close

Доставка

Доставка – це перевезення пакунків по місту від відправника до отримувача.


Існують такі формати доставок:

“Адреса – адреса” – це стандартний тип доставки, де вихід водія  з автомобіля для отримання/передачі посилки не передбачений.  


При виконанні цього типу замовлення передбачено 3 хвилини безкоштовного очікування на точці подачі та 3 хвилини на адресі отримання. Якщо очікування перевищує цей час, вартість замовлення може змінитися. Додатково при зверненні до відділу турботи може бути компенсовано до 7 хвилин очікування на кожній із точок, починаючи з 4-ї хвилини після закінчення безкоштовного часу.

“Двері – двері” – водій  повинен зв’язатися з відправником та за необхідності піднятися на поверх, щоб отримати посилку у точці відправлення та доставити її отримувачу до дверей/на поверх. Доплата за даний формат доставки складає +45 грн до тарифу.

У вартість входить підняття на зазначений в замовленні поверх. У випадку, якщо ліфт не працює, або він відсутній  – водій має право доставити посилку до 5 поверху (включно) та передати її отримувачу.

Простій при цьому форматі доставки не компенсується, оскільки і відправник, і отримувач чекають на вас біля дверей або на поверсі.

“Викуп доставки” – це тип замовлення доставки, коли ви викуповуєте товар з точки замовлення (за готівку або картою) та доставляєте його отримувачу, який повертає вам кошти у повному обсязі.

Детальніше з функціоналом викупу можна ознайомитися 👉 тут

Увага ❗️

Для виконання замовлень “Доставка”, у вас має бути рейтинг не нижче 4.75

Правила щодо виконання замовлень “Доставка”:

– посилка має бути добре запакована відправником;

– стандартна доставка передбачає посилки вагою до 20 кг і розмірами не більше 80×105×45 см (довжина × ширина × висота);

– якщо вага посилки від 20 до 50 кг, оформлення здійснюється через додаткову послугу – «Додатковий вантаж»;

– рушати до отримувача потрібно одразу після отримання посилки, змінивши статус на “В дорозі”;

– перша точка в замовленні або адреса подачі – це точка, де ви маєте забрати замовлення у відправника.

Детальніше про функціонал Доставки

Функціонал “Безпечне отримання” – це додаткова послуга для доставки.

Якщо райдер обирає опцію безпечної доставки, у вас буде додатковий крок виконання замовлення. Отримувачу надійде код (через SMS або пуш-повідомлення в застосунку) під час отримання пакунку, а ви маєте ввести його в додатку. Це потрібно, щоб замовник точно був впевнений, що отримувач забрав посилку.

Детальніше про такі замовлення можна почититати 👉 тут

Функціонал “Декілька отримувачів” — ці замовлення передбачають доставку  одразу декількох посилок різним отримувачам у межах одного замовлення.

Детальніше про такі замовлення можна почитати 👉 тут

Функціонал “Повернення та скасування доставки” – це опція повернення посилки під час активного замовлення назад відправнику з перерахуванням вартості доставки.

Детальніше про те, як це працює можна ознайомитися 👉 тут

Вирішення проблемних ситуацій

Посилка не доставлена з вини відправника або отримувача:

  • якщо отримувач не виходить на зв’язок протягом 10 хвилин, ви повинні повернути товар відправнику (повідомити про інцидент оператора відділу турботи);
  • замовлення перераховується з урахуванням повернення посилки — відправник оплачує повернення;
  • якщо відправник відмовляється від перерахунку замовлення з урахуванням повернення посилки, зверніться до оператора підтримки;
  •  якщо відправник та отримувач не виходять на зв’язок, вам рекомендується тимчасово зберегти посилку в авто до виходу отримувача або відправника на зв’язок;
  • якщо ви не бажаєте або у вас немає можливості зберігати у себе посилку – рекомендуємо звернутися з цим питанням до відділу турботи. Після розгляду інциденту відділом контролю якості вам нададуть зворотний зв’язок.

Посилка не доставлена з вини драйвера:

  • якщо ви не виходите на зв’язок, оператор відділу турботи блокує вас, допоки звʼязок із вами не буде відновлено;
  • якщо ви вийшли на зв’язок, оператор відділу турботи  контролює хід виконання замовлення та переконується, що посилка доставлена;
  • якщо ви на зв’язок так і не вийшли, за вами фіксується зрив замовлення.

Дякуємо за вашу роботу!