close

Доставка

Темы статьи:

Робота з замовленнями

Доставка

 

“Доставка” – це послуга з перевезення посилки.

Типи Доставки

“Адреса – адреса” – це стандартний тип доставки, де вихід партнера з автомобіля для отримання/передачі посилки не передбачений. Доплата відсутня.

 

“Двері – двері” – водій повинен зв’язатися з відправником та за необхідності піднятися на поверх, щоб отримати посилку у точці відправлення та доставити її одержувачу до дверей/на поверх. Доплата за дану послугу складає +35 грн до тарифу.

У вартість входить підняття на зазначений в замовленні поверх. У випадку, якщо ліфт не працює, або він відсутній  – водій має право доставити посилку до 5 поверху (включно) та передати її отримувачу.

 

Увага!

Для виконання замовлень категорії “Доставка”, у вас має бути рейтинг 4.85, а досвід роботи в Uklon 60 днів. 

 

 

Загальні правила щодо виконання замовлення класу “Доставка”:

1. Посилка має бути добре запакована відправником;

2. Допустима вага посилки: до 20 кг, максимальні розміри: 80х105х45 см (довжина, ширина, висота);

3. Направлятися до отримувача потрібно одразу після отримання посилки, змінивши статус на “В дорозі”;

4. Перша точка в замовленні або адреса подачі – це точка, де ви маєте забрати замовлення у відправника.

Іноді можуть виникати проблемні ситуації як збоку райдера, так і збоку драйвера.

Посилка не доставлена з вини райдера

    • 1. Якщо одержувач не виходить на зв’язок протягом 15 хвилин (ви можете активувати платне очікування), ви повинні повернути товар відправнику (повідомити про інцидент оператора підтримки);

    •  
    • 2. Замовлення перераховується з урахуванням повернення посилки, відправник оплачує повернення;

    •  
    • 3. Якщо відправник відмовляється від перерахунку замовлення з урахуванням повернення посилки, то на його обліковому записі формується борг. Різниця вам буде компенсована;

    •  
    • 4. Якщо відправник та одержувач не виходять на зв’язок, вам рекомендується тимчасово зберегти посилку в авто до виходу одержувача або відправника на зв’язок;

    •  
    • 5. Якщо ви не бажаєте або у вас немає можливості зберігати у себе посилку – рекомендуємо звернутися з цим питанням до служби підтримки. Після розгляду інциденту відділом контролю якості вам нададуть зворотний зв’язок.

  •  

Посилка не доставлена з вини драйвера

    • 1. Якщо ви не виходите на зв’язок, менеджер тимчасово блокує вас до виходу на зв’язок;

    •  
    • 2. Якщо ви вийшли на зв’язок, менеджер контролює хід виконання замовлення та переконується, що посилка доставлена;

    •  
    • 3. Якщо ви на зв’язок так і не вийшли, за вами фіксується зрив замовлення.

    •  

Безпечна доставка

Якщо райдер обирає опцію безпечної доставки, у вас буде додатковий крок виконання замовлення. Отримувачу надійде код у SMS під час отримання пакунку, а ви маєте ввести його в додатку. Це потрібно, щоб відправник точно був впевнений, що отримувач забрав посилку.

Ось як відбуватиметься Безпечна доставка покроково:

  Натискаєте на «Почати доставку». Ви побачите розʼяснення послуги «Безпечне отримання»;

  Забираєте посилку як зазвичай;

  Під час завершення доставки натискаєте на «Передати посилку»;

  Потрапляєте на екран «Ввести код отримувача. Проведіть, коли доставите посилку»;

 Введіть код, який прийшов отримувачу в SMS.

  Готово! Натискайте «Завершити замовлення».

У вас буде 5 спроб для введення коду. Якщо код не вдалося підтвердити — зверніться до оператора. Також якщо маєте будь-які проблеми з виконанням доставки — натискайте на «Повідомити про проблему». Оператор допоможе вам вирішити усі питання.

Страхові посилки

Страхове замовлення — це доставлення завчасно оплачених та підготованих аптекою ліків, які для райдера замовила його страхова компанія через аптеку.

Як виконувати?

 

Приїдьте за адресою аптеки, підійдіть на касу та назвіть номер страхового замовлення (буде вказаний у коментарях до поїздки);

Перевірте наявність всіх препаратів (список замовлених препаратів також буде вказаний в коментарях до поїздки);

Розпишіться після отримання (ваш підпис означає, що ви забрали ліки);

Доставте за адресою, яка вказана в замовленні.

Будь-які проблемні ситуації, які можуть виникнути (відсутність ліків, наприклад) ви можете вирішити через кол-центр LIKI24 за номером, який буде вказаний в коментарях до замовлення.

Доставка декільком отримувачам

Ми вирішили трохи розширити функціонал замовлень “Доставка”

Відтепер ми додали можливість користувачам відправляти одразу декілька посилок декільком отримувачам. А це означає, що ви можете заробляти більше ?.

Як це працює?

  в деталях замовлення ви одразу бачите інформацію, що це замовлення сервісу Доставка;

  також вам доступна кількість точок (адрес) доставки;

  якщо в замовленні є адреса з доставкою не “До дверей”, все одно буде діяти націнка +35 грн;

  кожна проміжна точка додатково коштує +10 грн;

  якщо обрано функцію “Безпечна доставка”, (коли треба при врученні замовлення потрібно ввести код, наданий отримувачем) то кодів буде стільки, скільки й адрес для доставки.

Відповіді на питання

  • Не працює ліфт

  • Одержувач не відповідає

  • Підпис при отриманні замовлення

  • Поверх доставки

  • Яка може бути максимальна кількість точок доставки?

  • Скільки може бути точок повернення?

  • Простій