close

Компенсація через скасування замовлення райдером

Темы статьи:

Фінанси


Ви можете отримати компенсацію, якщо замовлення було скасовано райдером, щоб покрити свої витрати за виконану роботу. Сума компенсації складає 30 грн. Такий функціонал працюватиме в тестовому режимі та буде вдосконалюватися з часом. 

Випадки нарахування автоматичної компенсації:

✅ після довгого очікування райдера, а саме через 7 хв з моменту прибуття водія на точку посадки райдера

✅ за скасування замовлення райдером в статусах Прийнято, Прибув на місце та В дорозі, якщо ви виконали умови на отримання компенсації;

✅ за скасування замовлення оператором в статусах Прийнято, Прибув на місце та В дорозі, якщо були виконані умови на отримання компенсації.

Звертаємо увагу, що ви можете отримати більше однієї компенсації за день, якщо вона відповідатиме умовам автоматичного нарахування.

Умови отримання компенсації

Для того, щоб отримати компенсацію, скасування замовлення має відповідати таким параметрам:
🔹 відстань від вас до райдера в момент прийняття замовлення була більша за відстань в момент скасування;

🔹 ви проїхали більше 1 км або пройшло більше 3-х хвилин з моменту прийняття замовлення.

Важливо: автоматична компенсація НЕ розповсюджується на:

– замовлення Delivery;

– замовлення класу Інклюзивний;

– корпоративні замовлення.

За цими замовленнями передбачено лише одну компенсацію за день, на яку ви можете подати заявку звичним шляхом.


Наразі ми запускаємо цей функціонал у тестовому режимі, щоб проаналізувати його ефективність та ваш фідбек. За необхідності ми внесемо корективи, щоб користуватися ним було ще зручніше.