close

Як пройти обов’язкову ідентифікацію в платіжному сервісі Fondy

Темы статьи:

Фінанси

Як пройти обов’язкову ідентифікацію в платіжному сервісі Fondy

Саме завдяки ідентифікації в платіжному сервісі Fondy ви можете отримувати свої кошти на карту та працювати з безготівковими платежами, тож цей крок є важливим і необхідним у вашій роботі.

Ми підготували для вас зручну інструкцію, у текстовому та відео форматах, що спростять для вас процес проходження ідентифікації.
Щоб краще зрозуміти всі кроки реєстрації поетапно, ви можете переглянути
відео-інструкцію

❗️Важливо

Для проходження ідентифікації відкрийте браузер Google Chrome (необхідно використовувати саме цей браузер), і перейдіть за посиланням

Реєстрація на платіжній платформі Fondy

Заповніть всі поля у формі: 

👉введіть номер телефону, 

👉придумайте пароль (мінімум 8 символів, включаючи хоча б 1 цифру і 1 латинську літеру),

👉вкажіть код підтвердження, що надійде на ваш номер телефону.

Якщо у вас вже є акаунт, потрібно натиснути “У мене є акаунт”, де потрібно ввести ваш номер і пароль.

Ідентифікація через BankID

Використання BankID гарантує достовірність ваших даних і тому є обов’язковою умовою для фінансових операцій. 

✅ Натисніть велику зелену кнопку: “Ідентифікація за допомогою системи BankID НБУ”.

✅ Ознайомтесь з даними які будуть передані, і натисніть на кнопку: “Продовжити з BankID”.

✅Виберіть один із банків у якому у вас вже відкритий рахунок, натиснувши на його іконку.

✅Перейдіть за QR, який з’явиться на екрані.





✅ Підтвердіть дію у вашому інтернет-банкінгу.

✅ Після чого поверніться назад на сайт Fondy.


Якщо вашого банку немає серед списку вказаних на екрані, вам потрібно відкрити рахунок і карту в одному із цих банків. 

Заповнення анкети користувача



👉 Переконайтеся, що автоматично заповнені паспортні дані внесені коректно.
👉 Заповніть обов’язкові поля виділені зірочкою. У блоці “Місце роботи та посада” заповніть:



– Назва компанії — можна поставити прочерк (—)

– Посада —  як приклад можна написати “Самозайнята особа”

– Ваш щомісячний дохід — зазвичай вказують від 15 до 30 тис грн

👉Натисніть на кнопку “Далі”.




Додавання документів


На цьому етапі вам необхідно додати фотокопії паспорта та ідентифікаційного кода.

Якщо у вас є додаток Дія, ви можете зробити скріншот вашого Є-документу та Картки платника податків, які знаходяться у розділі “Документи”. Або ж просто сфотографувати ваші документи на телефон. Зроблені скріншоти або фото треба прикріпити у відповідні поля.



Підписання договору

Ви можете підписати договір за допомогою одного з перерахованих нижче варіантів:

  • Дія.Підпис: зручний варіант, що потребує наявності паспорта в додатку Дія.
  • Файловий ключ: надійний метод, доступний через додаток Privat24 або банк Ощад.
  • Хмарний підпис: найпростіший варіант, доступний в більшості крупних банків.


Після підписання документів ви маєте побачити повідомлення “Документи успішно підписано”. Обов’язково дочекайтеся на нього.



Завершення верифікації

Платіжній системі необхідно 2-3 години, щоб завершити верифікацію.


Будь ласка, пересвідчіться, що у вас в акаунті з’явилася зелена галочка ✅ “Профіль верифікований”. Тільки після цього ви зможете успішно виводити кошти.



Відео-інструкція ідентифікації в платіжному сервісі Fondy