавати замовлення або дані клієнта 3-тім особам;

  • Виконувати замовлення на іншому автомобілі. Необхідно заздалегідь замінити актуалізувати дані про авто в особистому кабінеті, або звернутися до відділу по роботі з партнерами у вашому місті;

  • Подаватися на замовлення зі сторонньою особою або підбирати попутників;

  • Вмикати російську музику та будь-який російський контент під час поїздки.

 

 

Водій має право відмовитись від замовлення у разі:

Неадекватної або агресивної поведінки клієнта

Явно вираженого алкогольного або наркотичного спʼяніння

Якщо одяг клієнта значно забруднений

Якщо передбачається перевезення небезпечного або неформатного багажу, який може чинити шкоду авто або не поміститися в багажному відділенні

Якщо кількість клієнтів перевищує передбачені технічні характеристики автомобіля

 

 

Попередження

— Скарга за заїзд на заправку;

— Скарги за запізнення;

— Скарги за неточність подачі або висадки;

— Скарги за відсутність решти;

— Перша подача на іншому автомобілі, при умові що зараз драйвер працює та буде працювати на зареєстрованому авто.

 

 

Блокування на 5 днів

— Самовільне завищення тарифу;

— Паління в авто без дозволу клієнта;

— Розмови на політичні, релігійні або сексуальні теми;

— Розмови телефоном без гарнітури під час поїздки;

— Критичні скарги на стан автомобіля;

— Систематичні скарги за запізнення, відсутність решти, заїзд на заправку або неточність подачі;

— Контакт з клієнтом після замовлення без погроз чи переходу на особистості;

— Повторна скарга на подачу іншого автомобілю;

— Незначне зловживання довірою компанії;

— Систематичні скарги на поведінку.

 

 

Припинення співпраці

— Використання ненормативної лексики до клієнта або працівників компанії;

— Контакт з клієнтом після замовлення з погрозами та переходом на особистості;

— Скарги на манеру спілкування;

— Систематичне або критичне зловживання довірою компанії;

— Якщо драйвер має рейтинг 4.5 або нижче та не менше 20 оцінок;

— Систематичні скарги на будь-які з порушень після блокування на 5 днів;

— Застосування фізичної сили, крадіжка, сексуальне домагання, наркотичне або алкогольне спʼяніння;

— Якщо драйвер не розмовляє українською мовою;

 

 

Спілкування з оператором інформаційної підтримки

Ми розуміємо, що у повсякденному житті та особливо під час виконання замовлень можуть виникати стресові ситуації, але ми радимо зберігати рівновагу і поважати один одного та дотримуватися етики спілкування. Ні в якому разі не використовуйте ненормативну лексику та не підвищуйте тон під час розмови з оператором. Це правило працює в обох напрямках.

 

У разі ігнорування попередження про некоректне спілкування, партнер не змінює манеру спілкування, оператор має право обмежити партнера в роботі строком на 5 днів.

 

 

Важливо!

Якщо водій-партнер систематично порушує правила співпраці, компанія залишає за собою право відмовитися від співпраці з даним партнером.