Темы статьи:
Як пройти обов’язкову ідентифікацію в платіжному сервісі Fondy
Саме завдяки ідентифікації в платіжному сервісі Fondy ви можете отримувати свої кошти на карту та працювати з безготівковими платежами, тож цей крок є важливим і необхідним у вашій роботі.
Ми підготували для вас зручну інструкцію, у текстовому та відео форматах, що спростять для вас процес проходження ідентифікації.
Щоб краще зрозуміти всі кроки реєстрації поетапно, ви можете переглянути відео-інструкцію
❗️Важливо
Для проходження ідентифікації відкрийте браузер Google Chrome (необхідно використовувати саме цей браузер), і перейдіть за посиланням
Реєстрація на платіжній платформі Fondy
Заповніть всі поля у формі:
👉введіть номер телефону,
👉придумайте пароль (мінімум 8 символів, включаючи хоча б 1 цифру і 1 латинську літеру),
👉вкажіть код підтвердження, що надійде на ваш номер телефону.
Якщо у вас вже є акаунт, потрібно натиснути “У мене є акаунт”, де потрібно ввести ваш номер і пароль.
Ідентифікація через BankID
Використання BankID гарантує достовірність ваших даних і тому є обов’язковою умовою для фінансових операцій.
✅ Натисніть велику зелену кнопку: “Ідентифікація за допомогою системи BankID НБУ”.
✅ Ознайомтесь з даними які будуть передані, і натисніть на кнопку: “Продовжити з BankID”.
✅Виберіть один із банків у якому у вас вже відкритий рахунок, натиснувши на його іконку.
✅Перейдіть за QR, який з’явиться на екрані.
✅ Підтвердіть дію у вашому інтернет-банкінгу.
✅ Після чого поверніться назад на сайт Fondy.
Якщо вашого банку немає серед списку вказаних на екрані, вам потрібно відкрити рахунок і карту в одному із цих банків.
Заповнення анкети користувача
👉 Переконайтеся, що автоматично заповнені паспортні дані внесені коректно.
👉 Заповніть обов’язкові поля виділені зірочкою. У блоці “Місце роботи та посада” заповніть:
– Назва компанії — можна поставити прочерк (—) – Посада — як приклад можна написати “Самозайнята особа” – Ваш щомісячний дохід — зазвичай вказують від 15 до 30 тис грн
👉Натисніть на кнопку “Далі”.
Додавання документів
На цьому етапі вам необхідно додати фотокопії паспорта та ідентифікаційного кода.
Якщо у вас є додаток Дія, ви можете зробити скріншот вашого Є-документу та Картки платника податків, які знаходяться у розділі “Документи”. Або ж просто сфотографувати ваші документи на телефон. Зроблені скріншоти або фото треба прикріпити у відповідні поля.
Підписання договору
Ви можете підписати договір за допомогою одного з перерахованих нижче варіантів:
- Дія.Підпис: зручний варіант, що потребує наявності паспорта в додатку Дія.
- Файловий ключ: надійний метод, доступний через додаток Privat24 або банк Ощад.
- Хмарний підпис: найпростіший варіант, доступний в більшості крупних банків.
Після підписання документів ви маєте побачити повідомлення “Документи успішно підписано”. Обов’язково дочекайтеся на нього.
Завершення верифікації
Платіжній системі необхідно 2-3 години, щоб завершити верифікацію.
Будь ласка, пересвідчіться, що у вас в акаунті з’явилася зелена галочка ✅ “Профіль верифікований”. Тільки після цього ви зможете успішно виводити кошти.
Відео-інструкція ідентифікації в платіжному сервісі Fondy